Mheikamp Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 Bedankt voor je werk op naar de volgende enveloppe enne sterkte met je vriend Quote
Connie Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 Beterschap voor je mannetje Suus, en op naar weer een geslaagde enveloppen ronde Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
JohnnyQ1 Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 Beterschap! ik wacht je berichtje af! Quote
kris1984 Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 Bedankt voor je PM. Ik ga alvast bij de brievebus liggen. Ook al zijn er nog 4 voor mij. Beterschap metj Je vriend. Quote
SuusP Geplaatst: 18 februari 2014 Auteur Geplaatst: 18 februari 2014 Dank voor jullie lieve berichtjes allemaal Nog even ter verduidelijking: als je de laatste van je groep bent krijg je straks pas een PM als we doorgaan naar evt. ronde 3. Dus Johnny dan weet je dat, kan nog even duren. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Limoen Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 Suusp bedankt voor alle moeite inderdaad! Super geregeld allemaal Ik heb de envelop vandaag bij de sigarenboer afgegeven dus die zou er morgen moeten zijn! Quote
Connie Geplaatst: 19 februari 2014 Geplaatst: 19 februari 2014 Hier is de envelop vanmiddag op de mat gevallen . straks even op mijn gemakkie alles bekijken, zo op het eerste gezicht zit er genoeg te zoeken in Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
HuubvG Geplaatst: 19 februari 2014 Geplaatst: 19 februari 2014 SuusP, is envelop C nog niet terug bij jou? Quote
Loraine Geplaatst: 19 februari 2014 Geplaatst: 19 februari 2014 hey suus sterkte met je ventjeik kan wel wachten hoor, neem je tijd Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
beertjerinke Geplaatst: 19 februari 2014 Geplaatst: 19 februari 2014 sorry mijn man was het vergeten zelf vanavond op de bus gegaan Simke hij komt eraan Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
SuusP Geplaatst: 19 februari 2014 Auteur Geplaatst: 19 februari 2014 Envelop C lag vanavond op mij te wachten bij terugkomst uit het ziekenhuis Zit hem nu op mijn gemakje door te spitten, neem hem morgen mee het ziekenhuis in denk ik . Ben er nog wel even zoet mee, het is een aardige collectie geworden Op Goliaths verzoek wissel ik Marijke en Goliath om in groep b. Naar ik begrepen heb hebben jullie de nodige adressen al, maar zo niet dan hoor ik het graag! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
SuusP Geplaatst: 19 februari 2014 Auteur Geplaatst: 19 februari 2014 Oh ja.. lieve mensen.. willen jullie goed checken of het zakje waarin je je zaadjes stopt wel helemaal zaaddicht is? Dat is een pietsie misgegaan (geperforeerd gripzakje = overal veldsla). Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
SuusP Geplaatst: 21 februari 2014 Auteur Geplaatst: 21 februari 2014 Envelop C gaat vanavond zijn weg vervolgen. Loraine, hij zou dan morgen of overmorgen bij jou moeten zijn. Hij zit in de zwaarste klasse met 480 gram, dus wees gewaarschuwd Je mag hem aanvullen tot 2 kg, blijft ie even duur Oh ja: doe er alsjeblieft niet meer veldsla in Ik hoop dat er een flinke veldsla liefhebber op de lijst staat Edit: Simke, is envelop B al binnen? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Connie Geplaatst: 21 februari 2014 Geplaatst: 21 februari 2014 Envelop A is weer op de bus, ditmaal richting Marijke Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
simke Geplaatst: 21 februari 2014 Geplaatst: 21 februari 2014 Envelop C gaat vanavond zijn weg vervolgen. Loraine, hij zou dan morgen of overmorgen bij jou moeten zijn. Hij zit in de zwaarste klasse met 480 gram, dus wees gewaarschuwd Je mag hem aanvullen tot 2 kg, blijft ie even duur Oh ja: doe er alsjeblieft niet meer veldsla in Ik hoop dat er een flinke veldsla liefhebber op de lijst staat Edit: Simke, is envelop B al binnen? Nee hier nog niets. Quote
HuubvG Geplaatst: 21 februari 2014 Geplaatst: 21 februari 2014 Nou nou, was het zo erg met de veldsla? Er zat al veldsla van soort A in, ik heb er wat van soort B bij gedaan. Eén van de soorten zal moeten zijn gaan lekken. Excuses hiervoor. Maar het losse zaad zou dan in de aparte 'blad'-envelop gelopen moeten zijn. Gewoon openen boven een stukje brakke grond buiten en je hebt het hele jaar heerlijke verse veldsla. Zo erg is het toch niet? Het is zo lekker! Quote
SuusP Geplaatst: 21 februari 2014 Auteur Geplaatst: 21 februari 2014 Huub, het was ook niet rottig bedoeld. Het viel me op dat er een aantal zakjes veldsla in zat. Dacht iets van vier oid, maar kan me vergissen. Wilde zelf ook al veldsla toevoegen maar heb het toch maar gelaten. De lekkende zak is gefixt hoor Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Estemy Geplaatst: 21 februari 2014 Geplaatst: 21 februari 2014 Voor de veldsla liefhebbers: ik heb nog paar leuke soorten in de annbod! Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
marijke Geplaatst: 22 februari 2014 Geplaatst: 22 februari 2014 Zojuist enveloppe A ontvangen...even gauw gekeken...leuke zaden... Maar...vandaag zijn mijn man en oudste zoon (18 jaar!) jarig...dus ik heb nu helaas (?) geen tijd voor een uitgebreide uitzoekerij... dat wordt dus maandag.Ik hoop de enveloppe maandagmiddag of dinsdag weer door te sturen. Quote
Mheikamp Geplaatst: 22 februari 2014 Geplaatst: 22 februari 2014 Gefeliciteerd, we wachten geduldig af. Quote
Connie Geplaatst: 22 februari 2014 Geplaatst: 22 februari 2014 Van harte gefeliciteerd met je man en zoon Marijke.En maandag of dinsdag is vroeg zat dacht ik zo Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Loraine Geplaatst: 22 februari 2014 Geplaatst: 22 februari 2014 Vandaag niks ontvangen Denk dat de enveloppe maandag komt Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.