Geplaatst: 22 september 201411 j Beetje verslingerd aan misdaadboeken Momenteel Deflo - Genadeloos. Toppertje! Blij dat ik weer een (voor mij) nieuwe schrijver ontdekt heb die al een heel arsenaal aan boeken heeft klaarliggen.
Geplaatst: 22 september 201411 j Ben vanavond begonnen met 'het motel' van Dean Koontz, je blijft lezen, ok nog een hoofdstuk, nou, nog een dan....
Geplaatst: 24 september 201411 j Ben ondertussen alweer een lekker stukje verder in Harry Potter, maar nu deel 5
Geplaatst: 25 september 201411 j Ik ook Geert, maar wel een paar jaar geleden. Nu lees ik ze allemaal achter elkaar
Geplaatst: 25 september 201411 j De Tolkien serie vanaf De Hobbit en de ban van de ring delen zijn ook zo heerlijk om achter elkaar door te lezen. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 25 september 201411 j Het vrouwelijke groentjuh leest op dit moment Tegenlicht van Esther Verhoef. Ben verslingerd aan haar boeken ik MOET ze gewoon lezen...... Wissel meestal af van psychologische thriller naar chicklit om de boel luchtig te houden. Erg fan ook van Elizabeth George. “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Geplaatst: 2 oktober 201411 j Auteur Ik hoor net van het thuisfront dat het boek binnen is...gauwgauw naar huis!! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 3 oktober 201411 j Ik heb hem nog niet besteld Jet, komt wel ik moet dadelijk toch wachten op de andere 2 delen. Ik wil wel de hardcover hebben.
Geplaatst: 5 oktober 201411 j Geloof het of niet.................. boerin in Frankrijk de omnibus van de eerste vier delen. Dit is de tweede keer dat ik het lees en boeit me weer. Sommige dingen die ik lees zijn nog steeds actueel in Frankrijk.Verder heb ik niet veel tijd om te lezen met tuin/huishouden/wecken/inmaken enz enz. Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
Geplaatst: 7 oktober 201411 j Oh boerin in Frankrijk is begin jaren 70 als serie uitgezonden hier in Nederland Marijke,tranen met tuiten gehuild toen de boerderij afbrandde , vee ziek werd , en de oogst mislukte. En in het echt schijnt het nog erger te zijn geweest !Lees zelf nu le petit prince van Antoine de Saint Exupery (in het Nederlands hoor )
Geplaatst: 7 oktober 201411 j Met het trieste weer in vooruitzicht, zal dit boek van Loraine goed doen.
Geplaatst: 7 oktober 201411 j Auteur Lees zelf nu le petit prince van Antoine de Saint Exupery (in het Nederlands hoor )Prachtig boek. Ook heel erg mooi voor grotere kinderen. Het boek begint al zo mooi met die tekening van een slang die een olifant heeft opgegeten..er is trouwens ook een (Franse) postzegel van. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 oktober 201411 j Ja Heleen, al heb ik de serie gemist. Was jong en ging liever uit en zo Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
Geplaatst: 7 oktober 201411 j Ik heb mijn dochter geadviseerd ook het boek te lezen, en er een goede uittreksel van te maken ,zodat ze die zo kan vertalen naar het Frans op de middelbare school ,voor als ze voor de lijst moet lezen
Geplaatst: 7 oktober 201411 j Auteur Ik heb hem nog niet besteld Jet, komt wel ik moet dadelijk toch wachten op de andere 2 delen. Ik wil wel de hardcover hebben. Net thuis en het boek lag er..én hardcover. Top, ik ga er meteen in beginnen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 9 oktober 201411 j Auteur En ik heb de reizigerserie van Gemma binnen..ik ben heel benieuwd..de boeken beantwoorden in ieder geval aan een van de criteria die ik stel aan een boek: Dik! o, laat de winter maar komen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 oktober 201411 j Ik heb net een leesvlaag achter de rug waarin ik in een week tijd 'De smaak van het paradijs' (leest lekker weg, maar niet supergoed), 'Dertien' (leuk, goed verhaal), 'Mevrouw de president' (vooral heel spannend door de supergoede opbouw), 'Ik haal je op, ik neem je mee' (prachtig) en 'De vrouw van de boekbinder' (aanrader!) verslond. Toen begon ik in 'Onder de vloer', maar die wil maar niet vlotten, niet interessant genoeg. Dus begon ik in 'Een nachttrein naar Lissabon', op aanraden van een vriendin. Schijnt een heel goed boek te zijn, maar ik kom er maar niet echt in. Wel als ik eenmaal aan het lezen ben, dan lees ik wel lekker door. Maar als ik hem dan even wegleg heb ik daarna niet genoeg zin om hem weer op te pakken. In de tussentijd dan maar wat lectuur over honden gelezen namelijk 'Liefde tot op het bot' (wel grappig, niet altijd even accuraat) en 'Als ik hier zeg, loopt ie weg' (wel grappig her en der maar doorspekt van een vreselijke achterhaalde roedelhierarchie-theorie, ik hoop niet dat mensen dit nog voor waar aannemen). Tsja en tussendoor natuurlijk de Flow en Landleven, dat kan ik altijd wel lezen!
Geplaatst: 10 oktober 201411 j Harry Potter 6 vandaag uitgelezen, deel 7 meegenomen van de zolder naar beneden
Geplaatst: 11 oktober 201411 j whooo, beetje potterverslingerd... ben begonnen aan Stoner, pakt me meteen
Geplaatst: 11 oktober 201411 j Angels blood.Ik heb hem al eens gelezen maar had er zin in om hem nogmaals te lezen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.