Gitta Geplaatst: 8 mei Geplaatst: 8 mei 6 tomaten planten aan mijn moeder gegeven. Eigenlijk wilde ik ze zondag geven. Maar had de ruimte nodig ivm de komkommers en courgettes die gezaaid worden. 1 Quote
Mellie Geplaatst: 8 mei Geplaatst: 8 mei Sla, slaplanten, 1 lathyrus best of blues en diverse soorten kruiden. 2 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 20 mei Auteur Geplaatst: 20 mei Een doosje eendeneieren, wat savooie-, en broccoliplantjes, een paar tomatenplanten, een peppadew die ik zelf van Jootje had gekregen maar dat waren er voor mij net teveel, en een assortiment aan kleine zaailingen (sla, ui, dropplant, basilicum, enz.) die ik had opgepot in een tray zodat het er leuk uit ziet maar sommigen zitten er nu misschien wat te lang in en gaan straks snel doorschieten...? Alvast sorry daarvoor @Charly 3 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 20 mei Geplaatst: 20 mei Een flink stuk versgebakken apelrabarbertaart aan de buren, als dank voor het moestuinmanagement tijdens onze vakantie. 3 Quote
Mellie Geplaatst: 21 mei Geplaatst: 21 mei Gisteren aan @acpronk het eea en vandaag doos eitjes en morgen wat vlierlimo. 1 Quote
Gitta Geplaatst: 25 mei Geplaatst: 25 mei Overgebleven knolselderij planten aan mijn moeder en tante gegeven. 1 Quote
bonnie f Geplaatst: 28 mei Geplaatst: 28 mei Vandaag eieren, radijsjes en rabarber mee naar 't werk om uit te delen.Wisten jullie dat veel jonge mensen nooit radijs en rabarber hebben gegeten? 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Rookie Geplaatst: 28 mei Geplaatst: 28 mei Hè? Rabarber kan ik me nog voorstellen, maar radijs? Witte koolplantjes, spitskoolplantjes, boerenkoolplantjes, slaplantjes en knolselderijplantjes zijn naar de trimmer van mijn hond gegaan. Zij woont een kilometer verderop, maar heeft door gezondheidsklachten geen kans gezien om ook maar iets in haar moestuin te doen. 3 Quote
bonnie f Geplaatst: 28 mei Geplaatst: 28 mei Ik heb veel scherp smakende radijsjes. Pffffffff. Dat was wel een obstakel. Dat kom je niet tegen in de k&k groentezakken van de Albert Heijn 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Gitta Geplaatst: 29 mei Geplaatst: 29 mei @bonnie fecht waar? Mijn kinderen hebben ze gelukkig wel gegeten en vinden ze erg lekker. Vooral in een gemengde sla. Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 29 mei Geplaatst: 29 mei Wat aardig van je @Rookie Wat zal die vrouw blij zijn. 1 Quote
Arja Geplaatst: zondag om 10:30 Geplaatst: zondag om 10:30 Andijvie, sla en rabarber voor vrienden. 4 Quote
bonnie f Geplaatst: zondag om 10:57 Geplaatst: zondag om 10:57 Eieren, peultjes en aardbeien. Daarvoor in de plaats kregen we een gezellige bbq avonds. Met grote gamba's!!! 2 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Arja Geplaatst: maandag om 14:41 Geplaatst: maandag om 14:41 Een kropje sla aan mijn ouders gegeven, we kregen er nieuwe aardappelen voor terug. 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: maandag om 19:10 Geplaatst: maandag om 19:10 Enkele plantjes bonte salie, twee onsterfelijkheidskruid planten en een pot zuurdesem weg gegeven. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nasuada Geplaatst: maandag om 19:53 Geplaatst: maandag om 19:53 Wat hebben jullie al veel om te oogsten. hier, wat potjes honing, eieren, en kwarteleieren. 1 Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.