Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:
@Willy,

(En trouwens, ik drink totaal geen alcohol, dus dat gedraai was echt eng!)

Ai, Ataxie.. stomme vraag misschien maar heb je wel eens getest op een B12 tekort? Ik hoor vaker klachten van je en die passen hier best in.

Ik heb pernicieuze anemie, google er eens op, je weet het nooit. Met medicijnen is dat vrij makkelijk te verlichten namelijk.

Bedankt voor de tip! Interessant, omdat ik me wel moe voelde maar totaal geen last had van symptomen zoals misselijkheid. Het enigste waar ik last van had, was dat m'n evenwicht flink liep te kloten. Dus dat zou er op kunnen wijzen dat het niet de vermoeidheid was maar iets anders, wat er door de ongezonde dagen in ene uitkwam. Ga me er zeker even in verdiepen

maarre, voordat we allerlei onderliggende lichamelijke klachten gaan zien waar ze er niet zijn, zei je nou net in een ander topic dat je de laatste 2 dagen maar 40 MINUTEN slaap had gehad? Ik bedoel ehhh... als er IETS voor deze klachten kan zorgen dan is het dat wel! Ga gewoon slapen!

Geplaatst:

Ja en Dennis je voeding is ook maar net aan genoeg door dat je veel weg laat dus nogmaals . let een beetje op je zelf jonge man stop met roofbouw op je lichaam a.u.b.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Ik klaag niet vaak maar heb er nou toch wel zo gruwelijk de balen van dat ik dit hier toch effe wil kwijtklagen!

Mooi hek geplaatst, van dat spul waar je planten tegen op kan laten groeien. Die hadden we er dus ook tegenaan gezet. Aan de andere kant tegen het hek aan, dat wel, want dat is een stukje grond waar een electriciteitshuisje op staat en waar niet veel gebeurt. En aan onze kant liggen bielzen dus daar kunnen we niets planten.

Heeft de buurman dat stuk grond gisteren even met de bosmaaier gemaaid. Je raadt het al, alle kamperfoelie ligt omver... En ik was nog wel naar buiten gehold toen ik 'm hoorde, om te waarschuwen. Hij zei dat ie ze gezien had en dat het goed zou komen.

Nou niet dus. Ben er echt goed ziek van!!!

Geplaatst:

Hoofdpijn! De hele dag al.. Bah!

Geplaatst:

Griep, gebroken bovenste kootje van mijn ringvinger en een blauwe dikke knie..ik heb echt mijn week niet

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Janita en Prettig gestoord, wat balen voor jullie !! Beterschap hoor !

Geplaatst:

Een feestje is leuk maar als het zo op gaat hopen dan krijg je dus heel veel wildplassers in de straat Echt niet normaal. komt weer een bootje en ja hoor rennen hier de straatjes in en gaan voor je deur of in je tuin staan/zitten zeiken. Wat een gedrag zeg straal en straal bezopen.

26052014432274631398537055.jpg

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

wow... het is zoeken naar een beetje vrij water. Hoe bewegen die bootjes met zulke waterfiles? Blij dat ik niet in Amsterdam ben vandaag

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Jemig, getver... lekker fijn, van die dronken hordes... :S Toch niet op de groentjes he?

Geplaatst:

Nee, mijn buur man schrok toen hij zo uit het niets een paar man voor zijn raam had staan. Hij is maar buiten gaan zitten. Ondanks dat gingen vooral de dames(nu ja dames ?) recht voor je neus gewoon van de broek schaamteloos en niet dat ik nu een 10 voorgedrag heb maar, nee sorry dit gaat ook mij wel wat ver. Allemaal volk van tussen de 17 en begin 30.

Geplaatst:

Volgend jaar schrikdraad lenen??

Geplaatst:

Tja als je moet dan moet je

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ja, Jet dat is zo maar bij de Gay Pride(heb ik zelf best een hekel aan i.v.m. 10 soorten muziek door elkaar op 5 meter) gaat/is het er een stuk netter. En die zijn net zo lam van de Jajem en het bier

Edit: en dan ga je bij een boom of lichtmast(lantaarnpaal) niet tegen iemands deur e.d.

Geplaatst:

Misschien is de massa dan minder groot? Of denk je dat we mogen stellen dat het homoseksuele deel van de bevolking gewoon netter is?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Beide nee, de homoseksuele gaan richting kade en dan zo in de gracht en dat zie je vaak niet. En de massa minder groot ? Het nu Koningsdag i.p.v. koninginnedag is heel veel drukker dan de gay-pride.

Geplaatst:

Als je een bovenhuis heb,had ik klaar gestaan met een pannetje water.Had ik iets bloods gezien klesttttttttttttttttt het pannetje water.

onder en boven NAT

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Sjonge jonge zeg. Ben ik blij dat ik Rotterdammer ben Ben ik ook niet trouwens.

Mijn allerbeste vriend heeft ooit ruim 20 jaar geleden besloten dat ie naar Amsterdam ging, eigenlijk voor zijn type werk. Ik ging naar Rotterdam. Nooit spijt van gehad.

Mooie stad hoor, Amsterdam. Mooi ja.

hahaha. Voor je deur gaan zitten met een waterpistool zou ik geloof ik doen. En dan doen alsof ik óók straal bezopen ben. Al zingend al die bezopen zeikerds natspuiten . Leuk zeg

Geplaatst:

wwwhhhaaqaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!(schelden mag niet ,en

vloeken daar hou ik zelf helemaal niet van, maar mag ik bij deze even mijn frustraties kwijt ?? Ja ? Dank u !)

Een aantal weken terug heb ik siermaïs gezaaid, in potjes, later overgezet in een grote bakkenvorige week uitgeplant in een kaal stukkie tuin . Ikke

blij, en trots, mijn zoon had maiszaad zo in de grond gepoot . Nou wij helemaal blij, dat wordt een geweldige oogst!!

NIETT DUSS !!!!!!! Ik ging even kijken vanmorgen , waren al mijn plantjes WEG!!!

Ergo : vanmiddag terug naar de Welkoop (vinden ze vast niet erg als ik weer kom ) kan ik helemaal overnieuw beginnen!

Vinden jullie het nu nog gek dat ik de smoor in heb ,en niet zo'n heel klein beetje ???

Geplaatst:

Hier hetzelfde verhaal met een klein stukje voedermais Ik had nog een groot leeg stuk over in de kas en daar nu mais in gezaaid in de volle grond en dan over een paar weken alles maar overpoten naar buiten Menig agrarier zal wel moeten glimlachen als ie het zou lezen. Voedermais voorzaaien en daarna buiten uitpoten

Geplaatst:

Bedenk me ineens dat ik nog niet klaar ben met mijn klaagzang :

Deel 2 dus : Ik dacht dat ik een hele mooie hortensia paniculata in de tuin

had staan ( hier noemen ze zo'n plant een schapenkophortensia) WEG !!!!!!

geen briefje achtergelaten waar hij nu is , en waarom , hij is weg en ik kan

me niet herinneren wanneer ik hem het laatst gezien heb . Hij is gewoon weggehaald, maar door wie ?

Er zijn geen sporen te zien van los zand of voetstappen, ik snap er niks van !? Vind het bijzonder jammer,

omdat hij het ieder jaar beter deed ,en mooier bloeide .

En een paar weken terug heb ik dahlia's gepoot, en die zijn dus ook pleite ,driewerf bah !!!

Goed , ik schei uit met janken, ik ga eten koken, en vanmiddag maar naar het dorp fietsen dan maar .Zucht.....

Geplaatst:
Als je een bovenhuis heb,had ik klaar gestaan met een pannetje water.Had ik iets bloods gezien klesttttttttttttttttt het pannetje water.

onder en boven NAT

Ik zou gewoon foto's en filmpjes maken voor facebook en youtube

Vervelend Helleen, jammer genoeg gebeurd het volgens mij overal

Geplaatst:

Ik baal als een stekker. We hebben vorig najaar ( september) de moestuin van een meneer overgenomen. Veel geld betaald voor wat achteraf een grote schroothoop bleek te zijn, de kas was letterlijk kasverrot en deze hebben we moeten ruimen, en het schuurtje bleek ook rot te zijn ( onzichtbaar weggewerkt door de vorige eigenaar dmv kunststof schroten).

We zijn weken bezig geweest met puinruimen, maar waren wel heel erg blij met onze tuin. Vanaf begin april zijn we volop aan het zaaien en poten gegaan. En wat blijkt nu. De hele tuin ligt nog vol bloembollentroep en aardappelen van de vorige eigenaar. In werkelijk elk vak komen aardappelen op, tussen mijn vers gekiemde pastinaakjes en snijbietjes. Aardappelen in ons eigen aardappelenvak, we weten niet welke van ons en van de vorige eigenaar zijn. Tot overmaat van ramp staan er ook overal stengels van bloembollen door de hele tuin heen.

Daar baal ik toch wel eventjes enorm van.

Geplaatst:

Al mn sla plantjes zijn in 1 nacht WEG!!!!! En een tomaatplantje ook. Iets vreet hier, want de brugmansiabladeren vreten ze ook.

Geplaatst:
Ik baal als een stekker. We hebben vorig najaar ( september) de moestuin van een meneer overgenomen. Veel geld betaald voor wat achteraf een grote schroothoop bleek te zijn, de kas was letterlijk kasverrot en deze hebben we moeten ruimen, en het schuurtje bleek ook rot te zijn ( onzichtbaar weggewerkt door de vorige eigenaar dmv kunststof schroten).

We zijn weken bezig geweest met puinruimen, maar waren wel heel erg blij met onze tuin. Vanaf begin april zijn we volop aan het zaaien en poten gegaan. En wat blijkt nu. De hele tuin ligt nog vol bloembollentroep en aardappelen van de vorige eigenaar. In werkelijk elk vak komen aardappelen op, tussen mijn vers gekiemde pastinaakjes en snijbietjes. Aardappelen in ons eigen aardappelenvak, we weten niet welke van ons en van de vorige eigenaar zijn. Tot overmaat van ramp staan er ook overal stengels van bloembollen door de hele tuin heen.

Daar baal ik toch wel eventjes enorm van.

Klinkt misschien heel lullig, maar dit is toch echt een eigen schuld dikke bult momentje. Als je iets koopt, al is het een spel, auto, kleding of wat dan ook, zorg je ervoor dat je de boel goed inspecteerd voordat je het koopt.

Als de kas niet goed is en het huisje op insorten staat dan heb je je huiswerk simpelweg niet goed gedaan. Een prijzig leermomentje.

Geplaatst:

over WINDOWS 8.1

je MOET een microsoft account aanmaken met AL je gegevens

privacy

zal wel aan mij liggen maar ik hou er niet van...al dat "moeten'

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.