Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Geplaatst:

Een groot stuk rabarberplant.

De ontvanger reageerde met "ik zal er flink overheen piesen".

Ik:

"Vanwege de stikstof, daar groeien ze geweldig op".

O ja

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Een van de "laatste" muskaat druiven (er hangen nog 20 trossen) geknipt voor familie. Het verbaast me echt wel dat die druiven zo lang goed blijven dit jaat met al die regen (hoge schimmeldruk).

Ook maar een zakje bildstar aardappelen daarbij meegegeven, daar hebben we nog 6 grote kratten van staan. Een klein zakje is dus wel te missen .

• 4 maanden later ...
Geplaatst:

Word hier niets meer weggegeven of is er een ander topic aangemaakt?

Daarnet een bloemkool aan mijn zuster gegeven, die wou niet geloven dat ik er nu had.

En tegelijk maar een pak saladebladeren ook, met wat rucola en van dien andre brol erbij.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Hehe, er wordt wel degelijk wat weggegeven, maar mijn tuin staat nog niet zo vol als die van jou, aalterse-willy.

Heb vandaag 4 tomatenplanten aan de buurvrouw weggegeven. Twee keer Rose de Berne en 2x Artisan Purple Bumble Bee. Nu zie ik dat ik voor mijn kas te weinig tomatenplanten heb, maar heb nog 4 tomatenplantjes die net gekiemd zijn. Naast de minitomaat Tiny Tim, waar ik wel erg veel van heb.

Binnenkort is er ook weer een plantenruilbeurs in een buurdorp, daar ga ik ook weer een paar tomatenplanten halen, want zelfgekweekte tomaten zijn zoveel lekkerderm, daar kun je er nooit genoeg van hebben.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Drie aardbeienplantjes gegeven aan mijn "tuinkleinkind" dat 8 jaar is geworden en hoopt dat ze nu ook een tuintje krijgt.

Dat hoop ik ook, want het is een geboren tuiniertje

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Net als vorig jaar peperplantjes aan de zanger van Motorpsycho, spelen vanavond in Vera, De dit keer vier plantjes (Oro de Equador, Lemon Drop, Aji Blanco Cristal en PdPdP) gaan eerst in de tourbus mee op tour door Europa en hopen dan in goede staat na 14 mei in Noorwegen te arriveren.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Supergaaf Erny!!

Ik heb zaden van Munchkin Pumpkin aan Salamandertje gegeven en een Balkonzauber-zaailing aan de buurvrouw (derde generatie! Dwz steeds opnieuw zaad gewonnen van het tomaatje dat zij mij ooit gaf toen ik hier net kwam wonen. Inmiddels heet 'ie hier 'de Berdientomaat':)).

Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir

Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com

Geplaatst:

Cannaknollen via MP, omdat ik niets kan weggooien.

Mán wat vermeerderen die dingen zich als ze het naar hun zin hebben

Geplaatst:

Hele gewone donkerrode, zwemen heel licht naar oranje.

Heb een jaar of 10 geleden zaad besteld bij een Duitser die kleurencombinaties kweekte.

Die heb ik jaren gehad, maar uiteindelijk nog maar 1 kleur(combi) over.

Die ene zorgt nu voor bérgen knollen

Ik heb er nog een Picasso bijgekocht, maar die laat zich nog niet zien...

Maar hoezo?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...