Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat heb je vandaag in de tuin gedaan? (2012-2013)


appelvrouw

Aanbevolen berichten

Veel! De halve tuin omgestoken, kas opgeruimd en verstevigd, fruitboompje verplaatst, paden schoongemaakt, onkruid aan de randen en paden gewied en de dakpannen-border afgemaakt. Morgen een gat graven voor inkuilen.

 

Die plan ik de te maken ter grootte van 2x2 stoeptegels 30x30cm. Uitgraven tot 40cm? en die als bodem gebruiken met aarde, gaas aan de randen en misschien wat latjes... stro, plank met handvat als deksel en 10cm grond erop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag niets gedaan in de tuin, het was er wel de plaats voor geweest.

Maar mijn nieuwe aankoop zet ik toch maar liever nog niet op de tuin.

Mijn aankoop is namelijk een tomatenkas-3-m-met-kweekrekken.

 

https://www.koopgoedkoop.nl/tomatenkas-3-m-met-kweekrekken

 

sam464231971361226246.JPG

En dit is het resultaat hier in huis HI HI HI

 

ÉÉN-HOOG en een kas van 120 cm b. bij 250 cm l. bij 193 cm h. in huis hoe gek kan een mens zijn.

 

En vandaag hebben we ook een aanbetaling gedaan voor onze Nieuwe Blokhut/Tuinhuis.

Het is geworden Blokhut Emiel 500 x 500 cm met een luifel van 170 cm.

 

bangkiraituinhout03661261361226199.jpg

 

Alleen nemen wij geen roze gordijnen en een andere tuinset en we hebben geen vlonder erbij.

http://www.vankootentuinmaterialen.nl/producten/33-blokhutten-34-45-mm/205-blokhut-40-45-mm/694-blokhut-emiel-500-x-500-cm-luifel-170-cm-van-3675-voor-2849.html

 

We hebben dus helemaal niets in de tuin gedaan.

Maar we zijn wel bezig geweest voor de tuin en dat moet ook gebeuren.

Leef je leven dag voor dag.

 

https://www.facebook.com/conny.coomans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bakken gevuld en plastieke buizen bevestigd om vliesdoek/insectengaas te bevestigen, ik blijf maar wachten op mijn bestelling zaadjes om te beginnen....

 

 

Bij Vreeken besteld zeker

 

Neen toch niet, het vlaams zaadhuis....

 

Volgens jaar VanwderWal doen, die leverden mijn bestelling binnen vier dagen. Ik was erg blij met hoe snel ze dat geregeld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Piroska, Dat vond ik ook, maar hij stond er niet handig, dus heb ik hem maar uit elkaar gehaald.

De blokhut vinden wij ook heel erg mooi. Hij koste wel wat, maar dan heb je er jaren plezier van.

 

@ Nynke, ik houd het in mijn gedachte. En anders kom je al hij klaar is gezellig een bakkie doen.

Leef je leven dag voor dag.

 

https://www.facebook.com/conny.coomans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens jaar VanwderWal doen, die leverden mijn bestelling binnen vier dagen. Ik was erg blij met hoe snel ze dat geregeld hebben.

Ik wacht nu toch al weer 3 weken op mijn bestelling hoor

 

GarantZaden was vorig jaar een stuk sneller.

De groenten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Piroska, Dat vond ik ook, maar hij stond er niet handig, dus heb ik hem maar uit elkaar gehaald.

De blokhut vinden wij ook heel erg mooi. Hij koste wel wat, maar dan heb je er jaren plezier van.

 

@ Nynke, ik houd het in mijn gedachte. En anders kom je al hij klaar is gezellig een bakkie doen.

 

Dat sowieso !!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmorgen treurig naar de regen zitten kijken en had geen zin om wat te doen in mijn eigen tuin. Vanmiddag ben ik weer in de natuurtuin alhier geweest om wat bomen te snoeien, een houtwal te maken en een houtstapel in de vogeltuin, waar "gedierte" een schuilplaats kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag weer ontopic aub (wat heb je vandaag in de tuin gedaan).

 

Sorry !!!

 

On topic: heb de MM-bak afgedekt met onkruidfolie, in de hoop dat er een lekker zonnetje gaat schijnen de komende dagen en dat de vorst eindelijk wegblijft, zodat ik alvast wat kan zaaien/planten.

Verder kippenpoep geruimd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...