Geplaatst: 11 mei 20178 j Yeah!! Gefeliciteerd !! Ikzelf mocht mijn 50ste vieren ( lekker er van doorgegaan naar Bad Bentheim )
Geplaatst: 22 juli 20187 j Auteur Party party!!!Plotseling is het langverwachte rijbewijs van Lie er..dan het nog kan!Voor wie niet op de hoogte was, 12 januari rijbewijs aangevraagd in Frankrijk. Nederlandse rijbewijs verliep begin april en sindsdien stiekem rijden ( over de grens, in Frankrijk mochten we wel rijden). Wel hadden we 4 weken geleden( !!) een bewijs gekregen dat we het rijbewijs hadden aangevraagd.Het rijbewijs is maar liefst geldig tot 2033 en kostte iets van 20 euro We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 22 juli 20187 j Eindelijk!!! en gefeliciteerd You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 27 januari 20197 j Auteur De allereerste zaadjes zijn vandaag boven gekomen van de hele lekkere gele puntpaprika die ik van Charlie heb gehad (die iets zoetig was, dikwandig). Het feest kan beginnen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 mei 20196 j Auteur Jarig, kijk eens wat een leuke kaart geschilderd door Marius van Dokkum ik kreeg :( trouwens weknow is ook jarig vandaag) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 mei 20196 j Auteur Dank jullie allemaal hartelijk We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 mei 20196 j Dank je voor jullie felicitaties! In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 23 juni 20196 j Auteur Ondanks alle ellende ( zie klaagbaak) lieve Lie die helpt waar ik er om vraag. Heerlijke aardbeien. Niet alle sla is al doorgeschoten, Nog een keer lekker asperges eten We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 16 augustus 20232 j Auteur Even een woordje in de verwaarloosde Feestbaak . Wat ik zeggen wilde: Het is voor ons niet een gemakkelijk jaar en dan ook nog zonder moestuin waar je fijn in kan gaan oogsten, je zinnen verzetten en dan daarna met al dat gezonde moois lekker koken. Iets wat voor ons zo lang gewoon was, en nu plots zo ver weg. Dat ik dat toch nog regelmatig lekker kan koken door de hulp van oa onze onvolprezen Jorieke en Joep is heel erg fijn. Dank. Dat is een feestje! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 16 augustus 20232 j En ik had nog wel veel meer voor je willen telen, maar de tuin werkt niet mee... Toch bedankt voor de lieve woorden facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.