Geplaatst: 3 februari 20197 j Briljant idee! Ik ben net bezig met het bedenken van een nw kippenhok. Op t juiste moment dus ook - wellicht
Geplaatst: 13 februari 20197 j Heeft de vlijtig tuinierende dame (enkele berichten terug) toestemming gegeven om die wonderschone afbeelding van haar hier ten toon te stellen? En is haar dat wel gevraagd?
Geplaatst: 13 februari 20197 j Gelukkig is ze onherkenbaar in beeld, dus geen schending van de privacy maar wel handelen in strijd met de openbare zeden (Schennis van de eerbaarheid (art 239 Sr)) Het tonen van het achterwerk aan een fotograaf kan worden aangemerkt als schennis van de eerbaarheid.
Geplaatst: 6 mei 20197 j Oké vraag op een moestuin Facebook groepBlauw de vraag steller.Rood de aanbieder.Groen "ik"
Geplaatst: 6 mei 20197 j Normaal ben ik niet zo'n troller op facebook. Maar dewe persoon vraagt erom.Het blijft ook nog steeds doorgaan. Persoon weet echt niet waar ze het over heeft
Geplaatst: 7 mei 20197 j Hilarisch! Maar dankzij jou kan ik nu een portie kefir ophalen Het was hier in de polder.
Geplaatst: 21 juni 20196 j Tobben we niet allemaal met de onbekende waarde van onze moestuingrond? Het testen kan op een heel andere manier dan we verwachten: https://www.lelieteelt.nl/index.php/nieuws/64-bollenboeren-graven-onderbroeken-op 5/7/19 ~kuch~ Zijn we te druk, misschien? Te bleu? Hahahhaha, ja , dat zal het zijn. Tuinders ten top
Geplaatst: 11 augustus 20196 j hahaha geweldig dit . Ze maakte van de nood een deugd Kom daar anno 2019 nog maar eens om .
Geplaatst: 14 augustus 20196 j Voor de beginners onder ons! Duurt 8.35 minuutjes. Dan-weet-je-precies-hoe-wij-het-hier-doen https://publicdomainreview.org/collections/growing-things-a-film-lesson-in-nature-study-1928/
Geplaatst: 15 augustus 20196 j Het Parool van 10 april 1980 meld een verbeterde balkonplantenbak van Curver. Elho zal nu in een deuk liggen
Geplaatst: 19 augustus 20196 j 1940........... ook toen al! 2019.......... Nog steeds de kolenkist of zoals wij het noemden het kolenhok als moestuinbak:
Geplaatst: 25 augustus 20196 j Ok, na 33 jaar kom ik er dus achter dat... Waarom heet een bosui zo? Ik had dus begin van dit jaar gezocht op bosui zaden maar weinig aanbod. Nu blijkt dus, de naam bosui..... is omdat deze ui per bosjes worden verkocht Wisten jullie dat?!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.