Geplaatst: 26 mei 20169 j Ik ben erg blij met dat nieuws, Vincent! Jij en je gezin vast nog 1000000x meer! In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 26 mei 20169 j Te gek Vincent, ben heel blij voor je!! Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir
Geplaatst: 26 mei 20169 j Fantastisch! Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)
Geplaatst: 1 juni 20169 j Mijn bonen zijn vandaag opgekomen! (Dus ze hebben de meimaand niet gezien! ) En ik kon 2 aardbeien plukken facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 1 juni 20169 j Totaal niet tuingerelateerd, maar wel iets waar ik ontzettend happy van word en energie van krijg: de crowdfundingcampagne voor mijn debuutalbum staat online! En de eerste backer is al binnen Nu de rest nog Kan niet stoppen met stuiteren Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)
Geplaatst: 6 juni 20169 j Yeah, de kas is eindelijk af en de plantjes staan erin. ( klaagpuntje, nu al plaats tekort in de kas, had toch iets te fanatiek voorgezaaid)
Geplaatst: 6 juni 20169 j Klavertje 4 gevonden in het bos, als een kind zo blij, dus het werkt inderdaad "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 11 juni 20169 j Speets wat gaaf, een klavertje vier! Ik geloof dat ik er in al mijn jaren nog nooit eentje in het echt heb gezien. Maar ik ben ook blij, want mijn Mexicaanse mini-augurkje doet het goed: Ik had er wat mee lopen klooien, de omschrijving onvoldoende doorgelezen en hem naast een stok gezet, omdat de babyplanten zich ook goed vasthielden aan saté prikkers. Maar hij wilde echt geen stok, en ging daar heel dramatisch over doen. Mijn schuld. Nu heb ik touwtjes gespannen, en hij is lekker aan het klimmen en zit vol bloemetjes en volgens mij is dat het eerste ienemienie-mini-augurkje.
Geplaatst: 12 juni 20169 j He, he, eindelijk weer regen De tuin heeft het nodig. Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 17 juni 20169 j Gister is er in 30uur tijd 750mm regen gevallen en mijn tuin staat, in tegenstelling tot vorig jaar, niet onder water!! #Mulchenhelpt
Geplaatst: 17 juni 20169 j 750 mm? Dat is 75 centimeter. Driekwart meter. Echt zoveel? Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 17 juni 20169 j Koolmeesje druk aan het werk om de rupsen en ander gespuis uit mijn bomen en struiken te halen om er zijn kroost mee te voeren.Bijen druk aan het werk om mijn bloemen te bevruchten.Regen is even opgehouden. En ik heb een lang weekend t/m maandag Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 17 juni 20169 j Vandaag dan eindelijk het begin van bloemetjes in mijn tomatenplanten gespot Verder zitten er bloemen in de augurk en courgetteplantengroeien de komkommerplantjes en pompoenplantjes flink door en hebben de meeste buien van deze week mijn grote eiland overgeslagen
Geplaatst: 18 juni 20169 j Zo'n 40m2 buxus gesnoeid. Na het eerste blok, samen met manlief een nieuwe heggenschaar wezen halen. Wat scheelt dat veel in gewicht en kracht. Zoonlief en z'n kameraad kwamen gezellig even helpen om al het blad bij elkaar te vegen. Heerlijk!Volgende week de volgende 50m2 Vanavond ga ik nog even een krans binden van de geschoeide buxus. Vind het zo jammer om dat zo in de Kliko te knikkeren
Geplaatst: 19 juni 20169 j Auteur Jaja, dankjewel Rob0. Ik zei het altijd tegen mijn moeder op moederdag: gefeliciteerd met moederdag, dat vond ze zo leuk.
Geplaatst: 19 juni 20169 j Yes een setje! Voor de zekerheid maar even voor bij gespeeld met een kwastje.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.