greetje Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 zo goed? hm.......rob0.....zo'n reactie mag niet van de nieuwe mods,hédit is duidelijk gebruik maken van andermans zaad! Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Valerie Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 Ik heb heel stoer vast komkommer gezaaid ik blijf duimen dat het weer goed blijft! Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
jens Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 ik heb vandaag broccoli,sla venkel en ui plantjes uitgeplant en ook nog radijzen,bieslook,coriander,basilicum,oregano en tijm gezaaid Quote
Bit Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 De rode uien zitten er in. hehe, ben ik die dingen ook kwijt. Verder nog wat Opperdoezers in potten weggezet. De vroege poters die al 2x aangeaard zijn doen het zo ontzettend goed, dat ik wel wat meer wil op die manier. Grondje klaar voor de poters buiten trouwens. Quote
malouis Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Meirapen, waspompoen, watermeloen, bietjes en kerstomaten. Quote
SuusP Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Pastinaken, radijsjes, sla, sugar snaps, mizuna. Afrikaantjes getopt en uitgeplant op hoop van zegen. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Erny Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Geplaatst: 2 april 2014 D'r uit en d'r in... Chocolade Munt en Marokkaanse munt en Oregano.En deel opgepot voor mtfd. Quote
Mari Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 rijtje pluksla gezaaid en groene selder en nog wat ajuin uitgeplant Quote
jens Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 tomaten rose de bern en noir de crimee gezaait en nog wat slaplantjes en uiplantjes uitgeplant en ook marrokaanse munt gekocht en die ga ik nu planten Quote
loes Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 lavendel stekjes uitgeplant in de voortuin. Quote
Piroska Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Prei en paksoi in de tuin geplant Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Stan Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Stokroos, Honingtomaat, hangtomaat, Lolly pop Lollipoptomaat, tabaksplanten en Patison. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Piroska Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Opnieuw gezaaid: Aubergine Turkisch orange, Tomaat Snowball en Marglobe. Eerdere zaailingen waren vermoord door ongedierte Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
henkg Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Gezaaid buiten: radijs, winterwortel, goudsbloem; oca knolletjesGezaaid binnen: knolvenkel, snijselderij, knolselderij, chinese koolGeplant: voorgezaaide chinese bieslook, Ostara frigostekken, Frau Mieze Schindler frigostekken Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Jizkaha Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 @Henkg:Leuke avatar! Ik blijf kijken On topic:Binnen voorgezaaid: tomatillo & puntarelleBuiten uitgeplant: chinese bieslook en een zooitje oosterse bladgroenten, allemaal gekregen van de gulle Vietnamese tuinbuurman. Wereldvent! Quote Zelluf doen
HuubvG Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Crosne die opkwam uitgeplant naar plek waar ze gewenst zijn.Yakon - in pot - buiten gezet, evenals brugmansia (staan de hele week al buiten).Nieuwe ronde van 4 st komkommers gezaaid, nu F1 Confida voor in de kas.Deze week de reuze prei in de tuin uitgeplant. Quote
Boerjef Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Gisteren witte kool uitgeplant (onder cloches), deze morgen is er eentje al half opgevreten. Had ik toch ineens m'n slakkenvallen moeten zetten >. Quote
geertlaurent Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Jonge stekjes citroenmelisse uitgeplant.Peterselie uit elkaar getrokken en herplant op het aardappelbed. Van '1 plant' er acht gemaakt. Nu maar hopen dat alles goed aanslaat. Quote
malouis Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Gezaaid: bietjes, allerlei kruiden, mizuna, verschillende soorten amaranth en ijsbergsla. Quote
kroongj Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Tomaten! Tiny Tim, Golden Nugget, Moneymaker, Marmande, Pyros en Maja. Quote Groet, Geert-Jan
Jane Doe Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Boerenkool, bloemkool, spruitjes en mais gezaaid. En tuinbonen gepland, nu weer snel verder met verticuteren. Quote
Almond Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Mais en gele courgette gezaaid Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
MartinH Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Bieten, koolrabi, kolen, radijs, peulen en aardappels gepoot Quote mijn moestuin http://www.martinsmoestuin.nl
Connie Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Bieten (van Stan) en capucijners. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Cato Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Me zadenbestelling was toegekomen dus enthousiast beginnen zaaien! Salade: Tom Thumb, little gem en wonder der 4 jaargetijdenTomaten: tumbler en Tiny TomDan nog pastinaak tender and trueHeb ook me tomatenplantjes verspeend maar die hangen er momenteel maar slapjes bij.. kleine update,lees net op Diana's mooie moestuin dat je pastinaak rechtstreeks in de grond moet zaaien zoals worteltjes, klopt dit? Anders ga ik die zaaiblokjes nog rap in aarde steken! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.