Almond Geplaatst: 10 december 2014 Geplaatst: 10 december 2014 @Almond, ik heb sinds do 06 nov geen contact meer gehad met Jude, de volgende in de lijst. Wel mailde ze mij toen dat ze de envelop bij ons in Pijnacker kon ophalen. Ik heb haar zo 07 dec weer een PB gestuurd maar nog geen reactie. Kun je zien of ze de pb heeft gelezen? Anders ga ik haar even via een andere weg contacteren. Goliath heeft ook een pb van mij. Zag dat SamanthaP sinds oktober niet meer online is geweest dus wellicht moet ik haar tzt ook even op een andere wijze contacten . Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Groentjuh Geplaatst: 10 december 2014 Geplaatst: 10 december 2014 Ze heeft het nog niet gelezen Almond, het staat nog bij POSTVAK UIT Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Almond Geplaatst: 10 december 2014 Geplaatst: 10 december 2014 Prima, heb haar een berichtje gestuurd via whatsapp, ik houd je op de hoogte Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Almond Geplaatst: 11 december 2014 Geplaatst: 11 december 2014 Antwoord gekregen van Goliath, daar ga ik verder achteraan. En berichtje is bij Jude afgeleverd en gezien maar nog geen antwoord. Voor zover de updates Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
zaaizee Geplaatst: 11 december 2014 Geplaatst: 11 december 2014 Hier envelop C ik heb nog een dag nodig gehad hoor ben nog steeds bezig Van bobjan nog niets vernomen - Almond als ik morgen niets hoor dan naar boinkie doorsturen? Quote
Almond Geplaatst: 12 december 2014 Geplaatst: 12 december 2014 Zaaizee, heb je hem een pb gestuurd? En staat deze nog in jouw postvak uit? Boinkie heeft geen volledig adres doorgestuurd dus daar kan hij nog niet heen. Laat hem dit weekend maar bij jou. Nog steeds geen antwoord van Jude dus ik neem aan dat zij hem niet wil. Envelop B blijft dus ook nog even bij Groentjuh. Zal dot weekend even overleggen met suus over de vervolgstappen Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
zaaizee Geplaatst: 12 december 2014 Geplaatst: 12 december 2014 Envelop C.. Ja Almond de pb staat nog op mijn 'postvak uit'. Ok dan hou ik de envelop dit weekend nog bij me, prima. Ik heb met heel veel plezier de envelop bekeken en wat een werk steekt daar nog in. Geweldig systeem dit en ik zal me vast gaan voorbereiden voor als de doos komt. Trouwens dit alles had ik zonder computer niet kunnen doen, zie me al zitten met mijn neus de hele dag in de encyclopedieën. Ach en wat zo leuk was dat drie wensen zijn uitgekomen, die boontjes en die tomaatjes en echt als laatste verzuchte ik tegen mijn lief die aan tafel zat bij het een na laatste zakje zaad... kijk, zei ik, in het blauw en het wit vind ik ze niet mooi maar als je deze nu in het wit met rood hebt jaaaaa dan, dat zou prachtig zijn. Ik draai het laatste zakje van de hele envelop om en wat denk je? Een vet zakje vol met wit/rood zaad!! Dol gelukkig mee. Bedankt iedereen! Ik hoop dat jullie net zo gelukkig worden van mijn zaad Quote
Bobjan10 Geplaatst: 13 december 2014 Geplaatst: 13 december 2014 Sorry ik had even niet in de gaten dat de envelop de laatste week zo snel ging Quote "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/
zaaizee Geplaatst: 14 december 2014 Geplaatst: 14 december 2014 in de zadenenvelop zaten zakjes zaad met als herkomst: 'kruidentuin' wie weet welke kruidentuin bedoeld wordt? Zoeken op internet brengt me niet verder, vandaar Quote
zaaizee Geplaatst: 15 december 2014 Geplaatst: 15 december 2014 ik heb net de zadenenvelop C doorgestuurd naar Bobjan Quote
Bobjan10 Geplaatst: 15 december 2014 Geplaatst: 15 december 2014 Joeppie heb er zin in Naar wie moet ik hem dan weer doorsturen, of gaat envelop C dan naar een andere groep? Quote "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/
Bobjan10 Geplaatst: 16 december 2014 Geplaatst: 16 december 2014 Heb envelop C vandaag binnen gekregen en meteen uitgezocht. Leuke dingetjes weer Ik wil hem zo snel mogelijk weer versturen ik weet alleen niet naar wie? Quote "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/
Almond Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 Bobjan, je mag hem naar mij retour sturen ik pb je zo even mijn adres! Zaaizee, ik heb echt geen idee over 'kruidentuin' wat zat er in de zakjes? Of was kruidentuin het enige wat er op stond? Dan een huishoudelijke mededeling ik ben momenteel een aantal dagen ins ausland dus reageer ik mogelijk wat langzamer Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
zaaizee Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 op de zakjes (en papieren pakjes) stond de naam van de plant ed. en dan steeds 'kruidentuin'.. daarom was ik nieuwsgierig wat dat betekend Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 Misschien de forum naam van de gever? Quote
zaaizee Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 o ja dat kan natuurlijk ook, eens kijken Quote
loes Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 er is geen lid genaamd kruidentuindaar had ik al wel aan gedacht en naar gekeken. Quote
thea Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 Er is een website kruidentuin.nl Even uit de lucht. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
zaaizee Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 laat maar, maakt me ook eigenlijk niet zoveel uit thx Quote
Jorieke123 Geplaatst: 18 december 2014 Geplaatst: 18 december 2014 Dat lijken mij meestal zaken zoals bieslook, basilicum, tijm en peterselie ofzo? Als je de zaadjes kunt bekijken dan herken je de meeste wel. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Bobjan10 Geplaatst: 18 december 2014 Geplaatst: 18 december 2014 Zadenenvelop C net even in de brievenbus gedaan bij Almond. Was dichtbij mijn school en ik had even een tussenuur. Quote "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/
Almond Geplaatst: 20 december 2014 Geplaatst: 20 december 2014 Even snel: goliath stuurt de vlop A door naar Samantha p en enveloppe C lag inderdaad in de bus hoorde ik van mijnman! Super bobjan Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Groentjuh Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Envelop B wacht in zijn gloednieuwe jasje geduldig op een levensteken uit Delft. Vrijdag nog een buurman op bezoek gehad die een heleboel zaden heeft toegevoegd, veel nieuwe dingen dus leuk voor de volgenden. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Goliath Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Zaden enveloppe A is inmiddels verstuurd naar Samantha P.Samantha veel plezier met het uitzoeken! Quote
SamanthaP Geplaatst: 27 december 2014 Geplaatst: 27 december 2014 De envelop is binnen hoor! Vanwege de feestdagen waarschijnlijk wat vertraging, maar de inhoud maakt het wachten helemaal goed Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.