Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Even een snel berichtje, enveloppe A is op weg naar Fluitjeskruid!

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Volgens de code is enveloppe A dinsdag bij fluitjeskruid door de brievenbus binnengekomen klopt dat Fluitjeskruid?

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Helaas klopt de informatie bij tracktrace niet altijd. Ik had vorige week woensdag de envelop naar Monika gestuurd. donderdag stond hij op afgeleverd maar Monika had niets gehad. Vrijdagochtend heeft ze gebeld geloof ik en toen zeiden ze dat ze hem die dag zou krijgen. , maar uiteindelijk werd hij pas zaterdag bezorgd

Het enige voordeel in mijn ogen van tracktrace is dat de verzender kan bewijzen dat de envelop verstuurd is. Verder is het dus nog steeds een raadsel wat er allemaal met de envelop gebeurt .

Geplaatst:

Nou ander voordeel is, dat de post zelf inzicht heeft waar de envelop in ieder geval is geweest en gescand. Intern dan he? Daar heb je een minuscuul voordeel op postzegels als de envelop kwijt raakt en je een klacht en dus onderzoek start.

Zekerheid heb je toch niet tenzij je hem persoonlijk brengt.

Aangetekend kan ook worden aangenomen door een ander die de gezamenlijke voordeur opendoet helaas

Geplaatst:

Hmmm, of ...

Maar, serieus: ik heb gekeken/ben aan het kijken naar alternatieven voor PostNL maar die lijken er niet te zijn voor particulieren die via de brievenbuspost willen verzenden. Dichtste in de buurt komt een pakket via DHL, a 5 euro. En ook daar hoor ik toch ook weer klachten over

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:
Verder is het dus nog steeds een raadsel wat er allemaal met de envelop gebeurt .

http://www.spyshop.nl/#nl/spyproducten/gps-tracking-auto-volgsystemen.html

Je zou er bijna toe in staat zijn, ik heb al een keer gehad dat de envelop meer dan een week onderweg was, wie weet sturen ze via Rome (aangezien alle wegen daar naartoe leiden ) Maar het is natuurlijk volkomen belachelijk dat de enveloppen regelmatig zo lang onder water zijn. Misschien moeten we maar terug naar de Middeleeuwen, een man te paard is nog sneller namelijk.

Geplaatst:
Verder is het dus nog steeds een raadsel wat er allemaal met de envelop gebeurt .

http://www.spyshop.nl/#nl/spyproducten/gps-tracking-auto-volgsystemen.html

Oehhhhh cool

Wat betreft de man te paard: misschien is toch de moeite waard suus haar voorstel om meer rekening met de regio te houden nog eens te bekijken

Wel jammer dat er zo veel strubbelingen zijn want in de basis is de zadenenveloppe echt een supergaaf idee!

Geplaatst:

Tja, zou wel een berg werk voor SuusP betekenen, maar op zich een goed idee. Het zal nog niet altijd mogelijk zijn de envelop persoonlijk door te geven. Maar zelfs als dat maar in de helft van het aantal gevallen wel gebeurt reduceer je toch het risico dat een envelop zoekraakt met 50%. Voor mij zou het bijv. mogelijk zijn de envelop door te geven in de Hoekse Waard, een groot stuk West-Brabant, en alles rond Capelle aan de IJssel , Rotterdam Zuidoost, Barendrecht en en alles wat daar in de buurt ligt.

Afijn dat is pas voor de volgende ronde. Gelukkig is er tot nu toe geen envelop zoek geraakt, maar ik heb nou niet bepaald nog een hoge pet op van PostNL.

Geplaatst:

Een kaartje maken op basis van postcodes kan wel. Heb ik stiekem al gedaan en voor sommige regio's is het een uitkomst. Zo zijn er een aantal mensen bij elkaar bij Den Haag en Rotterdam, een aantal rondom Den Bosch, maar ook veel mensen die erg verspreid door het land zitten. Maar goed, voor hen die bij elkaar wonen of tóch regelmatig reizen is het wel een goede mogelijkheid. Zo begint deze "envelop" steeds meer op de Blije Doos te lijken hè...

distributie-deelnemer-zadenenvelop-201425661403167308.png

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

@ suus: ik woon dus in Den Bosch maar werk in Breda in het centrum dus ik zou daar ook iets kunnen afleveren/ ophalen (of Oosterhout) dus ik zie daar wel wat mogelijkheden in, scheelt toch weer een kans waarop de enveloppe door de postbode wordt achtergehouden

Geplaatst:

Ik had dinsdag de zadenenvelop van Almond ontvangen, waarvoor dank! Heb die vanavond zelf door de brievenbus gedaan bij Dabar, daar kan de postbode maar niets meer aan verkeerd doen dan.

Had even geen tijd om er een briefje bij te schrijven maar veel plezier Dabar, met de envelop!

Ik werk hard aan het groen kleuren van mijn vingers, tips zijn altijd welkom

Geplaatst:

Hoi

degene die mij de zaden heeft gestuurd. Ze zijn binnen. En ook al uitgezocht, morgen gaat de zadendoos weer verder. Ik heb er een nieuwe doosje om gedaan. Groetjes jessica

Geplaatst:

Oja zag het er net pas opstaan impy.

Bedankt voor de snelle

levering

Enjoy de zending is jouw kant op laat je even weten als die er is. Groetjes Jessica

Geplaatst:

Dank je Jesssica, ik laat het zeker even weten. Op maandag wordt er geen post bezorgd, ik hoop dat ik dinsdag een berichtje kan plaatsen! Ik geniet er nu al van.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...