Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat heb je vandaag in de tuin gedaan? (2012-2013)


appelvrouw

Aanbevolen berichten

Vandaag voor het eerst wat in mijn moestuin gewerkt

Eén kant (die was het minst erg) geschoffeld en de prei van de vorige huurder (met toestemming) geoogst.

De foto is niet zo best, omdat ik de accu van mijn cameraatje was vergeten en het dus met het 3 MP cameraatje van mijn telefoon moest doen

 

2013tuin00755671357477284.jpg

Wie zaait zal oogsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

@René: Karton tegen het onkruid. Omdat er toch alweer aardig wat stond, en er ook weer bij gaat komen. Hopelijk is dat na wat regen en vorst en nog meer regen lekker half-vergaan en verrijkt het de grond ook nog. Zoek hier op het forum maar eens op 'karton'. Dan heb je leesvoer genoeg!

 

Die foto van je telefoon is nog goed te doen hoor! Stukken beter dan die van mijn telefoon

 

Ik heb nog meer karton gelegd, maar nu zijn mijn tegels op, en moet ik ergens nieuwe gaan halen. Even op marktplaats neuzen of iemand nog van die lelijke dingen af moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vierkantemeterbak in elkaar gezet en op poten en daarna een klein stukje ingegraven, want hij was wat te hoog. Verder de hosta's verplant, de moestuinaarde aangevuld en opgeruimd.

Een lekker dagje zo !!

 

Binnenkort wil ik zomerpreien en mammoetpreien zaaien, ben benieuwd of ze gaan lukken, heb nog nooit zelf prei gezaaid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knmi geeft als langetermijn voorspelling kans op lichte nachtvorst na volgend weekend.

 

Vandaag mijn laatste vakantiedag en daarmee ook voorlopig een eind aan het vrije leven om lekker in de tuin bezig te kunnen.

Een appelboom die nog verlplaatst moest worden heeft vanmiddag een nieuw plekje gekregen.

 

appelboom-geplantw59411357500453.jpg

Kijk ook eens op ons blog http://snekermoestuin.blogspot.com/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn insectenhotel weer een beetje in orde gemaakt..de holle stokken van de verschillende planten en dennenappels lagen overal verspreid..

Omdat er nu genoeg stokken zijn heb ik van bekerplant en zonnebloem een lading nieuwe stokken geknipt, en verder heb ik er nog dakpannen aan toegevoegd...

Mijn half opgegeten tayberry en zw framboos uit de grond gehaald en in potten gezet.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thuis: mussen en mezen even snel gevoerd in de regen met strooivoer, pindakaas, vetbollen. En snel weer naar binnen.

 

Vanmiddag vrijwilligerswerk in de natuurtuinen NME maar dan moet het wel droog worden. Dan verder met wilgen knotten en vogeltuin gewassen snoeien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...