Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

@RobO @HuubvG Bedankt voor de tips, maar ik denkt dat het weinig gaat uithalen. De onderkant is zo lek dat ik al veel potjes,dure, lijm zal nodig hebben.

moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit

Geplaatst:

Dat is dan wel pech, kan de verkoper niets voor je doen? Misschien inruilkorting als je een nieuwe koopt?

Geplaatst:

Moet er dan geen garantie op de ton zijn? Dat heb ik er niet op.

Geplaatst:

Ben je al in contact geweest met de leverancier? Je had hem toch nieuw gekocht? Gewoon even bellen of er naartoe gaan en praten.

Geplaatst:

Ik zal een mail sturen naar acd en naar het tuincentrum waar ik hem kocht. Ik vindt nu wel dat een regenton toch iets langer dan een jaar hoort mee te gaan. Benieuwd wat ze zullen zeggen.

Geplaatst:

Dat vraag ik me ook al af, zullen toch wat kaartjes onderweg zijn?

Geplaatst:

Hoi

Ik had [erny] een pb gestuurd en als ze het aankan ga ik ergens volgende week naar haar toe in het ziekenhuis. Tenminste als de operatie dan achter de rug is in het ziekenhuis. Dat vond ze zelf wat fijner.

Ik zei tegen haar je moet het zelf aangeven. Dus ik wacht haar berichtje af. En dan zal ik meteen een bosje bloemen meebrengen om haar wat op te fleuren. Echt dikke pech.

aangepast door Gast

Geplaatst:

ze had het over na 3 dagen naar huis als alles goed gaat.. dus ik mag hopen dat ze ergens volgende week weer thuis is?

Geplaatst:

Ja hoor... de postbode heeft met wat vertraging mn bed gevonden. Dank jullie we wel voor de zonnebloemen en het lekkere eh lieve varkentje. Ze hangen hier de boel mooi op te fleuren.

En ben hierr nog wel even, door het snelle zwellen en het trauma is er toch een enorme blaar ontstaan. Die is nu opengeknipt en moet nu eerst helen voordat er geopereerd kan worden. Heren doktoren houden alles goed in de gaten, een drievoudige fractuur zoals deze komen ze niet vaak tegen en het is een uitdaging voor hun om het goed te krijgen.

Daarom is de operatiedatum op 27 feb. gesteld zodat de open plek tijd heeft om te helen wat de slagingskans doet toenemen.

En tot die tijd houden ze me hier... closeby... elke dag wordt de enkel geïnspecteerd, ben nu aan mn derde spalkgips toe. De zaalarts heeft mij daarvoor zelf naar de gipskamer gereden, hetgeen hoogst ongebruikelijk blijkt te zijn... Afd. Vervoersbroeder was erg verbaasd daarover iig.

Mag ondertussen gelukkig wel met rolstoel van de afdeling af de grote UMCG-stad in maar de rolstoel is zwaar om zelf voort te bewegen, as van een wieltje lijkt niet goed. Heb spierpijn van mn korte uitstapje van gister...

Jessica, je bent zeker welkom maar liever volgende week omdat het deze week al wat druk is qua bezoek.

En wat is dit tablettypen vermoeiend zeg... ik mis mn toetsenbord...

Daarom was er ook wat "radiostilte" vanaf mijn kant. Kost veel tijd zo..

Compliment trouwens voor de service van Riets Lingerie die ik gebeld heb en waar vervolgens een vrind een geschikte bh kon ophalen. In goed vertrouwen rekent ze erop dat ik achteraf betaal.

Heb nl toch wel dringend een tweede exemp laar nodig.

Dus zo staat het ervoor erna met de Erny.

Dank voor alle meeleven en steun

Geplaatst:

ochje, dat is wel wat anders dan 3 dagen.

hopelijk kunnen ze de boel weer mooi fixen.

Geplaatst:

Hoi erny

Als je het leuk vind dan wil ik best met je samen in de rolstoel de umcg stad verkennen ha ha.

op je kamer is ook niet alles

Groetjes jessica

Geplaatst:

Jee Erny, dat is niet niks zeg!

Wat duurt het nog lang voor je geopereerd kunt worden. En al die tijd in het ziekenhuis hangen, pfff je zult wel vervelen zeker, of valt het wel mee?

Veel sterkte en beterschap in elk geval!

(En wat moet je nou met een BH in het ziekenhuis? Lekker uitlaten joh, dat knelt toch alleen maar. )

Geplaatst:

even een post van erny doorsluizen:

Eigenlijk krijg je amper tijd om te vervelen.

6 u medicatie incl paracetamol

7 u ontbijt

8 -10 bloeddruk, temp, spuitje, bed verschonen

10 u paracetamol

10 u drinken en weer wat te eten kiezen (das dus drie x binnen komen, voor keuze - brengen - afwas ophalen)

10-12 tussen die tijd komt doktersronde langs

12 u lunch (dus weer 3x binnen)

14 u paracetamol

14-16 kan dokter weer langs komen voor uitkomst van overleg, naar aanleiding daarvan kunnen acties als foto's maken en gipsen uit komen

15 u thee eten rondje (weer 3x)

15-20 bezoektijd

17.00 etenstijd

18.00 paracetamol

18.00 kiezen maaltijd volgende dag

20.00 laatste drank eet ronde

22.00 laatste x paracetamol

Dus daarna is het even rustig.

En dan ben ik nog zelfstandig, kan zelf in en uit rolstoel dus ook naar wc en wassen en omkleden. Anders komen ze daar ook nog weer voor langs.

wordt er wel erg moe van, ook van het elke x moeten kiezen van eten waar ik geen zin in heb. broodmaaltijden en vies warm eten... smaakloos, platgekookt, goedkoop en niet echt gezond.

Heb nog geen tomaat gezien en nog geen knoflook geroken.

Bij de broodmaaltijden ook geen gezonde verse groenten. Wel van die bakjes gore slaatjes... knakworsten enzo als extraatje.

Denk dat als je de totale voedingswaarde gaat bekijken die behoorlijk laag is.. tomaat en komkommer moet speciaal aangevraagd worden maar is nog steeds niet opgedoken.

Vind dat wel erg moeilijk....

Typen op zon tablet ook trouwens............. is een ouwe met kuren

Lekker lui in het ziekenhuis liggen is er dus niet bij.

Ipv bosje bloemen wordt fruit/groente zo te lezen ook op prijs gesteld

Geplaatst:

Pfff dat is wel afzien in zo'n ziekenhuis zeg, bah!

Toen manlief afgelopen jaar in het ziekenhuis lag, heb ik me ook verbaasd over de afschuwelijke rommel die ze daar 'eten' noemden.

Ik zou gewoon naar huis gaan en lekker elke dag even langs gaan om dat pootje te laten bekijken op de polikliniek. Waarom moet je zo lang daar blijven tot de operatie? Er gebeurt de hele dag niets wat je gezondheid bevordert zo te lezen...

(Zegt zij die al eerder aan een ziekenhuisopname is ontsnapt door gewoon weg te gaan, hihi....)

Geplaatst:
wordt er wel erg moe van, ook van het elke x moeten kiezen van eten waar ik geen zin in heb. broodmaaltijden en vies warm eten... smaakloos, platgekookt, goedkoop en niet echt gezond. Heb nog geen tomaat gezien en nog geen knoflook geroken.

Bij de broodmaaltijden ook geen gezonde verse groenten. Wel van die bakjes gore slaatjes... knakworsten enzo als extraatje.

Denk dat als je de totale voedingswaarde gaat bekijken die behoorlijk laag is.. tomaat en komkommer moet speciaal aangevraagd worden maar is nog steeds niet opgedoken. Vind dat wel erg moeilijk....

Ai! Ziekenhuiseten is inderdaad vreselijk. Kan je bezoek geen vers fruit voor je meenemen?

Geplaatst:

Wat een dagvulling Erny, dan is fruit en groente wel gewenst met zulk smakelijk eten. Hopelijk neemt je bezoek wat lekkers voor je mee.

Kunnen we niet gezamelijk met het forum een fruitmand regelen?

Geplaatst:

Oei, Erny. Ik wens je heel veel sterkte! Jammer dat je zo ver woont, anders kwam ik met een bosje bloemen en een doos bonbons langs!

(Ik ben niet zo een klaagbank-lezer...had dus niet in de gaten dat je al een tijd zo aan het medisch-regime-sukkelen bent)

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:
Kunnen we niet gezamelijk met het forum een fruitmand regelen?

Leuk idee Jane! Ik zou graag meedoen.

Geplaatst:

Haha Ik doe ook mee...

Maar,eigenlijk hoort deze reactie van mij niet in de klaagbaak... want heb minilaptopje met toetsenbordje te leen dus kan weer met 10 vingers typen ipv met 1... dus blij bericht.

Dus ben ik weer wat meer aanwezig.

Heb nog vergeten aan de opsomming van Loes toe te voegen dat er ook nog rond uur of 11 schoonmakers komen om de kamer schoon te maken. En volgens mij stond het bed verschonen, elke dag, er ook niet bij.

En biofee, omdat het zo'n gecompliceerde breuk is mag er dus niets mee gebeuren. Niet op staan, nix mag verschuiven. En door het snelle zwellen en het trauma is er ook een vette blaar ontstaan... groter dan een 2 eurostuk, die nu weggeknipt is en daar is nu een open wond. Die moet eerst dicht voordat er geopereerd kan worden ivm infectiegevaar. De voortgang daarvan wordt dus elke dag gecheckt. En ben dus ook al aan mn derde gips toe. Maandag gaat dit gips er weer af en wordt er weer gekeken naar de wond.

Mn enkel en onderbeen zjin ondertussen geheel geel.

Naar Huis is niet zo handig omdat er daar niemand is om voor me te zorgen en het been moet omhoog blijven om de zwelling weg te krijgen.

En er was geen ruimte in revalidatie-oord, dus houden ze me lekker dichtbij.

De zaalarts heeft me zelfs gister zelf met rolstoel naar de gipskamer gebracht om te zorgen dat alles goed was. Iets wat, gezien de reacties van verplegend personeel, hoogst uitzonderlijk is...

Vanmorgen ontbeten met tomaatjes, eitje en salami (van mn moeder) en olijven (van vrouw van kendoleraar), dáa'r zat tenminste smaak aan !

Misschien moet ik maar ff een apart topic openen waar ik mijn ervaringen verder van mij af kan schrijven want het past natuurlijk niet allemaal zo in de Klaagbaak...

Erny en haar lappenmand...

En alweer en nog steeds, bedankt voor de steun en het medeleven. Helpt echt.

Daar gaat de helikopter al weer langs. landt op het dak hiernaast dus zie die goed aankomen. En dat doet ie vaak... das niet zo mooi...

Topic is geopend! Kunnen we daar lekker over mij verder kletsen...

erny-in-de-lappenmand-t16425.html

Lijkt wel alsof ik aandacht nodig heb...

Geplaatst:

Ben benieuwd naar je topic.

Erny je beenspieren zullen ook wel afnemen denk.

Traumahelikopter is slecht, hier vliegen ze ook af en aan meer in de lucht dan op de grond. Ambulance gaat veel met noodarts op weg.

Geplaatst:

Eindelijk een weekeinde vrij voel ik me niet lekker

Geplaatst:

He balen Angela, sterkte ermee!

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.