janita Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Radijs, ijssla, wortelpeterselie, bieten, knolvenkel en pastinaak gezaaid Quote
Erny Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Geplaatst: 11 april 2014 Gezaaid, volle grond: Snijbiet Lucullus en MangoldRucola Wilde en gewoneDragon in pot Quote
appelvrouw Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Lekker wilde rucola! En nu maar hopen dat ie in de pot wil blijven Lie heeft voor mij doppers gezaaid, twee soorten, en preitjes uitgeplant..ze waren nog niet potlooddik, maar mijn buurvrouw deed het ook zo vorig jaar en had daar hele goede resultaten mee... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Gemma Geplaatst: 12 april 2014 Geplaatst: 12 april 2014 In mijn kruidenbakken : Welsh onion, boom ui, bieslook, krul peterselie, peterselie gigantella, tijm, Marjoraan, oregano aurea, Lavas, chinese bieslook, bont knoflookblad, groen knoflookblad, fijne kervel, koriander, kamille, snij selderij en drop plant.( volgende week nog wat soorten toevoegen ) Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
jootje Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 Net 14 soorten pompoen voor gezaaid, twee soorten meloen, drie soorten courgette, pattison en citroen komkommer. Ik spoor niet, waar ga ik dat allemaal laten? Quote
Almond Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 Komkommer: wit en marketmorePompoen: oranje (heb geen soortnaam)Courgette : groene klimmerLupines Alles binnen voorgezaaid in broeikasjes Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Gemma Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 Gezaaid binnen: Meloen ZattaWatermeloen Sugar babyWatermeloen Sweet goldWatermeloen White wonderAnanas meloen Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
kleineke Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 Aardappelen Berber, Nicola en CharlotteUien SturonUien Red CometSjalotknoflookwortelen: amsterdamse bak, nandor, flakkee, kleurmengeling, parijzertjesradijzenslarucolaijsbergslasnijslaspinazie: viking, nobel en bloomsdale nog iets kervelpastinaakaardpeersnijbietquinoa binnen:butternutdoperwt mr bigdoperwt ben de naam even kwijt peulen norlipeulen reuzensuikersugar snaps Quote http://ingesmoestuin.blogspot.be/
kiekenboerinneke Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 Opnieuw gezaaid: aubergines en gele paprika's.Gezaaid: spaghettipompoen en peervormig aperetieftomaat.Geplant: lavas, platte peterselie en pepers. ( geen idee welke soort, man had ze mee van de markt )Gepoot: charlotte en ( even de naam kwijt ) aardappel, aardperen en look.Verhuisd: de bergerac en berberaardappelen, ze kregen te weinig zon. Quote
watnou Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 heb een appel en een peren en een pruimenboom gepoot en 36 vroege aardappels en vandaag komen daar 100x laat bij en 26 middelvroeg. Quote
HuubvG Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Gauw de 4 komkommerplanten, een soort voor buitenteelt, weer naar binnen gehaald en opnieuw opgepot. Ze trekken alweer bij. Ik had ze te vroeg gezaaid, maar ook al wat exemplaren vroeg naar buiten geplaatst, in de hoop dat de temperaturen zoals vorige week zouden blijven. De paar die ik hiervan in de kas uitgezet had, hebben nu een voorsprong. Quote
appelvrouw Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Net 14 soorten pompoen voor gezaaid, twee soorten meloen, drie soorten courgette, pattison en citroen komkommer. Ik spoor niet, waar ga ik dat allemaal laten? Haha Jo, en er komen nog veel pompoensoorten die je nog niet kent..misschien volgend jaar een 3e tuin Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Gemma Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Broccoli plantjes geplant, knolselderij geplant en bleekselderij.( ook een dood jong duifje geplant.. ) Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Nynkef Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Radijsjes gezaaid voor manlief en de buuf, zelf lust ik ze niet Quote
AnneB Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Vanmiddag bleek hier plots plek voor 35 extra peulenplantjes! Heb nu dus 35 Sugar Bons in de week gelegd. Quote Home is where the harvest is.
Jane Doe Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Appelbomen geplant in de kippenwei, zodat de kipjes kunnen schuilen als roofvogelbeveiliging. Quote
kiekenboerinneke Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Gepoot: blue congo, all blue, rosalinde, pink fir, bamberger en nog iets waarvan ik even de naam niet meer weet.... M'n dak staat vol patatten... Quote
Draakje Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 8 rode koolrabi (wist niet dat ze er ook in het rood zijn. En me staan verbazen hoe hard spinazie eigenlijk uit de grond knalt. Quote
aussiekarin Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 10 courgettes Diamant F110 courgettes Eight Ball5 gele courgettes5 pompoenen Baby Bear5 pompoenen Blue Ballet10 pompoenen zaden van gekochte pompoen, merk?5 pattinson Custard White10 verschillende soorten kalebassen Quote
kiekenboerinneke Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 8 rode koolrabi (wist niet dat ze er ook in het rood zijn. En me staan verbazen hoe hard spinazie eigenlijk uit de grond knalt.Ik kan me daar dus letterlijk iets bij voorstellen... Geweldige woordspeling Quote
Piroska Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Gezaaid: Broccoli, rode melde, klaroen, mosterd, hoge afrikaan, kaneelbasilicum, bloody butcher rode mais, boerenkool, rudbeckia occidentalis green wizzard, komkommer en Maartens moestuintomaatje Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Mari Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 2 bloemkolen, 2 broccoli, 3 koolrabi en mosterdblad uitgeplant in volle grond Quote
loes Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 radijsjes opnieuw gezaaid. van de vorige zaai zijn er maar 2 boven gekomen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.