Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

Ik heb overal tube's staan met zonnebrand lotion op de tuin bij mijn moeder in mijn handtas en natuurlijk thuis.

Misschien toch maar eens verzamelen om te checken of ze nog goed zijn.

Met mijn enkel is het nog niet goed en het vervelende is dat ik ook last begin te krijgen van de rest van mijn been???

En voor stekende beestje heb ik trouwens ook overal spul staan ben namelijk allergisch

Geplaatst:

Avène, het merk van mijn zonnebrand, staat er niet bij om te checken..maar onderop staat AV 137, 12/11 exp 12/14 waardoor ik tot de conclusie kom dat het 3 jaar houdbaar is...

On topic: gisteravond in Loosdrecht..ook daar knutten..brrr fiks geprikt in mijn gezicht en nek...

Gelukkig heeft Erny mij van de knuttenbeetdood in Zweden gered door een hoedje voor me te kopen had ik het gisteravond bij de avondvierdaagse maar op gehad

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Geen insekt gebeten of gestoken, teek bijvoorbeeld? Toch maar even naar huisarts, kan ontsteking of wat dan ook zijn? Beterschap wens ik je toe.

Ik was uitgegleden in de kas, verstuikte/gekneusde teen. Daarna verstapt in de kas, gescheurde achillespees. Was half jaar zoet en net eindelijk 5 kilometer aan het joggen, opbouwen naar 10. Ogenoperatie er boven op, kan nu weer op nieuw beginnen.

Geplaatst:

Angela, is het niet een ontsteking oid?? Want wel raar dat het zich uitbreidt... (wat Jane Doe dus ook net zegt, tegelijk geplaatst... blijf aan het aanpassen zo... )

En wat is je meest succesvolle anti-beestjes spray???

Jorieke: heb er ook zonnespul van, gelijk gekocht dus waarschijnlijk dezelfde datum, maar die ligt op de tuin en zou me daar wél moeten beschermen.

Hahaha, Jet, dan had je er prachtig bijgelopen met je Anti-Knutjeshoed

(eh... dacht van de week te merken dat ik zelfs mét hoedje op door die beesten werd gestoken... )

Geplaatst:

Bij mij werkt Autan het beste, bij voorkeur heb ik de spuitbus maar je hebt ook spray maar dan ruik je jezelf de hele tijd met die laatste de werking is van beide erg goed.

Ik heb ook andere merken geprobeerd maar deze heeft mijn voorkeur.

Geplaatst:

Ik krijg een allergische reactie als ik van nul naar volle zon ga, vooral in het begin van het jaar.

Maar als ik langzaam opbouw, gebeurt er niets. Ik smeer never nooit wat (en toch ernstig vitamine D gebrek, dus ik krijg elke twee maanden 100.000 eh via de huisarts)

Dat verhaal met dat jochie vind ik nogal opmerkelijk. Je laat je kinderen toch niet zo lang in de zon, zelfs niet met smeren. In elk geval niet in het begin van het zomerseizoen. De huid moet nog omschakelen, en bovendien is de intensiteit van de zon in de lente veel sterker dan later in het jaar.

In elk geval: ik verbrand nooit, want ik ga nooit lang in de zon, net zoals Willy. Ook in het buitenland smeer ik niet, want in warmere landen ga ik helemaal niet in de zon. Wel smeer ik eventueel droge huid in de avond, maar nooit met after sun, maar met een eigen creatie.

Ik heb ooit eens een anti-muggen spul gemaakt.... bleek het een anti-rimpel effect te hebben... lol...

Geplaatst:

In plaats van de verkoper, of fabrikant, van dat product te vervolgen, als ze dat ook al echt gebruikt heeft want ze kan zeggen wat ze wil, zou men die moeder beter straffen voor kindermishandeling.

Als dat kind op twee uur tijd zo verbrand dan moet ze dat al véél langer geweten hebben denk ik. Wij hebben dat nooit voor gehad, ook niet zonder al die kwakkelzafjes en papjes.

Neen, geen excuus voor haar, dat denk ik er over, een ouder moet op de kinderen letten, altijd, overal of ze onder toezicht achterlaten zoals op school bvb. Maar daar zou dat kind nooit zo verbrand geweest zijn.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

pff heb ook een klacht, ik weet niet precies over wie of wat, maar we wilden gisteren brood bakken dus we maakten deeg en lieten het rijzen. Na het rijzen deden we het in de blikken en dat ging in de (koude) oven om een 2e keer te rijzen. De volgende dag zagen we de blikken pas weer in de oven, dat was niet zo moeilijk om te zien want het deeg zat OVERAL! Al met al, ik ben dus uren bezig geweest om de oven weer schoon te krijgen, het zat zelfs aan het plafond! Ook de bakblikken zaten onder het deeg dus na afbakken zaten er overal koeken en korsten.

blerghh.. voorlopig even geen zelfgebakken brood meer.

Geplaatst:
  • Auteur

Berichten opgeschoond. Hier op dit digitale forum gelden dezelfde normen en waarden als offline. De berichten die vandaag (de afgelopen uren) geplaatst zijn vallen hier niet onder en zijn respectloos en kwetsend. Dat de berichten verwijderd zijn mag je over klagen, maar dergelijke berichten wensen wij hier niet meer te zien.

Geplaatst:

Jorg, ik ben blij dat je die berichten verwijderd hebt.

Dat maakt het bezoeken van dit forum een stuk plezieriger.

Geplaatst:

dankjewel Jorg.

Geplaatst:

Even klagen, dat ik weinig in de tuin heb kunnen doen

Geplaatst:

mijn onkruid is op!

Geplaatst:

Och jeemp RobO, moet je wat van mij hebben ( half kuubke ofzo ) ?

Ik kom het bij overmaken vervoerskosten wel brengen.

Geplaatst:
mijn onkruid is op!

Hier genoeg Ruilen mag je blijven slapen met je lief??

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

De Cote d'or chocolade is in de reclame bij de Jumbo

Geplaatst:

Whahahahahahaha Angela wat is dan de klacht ???

(doe de computer uit en fiets als een gek naar de eerste de beste Jumbo,

kan nog net voor sluitingstijd !) whahahahahahahaha

Geplaatst:

Met een omweg van 50 km om de calorie-opname te compenseren...

Ik vind cote d`or chocola trouwens vies dus ik heb helemaal niets aan die aanbieding

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Deze verkopen ze ook bij de Jumbo. Ik kom er niet vaak, maar nét wel geweest en neem er dan altijd zo 1 mee: moddervette dikke papperige overheerlijke cake.

Probeer die es Angela. En goedkoper én lekkerder dan de cote d'Or.

image54031400944309.jpg

Geplaatst:

Die nieuwe Cote d'or met noga is echt heel lekker.

Die cake ken ik daar loop ik langs de chocola kan ik me mee beheersen door 1 stukje te nemen na het eten, die cake gaat in een dag op

Bij de Emte zag ik schwarzwalder cake koeken daar ben ik ook snel langs gelopen

Geplaatst:

ik klaag niet snel zoals jullie weten, maar nu......

kreeg ik vandaag tuininspektie.......

en omdat ik last van luis heb en weinig mest, ook niet mulch enzo

kreeg ik een tasje met lieveheersbeest in wording en mieren???????????????????????

en wat netels/ is dat niet om te gieren?

en omdat ik mijn kruiden niet optimaal gebruik een boekje over fytotherapie

nou ik weet het niet maar gebeurt dit wel vaker?

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Waarom is het hier altijd drukker dan in het jubeltopic? Omdat de mensen liever klagen dan jubelen? Klagen moestuiniers graag? Ja. Zijn moestuiniers zuurpruimen? Ja. Neem nou mij. Ik voel me beledigd dat mijn laatste bericht hier verwijderd is, een bericht dat niets met het lopende onderwerp te maken had, gewoon de aankondiging van het jubeltopic. Ik had er een leuke woordspeling in zitten, een stukje van mijzelf. Pats, weg. Bij deze het verzoek om het jubeltopic dan ook te verwijderen en te sluiten. We kunnen ons ei hier in de klaagbank veel beter kwijt.

Geplaatst:

is het hier drukker?

ik tel sinds vrijdag 22uur hier 15 posten waarvan de helft geen echt geklaag is maar een reactie op een eerdere post.

het jubbeltopic heeft ook 15posten.

gelukkig wordt er op de rest van het forum ook veel gejubbeld (en soms ook geklaagd)

Geplaatst:

Mag ik ook effe klagen ja?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.