angela († maart 2025) Geplaatst: 7 oktober 2015 Geplaatst: 7 oktober 2015 Kweeperen want nu heb ik er toch wel erg veel. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 12 oktober 2015 Geplaatst: 12 oktober 2015 slatomaten druivenlaatste pompoen op de tuin Quote
aalterse-willy Geplaatst: 25 oktober 2015 Geplaatst: 25 oktober 2015 Mijn zuster op bezoek gehad en butternuts, gele tomaten, pepers en paprika's meegegeven.Weeral iemand blij gemaakt. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jorieke123 Geplaatst: 25 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2015 Doosje eieren Ik kreeg er koekjes, notenbrood, en chocolaaaaa voor terug. Goeie deal Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
RobO Geplaatst: 26 oktober 2015 Geplaatst: 26 oktober 2015 kweeperen, appels aan Seppe (1 jaar! Seppe dan hè....) Quote
Anna3 Geplaatst: 26 oktober 2015 Geplaatst: 26 oktober 2015 Koekjes, walnotenbrood en chocolade, voor een doosje eieren en kaasmaakles Quote
speets Geplaatst: 14 november 2015 Geplaatst: 14 november 2015 Een groot stuk rabarberplant. De ontvanger reageerde met "ik zal er flink overheen piesen".Ik: "Vanwege de stikstof, daar groeien ze geweldig op".O ja Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
piggy Geplaatst: 14 november 2015 Geplaatst: 14 november 2015 Deden dat al als klein jongentje, zo'n 65 jaar geleden. Resultaten waren verbluffend! Quote
GTman Geplaatst: 15 november 2015 Geplaatst: 15 november 2015 Een van de "laatste" muskaat druiven (er hangen nog 20 trossen) geknipt voor familie. Het verbaast me echt wel dat die druiven zo lang goed blijven dit jaat met al die regen (hoge schimmeldruk).Ook maar een zakje bildstar aardappelen daarbij meegegeven, daar hebben we nog 6 grote kratten van staan. Een klein zakje is dus wel te missen . Quote
DannyL Geplaatst: 17 november 2015 Geplaatst: 17 november 2015 5 cent aan een jochie bij de kassa.. Anders mocht ie de mozzarella niet meenemen. Quote
RobO Geplaatst: 19 november 2015 Geplaatst: 19 november 2015 gister een uurtje aan het landjevandeboer: betonpoertjes gestort om een huisje te verankeren wegens windkracht veel Quote
RobO Geplaatst: 20 november 2015 Geplaatst: 20 november 2015 dahlia's aan de tuinbuuv die ik het een jaar geleden al had beloofd Quote
speets Geplaatst: 20 november 2015 Geplaatst: 20 november 2015 Ook dahlia's. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
RobO Geplaatst: 24 november 2015 Geplaatst: 24 november 2015 knolselder aan Louis en Max (die elk jaar weer kratten met appels aan de weg zetten voor eenieder die dat wil)knolselder aan tuinbuuv Quote
aalterse-willy Geplaatst: 15 april 2016 Geplaatst: 15 april 2016 Word hier niets meer weggegeven of is er een ander topic aangemaakt?Daarnet een bloemkool aan mijn zuster gegeven, die wou niet geloven dat ik er nu had.En tegelijk maar een pak saladebladeren ook, met wat rucola en van dien andre brol erbij. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Flup Geplaatst: 16 april 2016 Geplaatst: 16 april 2016 Hehe, er wordt wel degelijk wat weggegeven, maar mijn tuin staat nog niet zo vol als die van jou, aalterse-willy. Heb vandaag 4 tomatenplanten aan de buurvrouw weggegeven. Twee keer Rose de Berne en 2x Artisan Purple Bumble Bee. Nu zie ik dat ik voor mijn kas te weinig tomatenplanten heb, maar heb nog 4 tomatenplantjes die net gekiemd zijn. Naast de minitomaat Tiny Tim, waar ik wel erg veel van heb. Binnenkort is er ook weer een plantenruilbeurs in een buurdorp, daar ga ik ook weer een paar tomatenplanten halen, want zelfgekweekte tomaten zijn zoveel lekkerderm, daar kun je er nooit genoeg van hebben. Quote
speets Geplaatst: 3 mei 2016 Geplaatst: 3 mei 2016 Drie aardbeienplantjes gegeven aan mijn "tuinkleinkind" dat 8 jaar is geworden en hoopt dat ze nu ook een tuintje krijgt.Dat hoop ik ook, want het is een geboren tuiniertje Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
angela († maart 2025) Geplaatst: 3 mei 2016 Geplaatst: 3 mei 2016 Mosterdblad en de bladeren van de bloemkool voor de cavia's van een kennis. Quote
Erny Geplaatst: 3 mei 2016 Geplaatst: 3 mei 2016 Net als vorig jaar peperplantjes aan de zanger van Motorpsycho, spelen vanavond in Vera, De dit keer vier plantjes (Oro de Equador, Lemon Drop, Aji Blanco Cristal en PdPdP) gaan eerst in de tourbus mee op tour door Europa en hopen dan in goede staat na 14 mei in Noorwegen te arriveren. Quote
Raquette Geplaatst: 12 mei 2016 Geplaatst: 12 mei 2016 Supergaaf Erny!! Ik heb zaden van Munchkin Pumpkin aan Salamandertje gegeven en een Balkonzauber-zaailing aan de buurvrouw (derde generatie! Dwz steeds opnieuw zaad gewonnen van het tomaatje dat zij mij ooit gaf toen ik hier net kwam wonen. Inmiddels heet 'ie hier 'de Berdientomaat':)). Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
speets Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 Cannaknollen via MP, omdat ik niets kan weggooien. Mán wat vermeerderen die dingen zich als ze het naar hun zin hebben Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
gewoon peter Geplaatst: 17 mei 2016 Geplaatst: 17 mei 2016 Een klein beetje energie weg gegeven ( de motorpomp voor de tuin buurvrouw aan getrokken). Peter Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 mei 2016 Geplaatst: 18 mei 2016 Cannaknollen via MP, omdat ik niets kan weggooien. Mán wat vermeerderen die dingen zich als ze het naar hun zin hebben Welke kleur? Quote
speets Geplaatst: 18 mei 2016 Geplaatst: 18 mei 2016 Hele gewone donkerrode, zwemen heel licht naar oranje. Heb een jaar of 10 geleden zaad besteld bij een Duitser die kleurencombinaties kweekte.Die heb ik jaren gehad, maar uiteindelijk nog maar 1 kleur(combi) over.Die ene zorgt nu voor bérgen knollen Ik heb er nog een Picasso bijgekocht, maar die laat zich nog niet zien... Maar hoezo? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.