Geplaatst: 8 juli 201213 j Wolkbreuk boven het midden van het land! In tien minuten staat alles blank. Het is vandaag al met al een uurtje droog geweest schat ik. Ben blij dat ik niet in een tent zit nu!! Brrrrrr...
Geplaatst: 8 juli 201213 j Hier ook heel de dag heel veel regen, en gekeken op de 14 daagse weersverwachting staat regen tot en met 12 Juli. Benauwd is wat, maar dit ook.
Geplaatst: 9 juli 201213 j Wie geeft er nog potten water? ik moet iedere dag de schotels leeggooien, enkele uren later staan ze weer vol ( en het hele weekend geen eens internet om de regen-verveling tegen te gaan...)De eerste buitentomaat is al kassie wijlen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 9 juli 201213 j PUBLISHED: 08:53 GMT, 9 July 2012 | UPDATED: 10:54 GMT, 9 July 2012 Citaat:"Get ready for 10 more days of rain at least as forecasters blame shift in jet stream for terrible weather that has written off summer so farJet stream is further south than it should be for this time of year meaning Britain is under a blanket of low pressure" Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2170809/UK-weather-Get-ready-10-days-rain-forecasters-blame-shift-jet-stream.html#ixzz207u2eLcA Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )
Geplaatst: 9 juli 201213 j Ik wil vanavond droog weer!! Wil naar de tuin om onkruid te plukken (niet omdat dat nou zo leuk is, maar het is gewoon echt nodig, hihi) En er zijn hier nu de hele dag al buien, nu mag het wel droog worden
Geplaatst: 9 juli 201213 j MMh, ik zat er de afgelopen weken maar over te denken, om waterplanten in mijn moestuin te gaan kweken. Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )
Geplaatst: 10 juli 201213 j heerlijk weer weer, alles groeit met regen-zon-regen... 12 x. Vorig jaar heb ik per week 800 liter water versleept en nu hoef ik alleen de slang in de regenton hangen...heb ik weer alle tijd om de kluitjes onkruid tussen het gewenste kruid uit te graven...
Geplaatst: 10 juli 201213 j 15 mm gevallen sinds het is begonnen met regenen... Dus bij lange niet genoeg... Voor de potten loop ik nog steeds met de gieter rond Maar het is nu weer zo frisjes... Dus ik ben het eigenlijk al weer beu, waarom kan het niet gewoon overdag zonnig zijn bij 25°, en 's nachts regenen bij 15°??? Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 11 juli 201213 j Echt..eergisteren 8 mm en gisteren een redelijke dag met maar één flinke bui. ( Toen zat ik wel op mijn maaitractortje achter in de boomgaard..`k was drijf..)Net was ik er helemaal klaar voor en trok ik naar buiten met een bak zaaigoed onder de arm, maar na één armetierig rijtje zaaien ben ik al weer naar binnen gedwongen door de volgende vette bui.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 juli 201213 j Al twe dagen op de dag droog, op soms een spatje na. Vanacht is er wel een luik opengegaan zeg...maar nu schijnt de zon af en toe. Waait wel weer heel hard en 't is fris. Dus de temperatuur mag omhoog maar tegen de nachtelijke buitjes heb ik niks
Geplaatst: 11 juli 201213 j Vind ik ook. Vanmorgen weer een flinke stortbui gevallen terwijl ik wat in de tuin wilde doen. Had de schuurdeur nog open staan toen t begon te hozen. Schuurmat nat Nu wel weer zonnig en droog. Blauwe lucht en witte wolkjes. Maar nog wel een flinke wind. Good things come in small packages
Geplaatst: 11 juli 201213 j Het komt hier nu met bakken de hemel uit al bijna de hele middag Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Geplaatst: 11 juli 201213 j Inmiddels al weer een paar flinke hoosbuien achter de rug. Het blijft maar komen en gaan. Grijze wolken drijven hier snel over. Good things come in small packages
Geplaatst: 11 juli 201213 j Hier vandaag eindelijke de moeite waard Bijna 30 mm in de regenmeter, en de regenton is weer vol! Wij zijn dus weer klaar voor een weekje zon... Wie besteld het??? Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 12 juli 201213 j Hier in totaal (dag of 4 of 5? ) nu 11 a 12 mm. Lang niet genoeg! Het regent nu weer even, maar het grootste gedeelte van de bui trekt weer eens langs ons heen. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 12 juli 201213 j Nou, wie het wil mag het hebben van mij, zulk hozen hier vanochtend. Ben het helemaal $%#@*&^%^%$# zat! !!!!!! En het is hier 13 graden op de thermometer! Kreemig.....heb in de herfstvakantie altijd nog beter weer!
Geplaatst: 12 juli 201213 j Hier voor nu ook nat zat. Het mag best weer wat opdrogen. Had vanochtend, even, de verwarming aan. Hoorde vanochtend de weervrouw zeggen: voor de komende 10 dgn. in totaal 22 uur zon verwacht, waarvan vandaag 5 .....
Geplaatst: 13 juli 201213 j Was geweldig hier in Groningen... eventueel zou het tot begin Swinin'Groningen half acht des avonds regenen maar was vanaf zeker 2 uur echt helemaal droog de hele avond, konden daardoor lekker droog opbouwen tegen verwachting in... had alle regenkledij bij me... dus geslaagde eerste avond des festivals. Want als het droog is komt het publiek ook wel... Helaas zijn de voorspellingen voor de komende vr en za wat minder... maar ergens lijkt het dat het dan ook 's avonds weer droog zou kunnen zijn... (24 uurs voorspelling buienradar... niet echt betrouwbaar maar wel indicatie... of ijdele hoop... wie weet)Alleen 's middags, voor festivalwerkenden, moeten we vrijwel zeker plu'tjes en regenjassen paraat hebben. En ik neem gewoon nog wat extra "noodponchoos" mee voor wie het nodig heeft... En zet gewoon heel veel lekkere sterke hete koffie voor de behoeftigen... Jorieke: als je echt nog meer regen wilt... trek het dan please de komende 2 dagen jouw kant op...!! Heb je al een regendansje geprobeerd?? Wij hebben hier wel weer genoeg gehad...
Geplaatst: 13 juli 201213 j hier wordt het straks droog, denkt BuRa, kan ik eindelijk die vreemde beesten bij mijn aardappels wegjagen.....
Geplaatst: 13 juli 201213 j het spoelt hier zoals gewoonlijk weer. als het bij ons niet regent dan waait het wel
Geplaatst: 13 juli 201213 j Die is best grappig Gister en eergister viel de regen, flink veel regen, 's nachts.Maar voor de rest was het best aardig weer. Gister lekker paardgereden en de wind is wat hard maar zeker niet heel beroerd. Vandaag is het troosteloos met véééél regen. beetje om depri van te worden Nou ja, straks maar lekker warme chocomelk maken en een spelletje doen.heb toch spierpijn, gereden zonder zadel en gesprongen zonder zadel op een pony met wat overgewicht
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.