Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Duif’s Florist Articles is in 1956 opgericht en is inmiddels uitgegroeid tot een goedlopende, continu groeiende organisatie die wereldwijd producten importeert en exporteert. Wij houden ons met name bezig met de import van bloemisterij-, Home & Garden en giftartikelen voor onder andere de detail- en groothandel.

http://www.duif.nl/default.aspx?hoofd=duif&sub=

En verder ga ik hier niet mee, hoor.

Geplaatst:

Paddenstoelen op de bloemenmarkt in Amsterdam. Kits voor 6 euro(van mini-champ)van witte champignon en enkele Oesterzwammen(ik heb er ook 2 setjes gekocht ziet er goed uit).(Enkel mijn 2de foto niet zo).

09062014439778011399740015.jpg

09062014440034701399740444.jpg

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

@Stan,

Die 2e had ik ook gekocht! Een kweekset van Green Kids kwam ik tegen op de markt. Meteen meegenomen en de stappen gevolgd. 2 1/2 week later en ik zie nog steeds alleen maar schimmel, maar geen champignons nog. De set die ik via Marktplaats kocht doet het daarentegen wel prima.

was het 6 euro per stuk of voor beide?

Geplaatst:

Per stuk. Als je ze bij mini-champ bestellen zou kan het nog veel goedkoper(wel nog verzendkosten) maar, je betaald normaal 8 tot 9,50 per kit bij de tussen handel.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Bij Gamma zijn de tuinplanken en tuinpalen in de aanbieding. Ook niet onbelangrijk voor ons tuinders

Eveneens een veel te duur en fragiel tuinkastje en een te dure blokhut in de 'aanbieding'.

Geplaatst:

Potgrond bij de Gamma . Deze keer erg voordelig maar wel alléén maar geldig op a.s. zondag 1 juni !

Per 3 stuks 40 liter zakken krijg je er 2 stuks gratis bij.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

Hebben die ergens een wijngaard gerooid en alles in potten gezet?

52 Euro voor één druivelaar lijkt me meer dan genoeg toch?

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Wellicht een beetje laat op de dag maar anders is het een tip voor volgend jaar: op de geraniummarkt in Den Bosch verkopen ze tegenwoordig ook fruit, groente en kruiden plantjes.

De markt is jaarlijks op Hemelvaartsdag van 8-18 uur in het centrum te vinden.

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

http://www.blauwgies.nl/

Tuintimmerhout voor 1 euro per meter!!!

Leuk om zelf plantbakken mee te bouwen. Goeie service, goeie kwaliteit, en je word altijd vriendelijk geholpen. Ik heb veel goeie verhalen gehoord over deze hout handelaar.

voor de mensen die de gamma te duur vinden.

Niks is gezonder en leuker dan shoppen in je eigen groente tuin.

Geplaatst:

Gister zag ik bij een Aldi dat de tomatenkasjes (2 bij 0.70 bij 1.70 ongeveer) afgeprijsd waren naar €25.

Geen beste kwaliteit, maar als je niet handig bent/geen lieve buurman hebt, is het een uitkomst

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Geplaatst:

Bij de Aldi: Gazonsproeier die heeeeel breed kan sproeien voor 9 euro! Lekt niet, makkelijk in te stellen, staat nu al uren zonder problemen in mijn tuin regenboogjes te maken .

En nog meer tuindingen!

Geplaatst:

zeker niet verkeerd! Vraag me alleen af waarom ze zo goedkoop zijn... houdbaar tm 2014 ofzo?

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

• 2 weeks later...
Geplaatst:

@Jasmin Nou hij ziet er uit zoals een sappan er uit hoort te zien, maar 28cm doorsnee is erg klein. Voor bessen misschien niet zo erg, maar voor groter fruit kan het een bezwaar zijn. Heb het even nagemeten, die van ons heeft een doorsnee van 34cm.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...