Geplaatst: 14 april 20169 j Babyfoto van Jorieke!? "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 14 april 20169 j als iemand even bruine krullen op het biggetje plakt? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 28 april 20169 j We hebben nogal last van konijnen op de moestuin, om ze af te schrikken heb ik onderstaand bord gemaakt. Hopelijk werkt het, volgende week (als het weer meewerkt) ga ik hem plaatsen op de tuin To plant a garden is to believe in tomorrow.
Geplaatst: 28 april 20169 j deze hielp niets gr Adriaan moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 13 mei 20169 j Denk, el voor "humor" topic...Van vorige jaar had ik sommige onderstammen over - St. JulianA voor pruim-abrikoos-perziken en M106-M9 voor appels. In maart op een "St. JulianA" 2 perziken geënt. Die beide blijven slapen, geen enkele beweging naar vergroeien of dood gaan. Vandaag wel naar de bladeren gekeken - die zijn van appels!!! Zo, perziken op het appelboompje geënt - iets...grappig. Gelukkig, beide perziken leven nog... Blijkt, de label van de pot met appel onderstam was weg en label van St. Julian A was naast. Tja. Zou het meer grappig zijn als perziken op appel zou wel geslaagd...
Geplaatst: 15 mei 20169 j >>perziken op appel In plaats van perssinaasappels had je dan persappels gehad
Geplaatst: 28 mei 20169 j Iiiiiiieeeeeuuuuuwwwwww "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 28 mei 20169 j moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 5 juni 20169 j facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 juni 20169 j Niet echt humor, maar wel gewoon leuk: facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 juni 20169 j En wat voor grapjes zouden dat dan zijn? Zoiets als "het is groen en het is moe"? Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 5 juni 20169 j Het is groen en het zingt facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 juni 20169 j Sla la la la Het is groen en begluurt je stiekem. Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 5 juni 20169 j Die ken ik: spionazie Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Geplaatst: 6 juni 20169 j Kan ook, maar misschien is het dan zoiets als: Het is groen en het fluit. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 9 juni 20169 j hatsjoe.....nu zit het groen op mijn handen gr Adriaan moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.