Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo allemaal, helaas, helaas, helaas maar we moeten ons afmelden voor zondag. heel jammer maar soms is t niet anders. allemaal heel veel plezier (hopelijk kan ik nog n beetje nagenieten met foto's)

gr . claudia(rebecca) en kostas

Geplaatst:

Oh, kijk nou, de moestuindag is morgen. (ik kom ook weer eens binnenvallen )

Veel plezier allemaal!

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

IN DE AANBIEDING:

THERMO LEGGING - DAMES... zwart.... voor 5,99

Helaas valt ie wat kleiner uit als aangegeven dus voor mensen met maat L moet dit wel lukken. De vermeldde XL klopt in ieder geval niet.

Hij is erg lekker zacht aan de binnenkant...

Als er belangstelling is neem ik hem mee morgen anders gaat ie terug naar de winkel.

Geplaatst:

Piroska hier staat ook alles klaar. Heeft ook een middagje geduurd. Mn ma heeft gezellig mee geholpen. De boodschapjes staan klaar. Morgen de auto inruimen en we kunnen weg.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Hier ook alles klaar. Alleen het brood moet nog een half uurtje rijzen en dan in de oven.

Het weer hier in Zeeland is bar. Net nog enkele flinke sneeuwbuien. Die smelt dan wel weer weg na een uurtje, maar voor komende nacht wordt vorst voorspeld...de strooidiensten waren actief. Ik rij met Jorg mee. Onder normale omstandigheden moet hij heen en terug telkens 2,5 tot 3 uur rijden. (Zet maar wat lekkers voor hem klaar!! Dat verdient hij wel!! ) Hoop dat het morgenochtend goed te doen is en geen gladheid, want dat zou nog roet in het eten (witte-choco-mousse...? ) kunnen gooien. De weerkaart rond Arnhem ziet er niet prachtig uit, maar toch iets beter dan hier.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

De hele gang staat vol.

ik ben al 1x over een doos gestruikeld toen ik van de Jumbo kwam en die braam die voor thea klaar staat blijf ook de hele tijd ergens aan hangen en dan wil ik het nog niet eens hebben over de bessen die ook zo lekker ergens aan kunnen blijven zitten.

Die staan trouwens al ruim een week binnen met als resultaat; er zitten blaadjes aan

Geplaatst:

Ik heb vandaag de buikgriep te pakken en dus nog niet alles klaar staan... laat staan de cakejes alvast gebakken...

Heb mijn lift bij Chana afgemeld per PB, heb haar telefoonnummer niet, dus doe een schietgebedje dat ze het nog leest

(Mocht iemand dit lezen en privé gegevens van haar hebben, zou je deze dan naar mij willen sturen per PB, als je dat vervelend vind, zou je dan zelf contact met haar op willen nemen voor mij? Mijn dankbaarheid is groot!!)

Hoop morgen nog wel heel even te komen (Heb me er zo erg op verheugd, dus kan nog geen nee zeggen tegen mezelf) Aankomende nacht en mijn gevoel morgenochtend zal mij doen besluiten of ik naar Zelhem kom, dan gereden door mijn vriend. Maar mezelf en mijn eigenwijsheid kennende kunnen jullie mij morgen wel eventjes verwachten

Groetjes uit de Betuwe

Geplaatst:

Ik hoop dat het bij jullie minder waaid....hier echt verschrikkelijk koud en belachelijk veel wind.....

maar ik ga zo in de auto hoor, neem mijn mam's mee als navigator tot zo

met de worteltjes taart en ruilgoed

kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl

• Nieuwe aanmaken...