Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

6 tomaten planten aan mijn moeder gegeven. Eigenlijk wilde ik ze zondag geven. Maar had de ruimte nodig ivm de komkommers en courgettes die gezaaid worden. 

• Like 1
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Een doosje eendeneieren, wat savooie-, en broccoliplantjes, een paar tomatenplanten, een peppadew die ik zelf van Jootje had gekregen maar dat waren er voor mij net teveel, en een assortiment aan kleine zaailingen (sla, ui, dropplant, basilicum, enz.) die ik had opgepot in een tray zodat het er leuk uit ziet maar sommigen zitten er nu misschien wat te lang in en gaan straks snel doorschieten...? Alvast sorry daarvoor @Charly ;) 

• Like 3
Geplaatst:

Een flink stuk versgebakken apelrabarbertaart aan de buren, als dank voor het moestuinmanagement tijdens onze vakantie. 

• Like 3
Geplaatst:

Vandaag eieren, radijsjes en rabarber mee naar 't werk om uit te delen.
Wisten jullie dat veel jonge mensen nooit radijs en rabarber hebben gegeten?

• Like 1

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Hè?

Rabarber kan ik me nog voorstellen, maar radijs?

Witte koolplantjes, spitskoolplantjes, boerenkoolplantjes, slaplantjes en knolselderijplantjes zijn naar de trimmer van mijn hond gegaan.

Zij woont een kilometer verderop, maar heeft door gezondheidsklachten geen kans gezien om ook maar iets in haar moestuin te doen.

• Like 3
Geplaatst:

Ik heb veel scherp smakende radijsjes. Pffffffff. Dat was wel een obstakel. Dat kom je niet tegen in de k&k groentezakken van de Albert Heijn

• Like 1

Geplaatst:

Eieren, peultjes en aardbeien. Daarvoor in de plaats kregen we een gezellige bbq avonds. Met grote gamba's!!!

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...