Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Beginnersfout


Valerie

Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd wat voor beginnersfouten jullie hebben gemaakt. Is mogelijk nog leerzaam voor anderen.

 

Ik dacht ik heb niet veel ruimte dus ik ga voor een lagere tomaatsoort zoals de tomatito de jalapa. Die zou zo een 75 cm hoog worden. Niet eraan gedacht dat het een struiktomaat is dus dat die ook minstens zo breed is

Voedselkollektief Almere

Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier de fout dat ik - jawel! - van alles te weinig gezaaid heb! Ik las zo verschrikkelijk veel verhalen hier op het forum over mensen die veeeel te veel van veeeel te veel verschillende planten zaaien zodat hun huis ervan overloopt in het voorjaar en alles lang niet in de tuin past, dat ik mezelf heb ingehouden. Maar van 2 erwtenplantjes kun je natuurlijk niet zo veel, en als je maar 2 broccoli zaait waarvan 1 niet opkomt en de ander doodgaat hou je ook weinig over. Plus ik ben vrij laat begonnen met zaaien. Dit met name omdat Bit in alle topics mensen aanmaande niet al te vroeg te zaaien. Maarja het weer is ons goed gezind gebleven en waar andere mensen nu al dikke oogsten uit hun tuinen halen omdat ze de gok gewaagd hebben, hebben wij nog maar 5 erwtenpeultjes, een handje radijsjes en een paar raapsteelmaaltjes kunnen eten. Grrrrrr!

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

 

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Link naar reactie
Delen op andere sites

ookal zou je vroeger hebben gezaaid, in het noorden lopen we gewoon minimaal 2 weken achter op het zuiden. dat los je ook niet op met vroeger zaaien. ik heb ook nog maar een paar peultjes.

 

ik heb teveel sla gezaaid