Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Nouja zeg Vreeken


hansm

Aanbevolen berichten

Pakketpost van Nederland naar Belgie is tegenwoordig 13,00. Als het boven de 2 kilo komt is het 19,50. Belachelijk veel inderdaad maar daar kan Vreeken niks aan doen. Het is PostNL die dat bepaalt en dat mag gewoon van onze overheid.

 

zie ook http://www.postnl.nl/tarieven/pakketten/

 

Ik heb zelf ook een webshop en ik baal er echt enorm van dat de verzendkosten zo hoog zijn geworden. Voorheen had ik veel bestellingen uit Belgie maar nu haken ze massaal af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later ...

Nooit iets kopen bij Vreeken!!!

 

Ze hebben een mooi assortiment, maar wat heb je er aan als het niet bij jou thuis geraakt.

 

Mijn pakje (70euro) is spoorloos verdwenen en op mails antwoorden ze niet of pas weken later. Ik hoor overal dat ze ofwel na weken of maanden leveren ofwel helemaal niet. Heb mij een keer laten vangen maar nooit meer opnieuw

 

Service 0/10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit keer 3 jan '14 besteld, 14 jan '14 bezorgd. Lijkt me prima.

 

Maar ik denk altijd wel 7 keer na voor ik bij hen bestel. En dus bestel ik er alleen wat ik elders echt niet kan krijgen.

Misschien is het probleem bij Vreeken wel dat ze zo wispelturig zijn. De ene keer gaat alles vlot, wordt er snel en coulant gereageerd op vragen etc.. Een volgende keer is het naadje.

 

En tsja, vertrouwen komt te voet en verdwijnt te paard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ben vorig jaar bij Vreeken geweest, als beginnende moestuiner let je dan niet op de data die op de zakjes staat.

Nu zag ik dat het zaad van de witte minikool dus houdbaar tot 2012.

Heb daar wel over gemaild, kreeg deze mail terug:

 

De kool had niet meer in de winkel mogen liggen. Nu is koolzaad gelukkig nog lang na de garantiedatum kiemkrachtig, dus je zult weinig gemerkt hebben van vermindering op dat gebied.

Is een oudere partij eenmaal gekiemd, dan gedraagt het op dezelfde manier dan versere partijen. Het mislukken van kool kan komen door de omstandigheden: ze hebben veel vocht en bemesting nodig.

 

Ik heb zelf een bedrijf, en ik had als kwaliteitswinkel terug gemaild, wat is uw adres? Dan sturen we u kosteloos een nieuw zakje.

Maar service is tegenwoordig ver te zoeken.

Nu hoop ik dat alles nog kiemt, maar las bij de concurrent Bolster dat koolzaden wel 10 jaar goed kunnen blijven.

Was wel een erg lekker kooltje namelijk.

Ik werk hard aan het groen kleuren van mijn vingers, tips zijn altijd welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, net als Jasmin, ik zie daar óók het probleem niet zo hoor. Ik vind het heel netjes dat je een mail terug krijgt ( wat kost dát allemaal niet een moeite dan ? )

Kijk, als je nou per ongeluk een zakje te pakken hebt gekregen uit de winkel wat én te oud was én niet meer kiemt ook, tja, dan zou je een nieuw zakje mogen verwachten, maar dat is nu toch ook helemaal niet nodig ? ( papaver bv , daar zal geen datum op staan ( of alleen als ze dat wel verplicht zijn dat te doen ) 50 jaar kiemingsgarantie is zelfs kort daarvoor. )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was de datum houdbaar tot. Ik heb het een jaar na de uiterste datum gekocht dus.

En de helft was niet gekiemd, ik had gelukkig voorgezaait, dat was niet heel erg.

Ik vind het opmerkelijk, dat een kwaliteitswinkel zaaigoed verkoopt wat een jaar over de uiterste datum is. Met zulke waar loop je toch je voorraden regelmatig na lijkt mij.

Ik werk hard aan het groen kleuren van mijn vingers, tips zijn altijd welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als men wat koopt, mag men er wel van uit gaan dat het goed is. En zaadgoed over de datum moet uit de verkoop, het kan bijvoorbeeld in de uitverkoop.

Zelf koop ik ook wel eens zaadgoed voor de helft, waar de datum net van afgelopen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorig jaar bij Vreeken geweest, als beginnende moestuiner let je dan niet op de data die op de zakjes staat.

Nu zag ik dat het zaad van de witte minikool dus houdbaar tot 2012.

Heb daar wel over gemaild, kreeg deze mail terug:

 

De kool had niet meer in de winkel mogen liggen. Nu is koolzaad gelukkig nog lang na de garantiedatum kiemkrachtig, dus je zult weinig gemerkt hebben van vermindering op dat gebied.

Is een oudere partij eenmaal gekiemd, dan gedraagt het op dezelfde manier dan versere partijen. Het mislukken van kool kan komen door de omstandigheden: ze hebben veel vocht en bemesting nodig.

 

Ik heb zelf een bedrijf, en ik had als kwaliteitswinkel terug gemaild, wat is uw adres? Dan sturen we u kosteloos een nieuw zakje.

Maar service is tegenwoordig ver te zoeken.

Nu hoop ik dat alles nog kiemt, maar las bij de concurrent Bolster dat koolzaden wel 10 jaar goed kunnen blijven.

Was wel een erg lekker kooltje namelijk.

Eensch.

Ik zou inderdaad verwachten dat ze even wat nieuws zouden sturen. Ongeacht of het zaad nog prima was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen week bij Vreeken geweest.

Vond de schappen erg leeg..

Was wel leuk om eens te kijken.

Had een week voor mijn bezoek gemaild om te vragen of ze mijn openstaande bestelling bij elkaar konden zoeken zodat ik die meteen mee kon nemen.

Bestelling had ik eind december gedaan.

Kreeg bericht terug dat zij hun uiterste best zouden doen.

Kom ik daar: niks geen bestelling klaar..

Gevraagd of ze dan konden zien of ik plant uitjes had besteld ( wist het niet 100% zeker meer )

Volgens hun niet.. dus plant uitjes meegenomen.

Als er dus binnenkort een pakketje plant uitjes voor de deur staat gaat die retour afzender.

Wel vol verbazing staan kijken hoeveel personeel er rond loopt. ( zeker 10 man die dag )

Verbazingwekkend als je dan nog niet tijdig kan leveren..

Komt er vervolgens een meneer binnen met de mededeling dat hij maar 10 minuten parkeertijd had en met zijn bus de parkeergarage niet in kon.

Of ze wel even alles wat op zijn briefje stond bij elkaar wilden zoeken dan nam hij het meteen mee.

Werd nog gedaan ook..

http://www.buitenthuis.blogspot.com

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil ze niet goed praten, maar dat vele personeel zijn jongelui met een beperking komen van een specialen school en leren daar het een en ander, we hebben hier in dordrecht meer winkels en zaken die deze jongeren een kans bieden.

 

Maar vind het inderdaad niet netjes als je een bestelling gedaan heb en deze niet klaar is, en ook nog eens van te voren een mail verstuurd heb voor je naar de winkel ging en bij aankomst merkt dat er niets mee gedaan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaste klant misschien?

Mannen onder elkaar??

 

Dat denk ik niet..de beste man wist niet waar te parkeren daar.

Dus stond nu fout geparkeerd en wou ook heel snel weer weg.

Werd geholpen door een mevrouw, dus geen mannen onder elkaar, en dan nog..

http://www.buitenthuis.blogspot.com

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was er afgelopen zaterdag, wel een hele leuke winkel maar ik ga er niet meer op een zaterdag heen. Je struikelt letterlijk over de mensen zo klein en vol is het. En dan is het personeel ook nog aan het bijvullen tegelijk. En alles staat op nummer, behalve sommige dingen die staan net even ergens anders, waardoor je toch de hele winkel heen er weer door moet. En dat moeten al die andere klanten ook, dus je moet goed tegen kleine ruimtes met veel mensen kunnen.

Maar wat een geweldig assortiment zeg! Zo'n winkel heb je nergens anders. Als ik in Dordrecht zou wonen zou ik er zeker vaak te vinden zijn, maar dan wel door de week.

Gewoon in de herfst bestellen, dan gaat het wel snel en goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...