Geplaatst: 11 mei 201411 j Mijn muziek smaak zal ik jullie maar besparen.Daar wordt ik wel heel nieuwsgierig van Ok je vroeg er zelf om, bij deze dan.2pac, eminem, insane clown posse, accept, yngwie mahlstein en ramstein.
Geplaatst: 11 mei 201411 j En waarom wou je ons dat "besparen"... Daar is toch helemaal nix mis mee...
Geplaatst: 3 juni 201411 j ik twijfel tussen dit en het jubeltopic.......... gekocht van mijn vakantiegeld......all memory's!al mijn lp's weer draaien net als de dag van toen......wat later.... Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 3 juni 201411 j Whahaha...wat leuk!Ja als de dag van toen...hou ik van jou...Misschien oprechter en bewuster trouw.mooi nummer. Geniet ervan Greetje Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 15 augustus 201411 j Ik houd van dit soort muziek: http://youtu.be/2pE-OwC1aes Wat een lekkere muziek zeg. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 15 augustus 201411 j Wat een heerlijke van alles en nog wat groep wat betreft de muziek. En @ Menpf: Ken jij dan ook de groep Japan ??? Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 15 augustus 201411 j Ik heb maar weer wat groepen en soloartiesten verzameld. Golden EarringCreedence Clearwater RevivalThe Doobie BrothersBostonVan MorrisonJoe WalshThe Rolling StonesEric ClaptonBuffalo SpringfieldBee GeesThe Guess WhoBad CompanyRare EarthSteppenwolfÁrstíðirAir Supply MusicJanis JoplinAllman Brothers BandSteve WinwoodPoguesDavid CrosbyBlondieSteve HackettLoreena McKennittStevie Ray VaughanKansasTHE BANDThe Mamas and the PapasSteve Miller BandIlse DeLangeGrace SlickJethro TullSteely DanCreamJefferson AirplaneAmericaElton JohnDavid BowieNeil YoungFleetwood MacMevrouw TamaraSnowappleOmniaCrosby, Stills, Nash & YoungThe Irish BrigadeAlice CooperEmerson, Lake & PalmerOn The Moon Pinkfloyd Tribute band { onze zoon is degene die de synthesizer bespeelt }AnoukSinead O'ConnorAlan ParsonsBlack SabbathMike OldfieldRammsteinMoody BluesOzzy OsbourneFrank ZappaFrances BlackIan GillanDeep PurpleLed ZeppelinPink FloydThe DoorsChristy MooreLuka BloomIan AndersonMary BlackSinéad O'ConnorOmniaClannadMetallica En dat is bij lange na nog niet alles . Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 15 augustus 201411 j We luisteren nu naar Black Sabbath - God Is Dead? Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 15 augustus 201411 j On The Moon Pinkfloyd Tribute band { onze zoon is degene die de synthesizer bespeelt } écht?
Geplaatst: 17 augustus 201411 j Ja RobO echt, hier heb je de link naar hun site.http://www.otm.nl/otmsite/mainframe.html Ze zijn opgericht in 2004. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 22 september 201411 j Let op de tuinkabouters op de achtergrond..of moet deze link bij humor? IK moest er wel om lachen..https://www.facebook.com/video.php?v=10203744183072500&fref=nf We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 27 september 201411 j Het vrouwelijke Groentjuh vind leuk: Heb een brede muzieksmaak maar tik toch de wat Rocky kant aan. Als je af en toe maar even lekker mee kan blèren AnoukColdplayAdeleGuano apesGuns n Roses Rolling stonesIncubusKutlessLinkin parkMetallicaRed hot chilli peppersLed zeppelin Dit is een kleine greep uit mijn muzieklijstje.Een dag geen muziek is wat mij betreft een dag niet geleefd! “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Geplaatst: 27 september 201411 j CD voor de lange rit morgen: Alice In Chains - WouldAnouk - Places To GoBlind Melon - No RainChris Cornell - Black Hole SunDj Rui Da Silva - Touch MeEdsilia Rombley - In The ShadowsKeane - BedshapedKutless - DryKutless - Grace and LoveKutless - SavedMaitre Gims - ZombieMetallica - Fade to BlackSecret Garden - NocturneStaind - FadeStone Sour - BotherTove Lo - Stay HighTrapt - Headstrong “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Geplaatst: 14 januari 201511 j Ik heb voor mijzelf een ontdekking gedaan. Na jaren dagelijks radio 1 geluisterd om bij de tijd te blijven, had ik op een moment genoeg van alle geleuter en geschiedvervalsing gepraat, dus besloot een muziekzender te zoeken die afwisselende muziek gaf. Dus géén SKYradio, met drie keer per dag Hotel California en verder alle hitjes die duizend maal herhaald worden. Nee, afwisseling bij FIP: zo hoor je een hiphop nummer en zo een licht klassiek nummer, dan weer veel jazz en verder van alles en nog wat. Er blijft weleens een egotripper hangen in zijn/haar eigen electronisch orgelsolo van > 20 minuten, maar dan is er de mute knop of anders uit met het ding. Word alle muziek weleens zat en vind het dan fijn om in stilte de tijd voorbij te laten gaan. Heerlijke arbeidsvitaminen, lekkere klusmuziek, geen gebabbel, alleen het aankondigen van nummers door meest dames van wie ze zelf zeggen dat ze 'zwoele stemmen' hebben. Nu hoor ik toevallig net een meneer wat vertellen, zal wel officieel nieuws omtrent de recente calamiteiten zijn. http://www.fipradio.fr/player
Geplaatst: 14 januari 201511 j Hier vooral de Vlaamse Radio 1. Goede muziek en geen voortdurende djingles en piepjes en trommeltjes als achtergrond, zelfs achter het nieuws. Wie bedenkt dat we voortdurend allerlei onder-geluiden nodig hebben om wat er door de dj's en nieuwslezers gekletst wordt interessant te maken? Mij maakt het opgefokt en zenuwachtig...alsof we tegenwoordig opgejaagd moeten worden om erbij te horen... (Mopper, mopper....ik zou het in de klaagbank moeten zetten... ) In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 14 januari 201511 j Over smaak valt gelukkig niet te twisten. Je kent het riedeltje zeker al wel uit je hoofd: 'radio continuuuuu' en dat voor en na elk nummertje...
Geplaatst: 15 januari 201511 j Mijn muziek smaak zal ik jullie maar besparen.Daar wordt ik wel heel nieuwsgierig van Ok je vroeg er zelf om, bij deze dan.2pac, eminem, insane clown posse, accept, yngwie mahlstein en ramstein. ahhhh Rammstein!! hier nog een fan, vanmorgen heerlijk op vol volume Herzeleid in de auto gedraaid . Ik luister overigens amper naar de radio, al die reclame, nieuws, geleuter doe mijn maar old fashioned cd's "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Geplaatst: 15 januari 201511 j Over smaak valt gelukkig niet te twisten. Je kent het riedeltje zeker al wel uit je hoofd: 'radio continuuuuu' en dat voor en na elk nummertje... Zeker HuubvG, kan dit riedeltje dromen. RAMMSTEIN, een van mijn favorieten !!
Geplaatst: 15 januari 201511 j Hoor ik Rammstein? https://www.youtube.com/watch?v=rr7ymJwx4-Q luisteren vanaf 5:30 en vanaf 6:20 geht's los!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.