Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij de firma Cranenbroek (http://www.cranenbroek.nl/) is de potgrond nu in de aanbieding.

Verder hebben ze daar nog meer handige dingen voor de (moes)tuin, het rondkijken waard.

40L voor 1,35 euro, geldig t/m 23 maart.

als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan

Geplaatst:

Vanaf morgen bijde praxis fruitstruiken framboos, rode bessen, blauwe bessen of vijgen 4,99. Fruitboomen elstar appel, doyene du comice peer, stoofperen, pruim of kers 9,99. Kruiden 5 voor 10,00.

Leifruitbomen pruimen-, kersen-, appel-, en peren- rassen.

Vind de vijg en de stoofperen wel wat

Geplaatst: (aangepast)

Hoi allemaal.

eind deze week fruit struikjes bij de lidl voor 2,99 als ik het goed had de prijs. En ook poot uitjes.

Groetjes jessica

aangepast door Gast
Geplaatst:
actionetagere65171394432396.jpg

Bij de Action. Staat in de "Voordelig Voorjaar" folder. Lijkt me wel een beetje gammel voor zware bakken.

(Volgens de folder hebben ze eindelijk ook weer coco peat)

Hoi Henk, zie je toevallig vanaf wanneer deze aanbieding is? Ik ben er vandaag geweest maar ik heb deze niet gevonden. Hier hebben ze trouwens altijd cocopeat maar het is heel vaak uitverkocht

Ze hebben wel bloembollen in de aanbieding, ik heb er vanmiddag heel wat geplant

7469-342-342-fit.png

Voedselkollektief Almere

Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs

Geplaatst:

staan die emmers er nu al?

dat is pas een aanbieding voor zaterdag... dan vind ik het ook niet gek dat bij de aldi telkens alles is uitverkocht als ik er eens kom

Geplaatst:

Vandaag bij de aldi verschillende kruiden, 1,50 per stuk, ben er net geweest voor rozemarijn en thijm.

Al een mooie grootte en zag er erg goed uit

Geplaatst:

Ik heb net ook een emmer koemestkorrels gekocht. En een plantje genaamd Melissa, zo te zien citroenmelisse. Daarnaast een aspergepunt, om eens te proberen

Geplaatst:

lidl heeft ook rode pootuitjes. tenminste, hier bij mij wel.

wat ze al bijna niet meer hadden waren de fruitstruikjes... tja, geen wonder als je er van elk soort maar 8/10 hebt..dan zijn ze zo weg...

Geplaatst:

Ik ga zo de Lidl ook proberen voor de rode bes.

Zou er kwaliteit verschil zijn tussen de Lidl en Karwei? Scheelt nl 1 euro per struikje. Ze zitten voor mij op gelijke afstand rijden. Dus dan haal ik liever de beste.

Geplaatst:

De fruitstruikjes bij de Lidl zagen er erg goed uit, ik zou niet schromen om er een rode bes te halen!

Enige wat ik altijd jammer vind, dat er een schitterend label op zit, waar niet op staat wat exact de soort is.

Nu zal dat bij de rode bes waarschijnlijk Jonkheer van Tets zijn, maar voor de rest wordt het al lastiger...

Heb zelf 2 bramen gekocht, zijn doornloze bramen, maar dan zijn er nog redelijk wat soorten over.

Even ontopic:

Bij de ALDI hebben ze ook pootuitjes, sjalotten, asperges, rabarber, aardbei (Ostara), zoals hier eerder vermeld voor 99 cent.

Dat is voor een rabarberplant goedkoop, maar voor een aardbei (1 plantje) weer duur.

In de zakjes pootuitjes (gele en rode) zitten er bij de Aldi 50 stuks voor 99 cent. (de sjalotten maar 10 per zakje)

Bij de Lidl pootuitjes 300 gram rood wit of geel voor 79 cent! (dat zijn er veel meer dan 50)

Doe er uw voordeel mee.

als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan

Geplaatst:

Vanmiddag alle types bes gekocht, 8 stuks. Rode bes, witte bes, zwarte bes, groene kruisbes, rode kruisbes, framboos, late framboos en braam. Misschien wel een beetje teveel van het goede..

Ze zagen er allemaal wel goed uit. Bij de meeste zaten wel wat groene knopjes aan.

De pootuitjes waren er overigens niet en zouden ook niet komen. Terwijl dat eigenlijk mijn reden was om er heen te gaan.

Geplaatst:

Ik heb zelf de rode kruisbes en mijn ouders de gewone. Ze zien er allemaal goed uit, ook al kleine knop/blad

Bij de action hebben ze nu weer cocopeat maar ook een soort kokosschilfers die je kunt gebruiken om te mulchen.

Voedselkollektief Almere

Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs

Geplaatst:

Bij "mijn" Aldi (Groningen, Beren) was het een schandalige toestand! Totaal verpieterde uitgedroogde plantjes!...

En geen pootuitje te bekennen...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...