Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

Hier ook, vandaag ineens hoofdpijn, keelpijn, tandpijn en allemaal weer net voor het weekeinde

Geplaatst:

Alles onder de bladluis... Hard aan het spuiten met zeep, maar ik ben bang dat het niet gaat helpen, en er grovere maatregelen nodig gaan zijn. Aan de zieken: beterschap !!!

Geplaatst:

Beterschap ziek zwak en misselijke

Geplaatst:

Bah, al een hele week nauwelijks internet gehad, heel soms even 5 minuutjes. Erg frustrerend. Ik hoop dat het nu goed blijft gaan.

Geplaatst:
Hier ook, vandaag ineens hoofdpijn, keelpijn, tandpijn en allemaal weer net voor het weekeinde

Beterschap Angela.

Ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:

Dank je dit is al de zoveelste keer dat ik meedeel dit jaar

Geplaatst:

Beterschap Angela!

En oei! Waarom is het nu in ene maandag lekker weer, i.p.v. dinsdag Dillema's.. óf school, óf de gehele dag tuin...

Geplaatst:

overdag in de tuin s'avonds leren?

Geplaatst:

Sterkte Angela, PG en andere niet lekkere ...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Heb vreselijke ruzie in mijn darmen, gisteren totaal wel 4 uur op de plee gezeten

Zo waardeloos als je chauffeur bent

Geplaatst:

Dat is ongemakkelijk, beterschap.

Geplaatst:

norit?

immodium?

Geplaatst:

Hier nog een zieke. Net 36 uur geslapen. Mijn af te harden plantjes hebben dat gelukkig overleefd. Zelf voel ik me nog niet helemaal alsof ik weer leef, maar dat komt wel goed met wat kippensap.

Geplaatst:

kippensap vers van de pers ?? Of uit een pakje ?>

Beterschap aan alle zieken

Geplaatst:

36 uur geslapen beterschap.

Slaap zelf minder goed, maar zo lang slapen dank ik voor.

Geplaatst:

Als het lichaam daarom vraagt moet je dat lange slapen, mijns inziens, gewoon doen. Is niets mis mee. Als het niet nodig zou zijn dan zou je ook niet zolang kúnnen slapen. Dat dat 36 uur wel lukte zegt genoeg over hoe nodig het was. Goed gedaan!

En bij dat "kippensap" krijg ik wel hele rare beelden voor ogen,... kip in sapcentrifuge enzo...

Geplaatst:

Het was duidelijk nodig, ik heb een redelijk vast slaapritme, zelfs uitslapen lukt me normaal gesproken niet. Nu kon ik niet eens langer dan twintig minuten wakker blijven.

Oh, en kippensap, zo noemen wij hier de kippenbouillon.

Geplaatst:

Vind kippensap eigenlijk wel leuk..ondanks de bijbehorende visioenen van een kip in de blender en zo

Hier heet het Joodse peneciline en leven wij erop als we ziekjes zijn. Lijkt mij nu ook heerlijk maar daar ik de mazzel had zojuist een flink stuk bot uit mijn kaak heb mogen laten snijden houden we het maar even nog op griesmeelpap

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

sorry, moet ff technoklagen, lees maar niet hoor...:

ga ik zondag met de NS naar Adam, kan ik niet uitchecken omdat alle stroom is uitgevallen op het station, kan gebeuren...

ga ik 's avonds naar mijn ov chip kaart website, kan ik niet inchecken wegens te lang niet ingechecked, kan gebeuren...

maak ik een nieuw account aan (stond notabene op de site, bij inlogproblemen kon ik wel klagen maar het was eenvoudiger een nieuw account aan te maken) en ga naar "vergeten uit te checken"...(ok, dat was niet zo, maar snap ik nog)...kan gebeuren...

kan ik mijn reishistorie na koppelen van de ov kaart niet inzien wegens storing oid...kan gebeuren toch?...

ga ik de volgende dag eerst naar de WE voor een nieuw tuinsetje, kan het meisje aan de kassa niet afrekenen want de korting kon er niet af wegens een betaal-app storing oid...kan gebeuren toch? Haalt ze met een rekenmachine 15% korting van 100 euro af... en vraagt ze ook nog :"Meneer, wilt u de nieuwe WE app, krijgt u kortingsaanbiedingen!" ...aargh...

ga daarna naar de ov chip website om te kijken wat ik had betaald, idd 10 euro voor een ritje van 2,70 dus terugvragen maar...

maar dat gaat zomaar niet meneertje...zegt de website, u moet terugvragen bij de NS...dus ik naar de NS website, nieuw account aangemaakt voor mijn NS, (nouja míjn NS?) en naar vergeten uit te checken...reishistorie opgevraagd, 4 minuten naar een draaiend dingetje gekeken en ja hoor, was niet beschikbaar vanwege een technisch probleem, kan gebeuren toch...

ga ik vandaag online, en jippieayee, kan ik het teveel betaalde terugvragen, maar moet wel naar het station om het weer "op de kaart te zetten"...wat een onzin, het staat in hun computer...

Wie zei er ook alweer dat automatisering zoveel tijdwinst opleverde....? ...en het is nog pas dinsdag...

aangepast door Gast

Geplaatst:

kan gebeuren...

Geplaatst:

Ochja die OVchip. ik heb inmiddels al mijn 2e (ja zolang heb ik al zo'n onding, was verplicht als student) en ik snap nog steeds het nut er niet van.

Geplaatst:

Met veel pijn en moeite venkels gezaaid, en uitgeplant. Binnen 24 uur alles opgegeten. Nieuwe venkelplantjes gekocht aangezien zaaien nu geen zin heeft, stukken pijp er omheen gezet. Alsnog alle loof er af gevreten. Zo niet leuk, deze konijnen. Al mijn uien zijn gekortwiekt, mijn venkel opgegeten, alle koolrabi opgegeten, en mijn zonnebloemen tot aan het kiemblad afgeknaagd.

Geplaatst:

Tuintje wat afspannen met kippengaas en peper of de plantjes heen strooien, werkt hier tot nu toe behoorlijk goed/zeer goed tegen die vraatzuchtige konijnen.

Ondertussen is ook (maar wel bijna 2 weken na de rest pas) ook de zoetwatermossel overleden en de laatste vis uit de vijver Denk dat die te snel opgewarmd is met het warme weer van gisteren.

Geplaatst:

Peper strooien ga ik proberen. gaas hebben we overal al staan, ik heb al mijn erwten en peulen onder netten, kolen onder gaas, bleek en knolselderij onder gaas, tuinbonen onder een gazen kooi. De hele tuin is omzoomd door hekjes van gaas , We hebben molentjes neergezet, en een piep-apparaat maar het werkt allemaal niet.

En als het beestje nou gewoon een of twee dingetjes at, en weer verder ging vond ik het nog niet erg, maar alle venkels tot op de grond afgeknaagd. Terwijl er buizen omheen staan. Das brutaal toch !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.