Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
@Almond, ik heb sinds do 06 nov geen contact meer gehad met Jude, de volgende in de lijst. Wel mailde ze mij toen dat ze de envelop bij ons in Pijnacker kon ophalen. Ik heb haar zo 07 dec weer een PB gestuurd maar nog geen reactie.

Kun je zien of ze de pb heeft gelezen? Anders ga ik haar even via een andere weg contacteren.

Goliath heeft ook een pb van mij. Zag dat SamanthaP sinds oktober niet meer online is geweest dus wellicht moet ik haar tzt ook even op een andere wijze contacten .

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Prima, heb haar een berichtje gestuurd via whatsapp, ik houd je op de hoogte

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Antwoord gekregen van Goliath, daar ga ik verder achteraan. En berichtje is bij Jude afgeleverd en gezien maar nog geen antwoord. Voor zover de updates

Geplaatst:

Hier envelop C ik heb nog een dag nodig gehad hoor ben nog steeds bezig

Van bobjan nog niets vernomen - Almond als ik morgen niets hoor dan naar boinkie doorsturen?

Geplaatst:

Zaaizee, heb je hem een pb gestuurd? En staat deze nog in jouw postvak uit?

Boinkie heeft geen volledig adres doorgestuurd dus daar kan hij nog niet heen. Laat hem dit weekend maar bij jou.

Nog steeds geen antwoord van Jude dus ik neem aan dat zij hem niet wil.

Envelop B blijft dus ook nog even bij Groentjuh.

Zal dot weekend even overleggen met suus over de vervolgstappen

Geplaatst:

Envelop C.. Ja Almond de pb staat nog op mijn 'postvak uit'. Ok dan hou ik de envelop dit weekend nog bij me, prima.

Ik heb met heel veel plezier de envelop bekeken en wat een werk steekt daar nog in. Geweldig systeem dit en ik zal me vast gaan voorbereiden voor als de doos komt. Trouwens dit alles had ik zonder computer niet kunnen doen, zie me al zitten met mijn neus de hele dag in de encyclopedieën. Ach en wat zo leuk was dat drie wensen zijn uitgekomen, die boontjes en die tomaatjes en echt als laatste verzuchte ik tegen mijn lief die aan tafel zat bij het een na laatste zakje zaad... kijk, zei ik, in het blauw en het wit vind ik ze niet mooi maar als je deze nu in het wit met rood hebt jaaaaa dan, dat zou prachtig zijn. Ik draai het laatste zakje van de hele envelop om en wat denk je? Een vet zakje vol met wit/rood zaad!! Dol gelukkig mee. Bedankt iedereen! Ik hoop dat jullie net zo gelukkig worden van mijn zaad

Geplaatst:

in de zadenenvelop zaten zakjes zaad met als herkomst: 'kruidentuin' wie weet welke kruidentuin bedoeld wordt? Zoeken op internet brengt me niet verder, vandaar

Geplaatst:

Bobjan, je mag hem naar mij retour sturen ik pb je zo even mijn adres!

Zaaizee, ik heb echt geen idee over 'kruidentuin' wat zat er in de zakjes? Of was kruidentuin het enige wat er op stond?

Dan een huishoudelijke mededeling ik ben momenteel een aantal dagen ins ausland dus reageer ik mogelijk wat langzamer

Geplaatst:

Even snel: goliath stuurt de vlop A door naar Samantha p en enveloppe C lag inderdaad in de bus hoorde ik van mijnman! Super bobjan

Geplaatst:

Envelop B wacht in zijn gloednieuwe jasje geduldig op een levensteken uit Delft.

Vrijdag nog een buurman op bezoek gehad die een heleboel zaden heeft toegevoegd, veel nieuwe dingen dus leuk voor de volgenden.

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...