Geplaatst: 17 februari 201610 j Mijn wifi doet 't weer Die was zeer instabiel, al weken, heel vervelend.Na een herinstallatie was er niets veranderd. Zonde van (véél!) tijd en geld Bleek het aan de virusscanner (Eset) te liggen! Gewoon even 'herstellen'.Nu is 'ie weer als nieuw! Je moet er maar op komen (vandaar dat ik het hier even meld) O nee, vanmorgen was het weer helemaal mis. Eset gebeld en die hebben op afstand de hele handel gecheckt: het probleem ligt toch ergens anders. Pffffffffffff 18 februari 201610 j aangepast door Gast "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 17 februari 201610 j Kaartjes gewonnen voor tuinidee! Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 26 maart 20169 j Fantastische dag!Lekker bijgekleurd op de fiets...'Pietende' scholeksters, jubelende kievitten duikelend boven het bouwland - en ik jubel mee "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 26 maart 20169 j PIET! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 1 april 20169 j Huis (onder voorbehoud) verkocht!! Al na 5 weken en ook nog bijna voor de vraagprijs! Superblij!!!
Geplaatst: 2 april 20169 j mooi!echtgenote and me hadden een prachtige mtb tocht in Schoorl: zon, zee, zand, vogels en géén toeristen (nouja, een paar dan hè)
Geplaatst: 6 april 20169 j Het zonnetje komt door Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Geplaatst: 17 april 20169 j Ik wil even jubelen over de Pecan-Pomoen-pie van Estemy gisteren op de Moestuin-forum-dag bij Jorieke. man man man ..... wat was DIE lekker !!!
Geplaatst: 17 april 20169 j Mag ik dan jubelen over het brood van Anna en de Roedjak van Rob?(alles was lekker trouwens maar sommig lekkers is soms lekkerder dan ander lekkers ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 april 20169 j Zojuist in mijn vierkantemeter gaan kijken en ...Eerste aardbeienbloempje staat helemaal open, de worteltjes kiemen, de radijsjes kiemen en de radijzen van vorig jaren maken hun eerste bloemen aan. Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Geplaatst: 26 april 20169 j Jeej, de eerste oogst uit eigen tuin van dit jaar. Raapstelen geoogst en vanavond raapstelenstamp gegeten
Geplaatst: 1 mei 20169 j jubel jubel .... jubel jubel ! Wat een fantástische mooie dag vandaag zeg. En morgen nóg zo 1 !!
Geplaatst: 1 mei 20169 j De vlekjes op mijn aardbeienplantjes verdwijnen Waarschijnlijk zijn ze ontstaan door de vorst, maar met al die luizen erbij weet je maar nooit. Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Geplaatst: 1 mei 20169 j Ik wil even jubelen over de Pecan-Pomoen-pie van Estemy gisteren op de Moestuin-forum-dag bij Jorieke. man man man ..... wat was DIE lekker !!! Ik jubel mee !!! Allemachtig !!! De banoffee pie trouwens ook !!!
Geplaatst: 2 mei 20169 j Ik heb in het zonnetje gezeten en heerlijk allelei plantjes kunnen verspenen! Daar word een mens toch gelukkig van Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 3 mei 20169 j Aah, echte lente Tuinstoeltjes van zolder gehaald, schuifraam van de living nog eens kunnen openzetten en genieten van de tuin. Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Geplaatst: 4 mei 20169 j Mijn Drosera heeft een mug gevangen Daar ben ik onuitsprekelijk blij mee Ik zat me al af te vragen of hij daartoe in staat zou zijn. Muggen blijven immers niet hangen in spinnewebdraden.Maar dus wél aan de plakdruppeltjes van mijn zonnedauw! Nou magtie mee naar de slaapkamer "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 7 mei 20169 j Jubel! Dirk had zich gesneden met scheren en toen ben ik naar buiten gerend voor een smeerwortelblad en heb hem gesommeerd dat ertegenaan te drukken. En het werkte echt! Voelde me net Klazien uut Zalk Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir
Geplaatst: 7 mei 20169 j Over Klazien gesproken Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.