japie101 Geplaatst: 8 maart 2014 Geplaatst: 8 maart 2014 Bij de firma Cranenbroek (http://www.cranenbroek.nl/) is de potgrond nu in de aanbieding.Verder hebben ze daar nog meer handige dingen voor de (moes)tuin, het rondkijken waard. 40L voor 1,35 euro, geldig t/m 23 maart. als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan
kris1984 Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Vanaf morgen bijde praxis fruitstruiken framboos, rode bessen, blauwe bessen of vijgen 4,99. Fruitboomen elstar appel, doyene du comice peer, stoofperen, pruim of kers 9,99. Kruiden 5 voor 10,00.Leifruitbomen pruimen-, kersen-, appel-, en peren- rassen. Vind de vijg en de stoofperen wel wat
Valerie Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Er komen ook diverse bessenstekken bij de Lidl vanaf donderdag 3 euro per stuk. Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Gast Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 (aangepast) Hoi allemaal.eind deze week fruit struikjes bij de lidl voor 2,99 als ik het goed had de prijs. En ook poot uitjes.Groetjes jessica 10 maart 2014 aangepast door Gast
henkg Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Bij de Action. Staat in de "Voordelig Voorjaar" folder. Lijkt me wel een beetje gammel voor zware bakken.(Volgens de folder hebben ze eindelijk ook weer coco peat) 2025_teeltlijst (.xlsx)
SuusP Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Bij Aldi vanaf 15 maart 10 kg koemestkorrels voor 6 euro. Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Valerie Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Bij de Action. Staat in de "Voordelig Voorjaar" folder. Lijkt me wel een beetje gammel voor zware bakken.(Volgens de folder hebben ze eindelijk ook weer coco peat) Hoi Henk, zie je toevallig vanaf wanneer deze aanbieding is? Ik ben er vandaag geweest maar ik heb deze niet gevonden. Hier hebben ze trouwens altijd cocopeat maar het is heel vaak uitverkocht Ze hebben wel bloembollen in de aanbieding, ik heb er vanmiddag heel wat geplant Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
henkg Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Action voorjaar folder zag ik hier: http://www.action.nl/photoalbum/pageflipper/id/49 2025_teeltlijst (.xlsx)
willem Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Fruitstruiken/-bomen bij Karwei.10 t/m 16 maart.
Gwen Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Vanaf woensdag bij de Aldi: http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_1203_5_754.html Tuinartikelen. Ik vermoed dat nu geregeld aanbiedingen langskomen. Vanaf zaterdag: http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_zaterdag_1503_5_755.html o.a. 10 kg koemestkorrels voor 6 euro.
Groene vingers Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Heb zojuist 3 emmers koemest gehaald bij de Aldi, 10 Kg voor €6,- Leuke Facebook pagina: https://www.facebook.com/groups/lidl50procentkortingsbon/
loes Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 staan die emmers er nu al?dat is pas een aanbieding voor zaterdag... dan vind ik het ook niet gek dat bij de aldi telkens alles is uitverkocht als ik er eens kom
Katja1604 Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 Ik hoor en merk dat regelmatig dat ze de aanviedingen voortijdig krijgen en dan meteen de winkel inzetten, erg vervelend.
Kassiopei Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 Vandaag bij de aldi verschillende kruiden, 1,50 per stuk, ben er net geweest voor rozemarijn en thijm.Al een mooie grootte en zag er erg goed uit
bertrotterdam Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 Voor wie vlak bij de Duitse grens woont. Ik heb bij Aldi-Sud 5 fruitboompjes gekocht. Kosten per stuk iets meer dan 5 euro.
JohnnyQ1 Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Ik heb net ook een emmer koemestkorrels gekocht. En een plantje genaamd Melissa, zo te zien citroenmelisse. Daarnaast een aspergepunt, om eens te proberen
Eveline68 Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Ja de aldi adverteert inderdaad met kruiden plantjes en pootgoed, miss vanmiddag even op en neer voor de rabarber en rode poot uitjes.
Niika Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 lidl heeft ook rode pootuitjes. tenminste, hier bij mij wel. wat ze al bijna niet meer hadden waren de fruitstruikjes... tja, geen wonder als je er van elk soort maar 8/10 hebt..dan zijn ze zo weg...
Nynkef Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Bij de Aldi een groene aspergewortel gekocht voor 99 cent, leuk om te proberen !!!
Masja Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Ik ga zo de Lidl ook proberen voor de rode bes.Zou er kwaliteit verschil zijn tussen de Lidl en Karwei? Scheelt nl 1 euro per struikje. Ze zitten voor mij op gelijke afstand rijden. Dus dan haal ik liever de beste.
japie101 Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 De fruitstruikjes bij de Lidl zagen er erg goed uit, ik zou niet schromen om er een rode bes te halen! Enige wat ik altijd jammer vind, dat er een schitterend label op zit, waar niet op staat wat exact de soort is.Nu zal dat bij de rode bes waarschijnlijk Jonkheer van Tets zijn, maar voor de rest wordt het al lastiger...Heb zelf 2 bramen gekocht, zijn doornloze bramen, maar dan zijn er nog redelijk wat soorten over. Even ontopic: Bij de ALDI hebben ze ook pootuitjes, sjalotten, asperges, rabarber, aardbei (Ostara), zoals hier eerder vermeld voor 99 cent.Dat is voor een rabarberplant goedkoop, maar voor een aardbei (1 plantje) weer duur.In de zakjes pootuitjes (gele en rode) zitten er bij de Aldi 50 stuks voor 99 cent. (de sjalotten maar 10 per zakje) Bij de Lidl pootuitjes 300 gram rood wit of geel voor 79 cent! (dat zijn er veel meer dan 50) Doe er uw voordeel mee. als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan
willem Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Vanmiddag alle types bes gekocht, 8 stuks. Rode bes, witte bes, zwarte bes, groene kruisbes, rode kruisbes, framboos, late framboos en braam. Misschien wel een beetje teveel van het goede.. Ze zagen er allemaal wel goed uit. Bij de meeste zaten wel wat groene knopjes aan.De pootuitjes waren er overigens niet en zouden ook niet komen. Terwijl dat eigenlijk mijn reden was om er heen te gaan.
Valerie Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Ik heb zelf de rode kruisbes en mijn ouders de gewone. Ze zien er allemaal goed uit, ook al kleine knop/blad Bij de action hebben ze nu weer cocopeat maar ook een soort kokosschilfers die je kunt gebruiken om te mulchen. Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Erny Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Bij "mijn" Aldi (Groningen, Beren) was het een schandalige toestand! Totaal verpieterde uitgedroogde plantjes!... En geen pootuitje te bekennen...
malouis Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Foei! Ik trof vandaag in Assen een goede voorraad pootuien en mooie struiken.
Aanbevolen berichten