malouis Geplaatst: 22 september 2013 Geplaatst: 22 september 2013 Mooi! Dan heb je niet voor niets bij de brievenbus gelegen. Quote
beertjerinke Geplaatst: 22 september 2013 Geplaatst: 22 september 2013 de zaden gaan vandaag weer op doorreis melly ze komen eraan plezier ermee ik vod het super om mee te doen rianne (beertjerinke) Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
malouis Geplaatst: 22 september 2013 Geplaatst: 22 september 2013 Nog wat leuks gevonden voor volgend jaar? Quote
beertjerinke Geplaatst: 22 september 2013 Geplaatst: 22 september 2013 ja zeker Ik heb een aantal leuke soorten uit gezochtvond het zelfs erg moeilijk je zou ze allemaal wel willen proberen Maar de keuze heb ik gemaakt laat het nu maar voorjaar worden kunnen we de nieuwe soortjes gaan proberen hebben de andere ook leuke dingen gevonden Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
malouis Geplaatst: 22 september 2013 Geplaatst: 22 september 2013 vond het zelfs erg moeilijk je zou ze allemaal wel willen proberenDaar had ik nou ook al last van. Quote
MellyBVB Geplaatst: 23 september 2013 Geplaatst: 23 september 2013 Wat leuk hij is binnen! I ga vanavond kijken en weer toevoegen. Zodat ik hem morgen weer op de post kan doen! Even kijken wie de volgende is! Quote
beertjerinke Geplaatst: 23 september 2013 Geplaatst: 23 september 2013 Fijn dat hij er isPlezier met uitzoeken Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
divicento Geplaatst: 25 september 2013 Geplaatst: 25 september 2013 Wat leuk hij is binnen! I ga vanavond kijken en weer toevoegen. Zodat ik hem morgen weer op de post kan doen! Even kijken wie de volgende is! volgens mij ben ik dat Quote
jarno Geplaatst: 25 september 2013 Geplaatst: 25 september 2013 Hee allemaal, Nadat ik op de moestuinforumdag ben geweest (was superleuk!), zit mijn tuin eigenlijk propvol. Ik kan dus geen nieuwe zaadjes meer gebruiken. Zou ik me weer af kunnen melden? Quote
Erny Geplaatst: 25 september 2013 Geplaatst: 25 september 2013 Lekker verleidelijk he, die zadenruiltafel... Quote
geedee Geplaatst: 25 september 2013 Geplaatst: 25 september 2013 Jarno gewoon n volkstuintje erbij huren Quote
jarno Geplaatst: 25 september 2013 Geplaatst: 25 september 2013 Ja echt super verleidelijk, ik heb me nog ingehouden XD. Ik wou eigenlijk ook een volkstuin erbij, maar ze hebben een wachtlijst van 10 mensen en volgens mij gaan er nog niet echt tuinen vrij komen.... Quote
Gast Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 Ik zit ook op een volkstuintje te wachten, maar er zijn er nog 29 voor mij dus een tien tal jaren. Momenteel moet ik me maar zien te redden met me 15 vierkante meter. Groetjes jessica. Quote
Winnie Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 Kan ik ook meedoen met de zaadjes? Ik heb een grote volkstuin aan de Linge en ruimte genoeg. Ik heb de tuin vorig jaar geerfd van de buurman ben dus pas eerste jaars Ik heb wel wat zaden gekocht met verschillend resultaat ben nu ook bezig zaden te oogsten van planten die het super deden in mijn tuin dit jaar. Gr. Winnie Quote
beertjerinke Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 gaat het goed met de enveloppe lles niets meer overben benieuwd hoe die ontvangen wordt en wat ze van de zaden vinden rianne Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Monika Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 Divicento, heb jij de envelop nog? Jarno, voor deze ronde ben je van de lijst. Mocht je de volgende mee willen doen, dan kan dat gewoon. Winnie, bij deze ben je toegevoegd. Groetjes Monika Quote
divicento Geplaatst: 27 september 2013 Geplaatst: 27 september 2013 heb de envelop nog niet ontvangen zodra de envelop er is meld ik het Quote
divicento Geplaatst: 28 september 2013 Geplaatst: 28 september 2013 de envelop is vandaag binnen gekomen ga de envelop morgen uitzoeken en maandag op de post doen Quote
SuusP Geplaatst: 28 september 2013 Geplaatst: 28 september 2013 Wow, we zijn al zo'n beetje halverwege en september is nog niet ten einde Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Monika Geplaatst: 28 september 2013 Geplaatst: 28 september 2013 Super, dank je wel voor het laten weten Divicento. Ja, het gaat snel zo Voor we het weten is deze ronde klaar. Quote
divicento Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 en ik heb gisteravond de envelop gepost zaten zeker leuke zaden in heb wat paprika en peperzaden toegevoegd date mist miste ik een beetje voor de rest top Quote
Gast Geplaatst: 30 september 2013 Geplaatst: 30 september 2013 oke ik zit met spanning te wachten op de zaden. Spannend. Ik hoop dat er bijzondere zaden tussen zitten. Groetjes jessica Quote
Gast Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Hoi Ik heb de envelop ontvangen, Wat een super leuke zaden. Zelf heb ik ook weer behoorlijk wat zaden erin gedaan. De envelop gaat morgen weer op de bus. Groetjes jessica Quote
Monika Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Volgens mij gaat het tot nu toe erg goed en is iedereen tevreden met de zaadjes die hij / zij aantreft in de envelop Bij deze nog even een update van de lijst, er zijn 2 namen bijgekomen:SuusMinieMalouisBeertjerinkeMellyDivicentoJessicaSimkeJennekeCarmenGoliathKatja1604JarnoGabyvGWinnieStephanie777 De envelop is nu op weg naar Simke, dus we schieten al goed op. Groetjes Monika Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.