Geplaatst: 5 december 201213 j Gefeliciteerd! Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Geplaatst: 6 december 201213 j Auteur Mag ik ook bij feestbaak zetten dat ik van Sinterklaas een discobal heb gekregen?En dat kleinzoon nr.3 een door mij in elkaar geknutseld roze hart met wat glimmertjes erop genaaid en een foto van Opa erin het allermooiste kado vind het moest zelfs mee naar school.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 december 201213 j Van mij wel Onze kleindochter nr 1 kreeg een verfdoos maar vond het nog veel leuker om een in te kleuren plaatje van de laptop naar de draadloze printer boven te sturen en in het donker uit de printerbak te halen...heeft ze wel 12 keer gedaan...
Geplaatst: 8 december 201213 j Vanmiddag afscheidsfeestje gehad. Alvast een gezamenlijk etentje gehad met z'n achten. Lekker gezellig.Zullen we missen met Kerst en Nieuwjaar. De familie, vrienden, buren en vooral de hond.Zal heel anders zijn Kerst in de korte broek tussen de kangoeroes.Zes weken van huis maar ja in deze rustige tijd van het jaar kan het wel.En niet onbelangrijk, volgens de familie was het van de week 37 graden, zomer in Zuid- West Australie dus.Enne, ook niet onbelangrijk zal nu in ieder geval niet zo veel verletten op het forum.Ik wens iedereen alvast een Prettige Kerst en een gezellige jaarwisseling.En bovenal een goed tuinjaar 2013.Groetjes Jos (en Ine)
Geplaatst: 9 december 201213 j H Jos en Ine Hele goede reis! (Wij waren er een paar jaar terug voor een congres en vakantie: Perth (plantentuin, fietsje huren), Rotnest Island (fietsje huren en helemaal rondfietsen picknick meenemen) met spelende walvissen, Fremantle (visje eten aan de binnenhaven prima stappen 's avonds) , alle national Parks, met name Stirling Range (even omhoog lopen), Albany (walvisbootje nemen), Augusta (where 2 oceans meet).neem vooral veel zonnecrème mee )
Geplaatst: 9 december 201213 j Jos en Ine : Een hele goede reis en behouden terugkomst Jullie vieren als een van de eersten de jaarwisseling. enne... Down Under kun je ook forumme en foto's plaatsen van grote aloë vera's die je goed kunt gebruiken als after sun of gewoon iets aparts:
Geplaatst: 9 december 201213 j Auteur Ja Jos, veel plezier! En overal ( a la Gé) zaadjes meenemen zodat wij in de volgende jaren kunnen raden hoe de eruit gekomen planten heten We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 9 december 201213 j Jos en Ine een goede reis en goede terug komst in 2013.Misschien zaden meenemen om te RUILEN. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 9 december 201213 j Goede reis, en een hele fijne vakantie! 6 weken zeg... Heerlijk! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 9 december 201213 j Van de Sint een Wii U gekregen en een Balance Board en een nieuwe poot....................... Erg blij zeker met de nieuwe poot
Geplaatst: 22 januari 201313 j Allemaal hardstikke bedankt voor de leuke reacties.En jawel hoor vanmorgen om 6 uur zijn we op Schiphol aangekomen.Wat een verschil van 30/40 naar 0 graden, is wel even wennen.Enne Rob de tante en neven van mijn vrouw wonen in de buurt van Perth, dus bijna alle plekken die je aankaartte hebben we gehad.En aangezien een van mijn grootste hobbies houtdraaien is heb ik vrijwel alle kleren en vooral schoenen moeten weggooien om met mijn hout en vruchten/noten onder het gewicht te blijven. Tussendoor toch nog wat zakjes zaad op de kop getikt hoor. Maar voor de wilde bloemen waren we helaas te laat, het was er nu volop zomer en vrijwel alles was uitgebloeid(toptijd sept/okt/nov).Rest volgt.
Geplaatst: 22 januari 201313 j ik ben nu dus heel erg jaloers... fijn dat je zo'n goede reis hebt gehad!
Geplaatst: 27 januari 201313 j De feestbaak... Nou het echte feestje duurt nog even, maar wij gaan 24 mei trouwen!!! En daarna nog een feestje, want begin september verwachten wij ons eerste kindje (beetje vroeg nog voor een feestje, maar t heeft wat voeten in aarde gehad, en na 2 goede echo's durf ik er eindelijk een beetje van te genieten..) Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 28 januari 201313 j Hoi Eva,Ik wil je alvast van Harte Feliciteren met jullie aangekondigde trouwen.En gefeliciteerd met jouw { jullie } zwangerschap. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 28 januari 201313 j Auteur Proficiat Eva, ook met de zaailing Wordt het een traditionele bruiloft met alles erop en eraan, of doen jullie het wat soberder.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 28 januari 201313 j Niet traditioneel, gelukkig had ik ook geen wensen voor een grote witte jurk, want nu blijkt dus dat ik 25 weken zwanger ben We trouwen alleen voor de wet, met een kleine groep (17) genodigden, alleen de directe familie en een paar vrienden. Daarna hebben we een langgevelboerderij gehuurd, waar we met zn allen eten, en daarna een borreltje kunnen doen (behalve ik dan ), en er is een slaapplek voor iedereen. Als t lekker weer is, buiten een mooie plek voor een kampvuur. De volgende ochtend uitgebreid ontbijt voor iedereen. Daarna gaan we waarschijnlijk nog een weekje weg. Niet persé als huwelijksreis, maar ook een beetje als laatste vakantie met ons tweetjes. Waarheen weten we nog echt niet, waarschijnlijk niet te ver, ergens binnen Europa. Ik heb er echt veel zin in! Ringen zijn uitgezocht, locatie is geregeld... Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 28 januari 201313 j Gefeliciteerd! Heel veel plezier met de voorbereidingen en hoop dat je heerlijk mag genieten van het zwanger zijn en straks van jullie kindje.
Geplaatst: 28 januari 201313 j Gefeliciteerd, veel geluk! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.