Geplaatst: 15 juni 201213 j O, ik hoop zo op een paar droge dagen..er is hier enorm veel regen gevallen..we zijn aan t werk buiten, dat wordt een modderbende..alle potten buiten staan vol met water..emmers, kruiwagens..overal water We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 15 juni 201213 j Stuur maar wat deze kant op! Er komt nu een enorme wolk met regen over Nederland, en wij krijgen een vlokje met wat miezer... facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 15 juni 201213 j ik doe al een paar dagen de zonnedans , maar denk dat ik iets verkeerd doe
Geplaatst: 15 juni 201213 j Hier genoeg regen.....krijg er helemaal een sik van! Bah...heb het gevoel dat het nooit meer goed komt! Maar ja, alle kans dat we over een maand lopen te klagen over de droogte! Nou, ik heb het liever warm, en dan ik moe waord van al dat gieteren dan dit! Hoewel het voor mensen als Jorieke wel veel gieteren word dan natuurlijk! IK stuur het jouw kant wel op!!!
Geplaatst: 15 juni 201213 j Hier ook de hele dag regen vandaag! We hadden net gepland op de fiets naar de markt te gaan (niet héél ver hoor, 6 km heen, 6 terug, ben niet zo'n fietser... ) Maar wordt toch maar de auto pakken! Al hoor je me verder niet klagen, gisteren was een prachtige dag, graad of 21°C, in de zon was het het zelfs te warm Rest van t weekend en begin volgende week wat hogere temperaturen, met af en toe een bui, prachtig groeizaam weer! Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 15 juni 201213 j Hier heeft het af en toe flink gegoten! Jorieke, genoeg gevallen intussen? Good things come in small packages
Geplaatst: 15 juni 201213 j mwoah, miezer, en net even wat harder. Tis wel even lekker, nu weer even wat warmer en daarna weer een buitje. Lekker afwisselen. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 15 juni 201213 j Ook hier, nrd oost Groningen is het weer kommer en kwijl.De slakken hebben in ieder geval weer de oranje vlag hangen (veelvraten bah) Ook de temp is ....... Brrrr kacheltje brand al weer De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique
Geplaatst: 15 juni 201213 j Hier ook alleen maar regen,en nog eens regen. En hopelijk na Dinsdag beter. de komkommers. tomaten, en paprika, en de aubergine natuurlijk snakken naar zon.
Geplaatst: 15 juni 201213 j Arch, normaal gesproken heb ik geen enkel probleem met de regen maar morgen worden de schapen geschoren, gedeelte staat nu verplicht op stal terwijl de rest buiten zeiknat regent, hoop heel erg op een windige droge dag morgen.......
Geplaatst: 18 juni 201213 j Hele harde regen en onweer!!! Afgelopen weekend nog gezaaid, hopelijk spoelt niet alles weg
Geplaatst: 18 juni 201213 j Hier ook flinke buien maar morgen is het beter... (hopen we dan maar) Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Geplaatst: 18 juni 201213 j .. ook hier!Vanmorgen weer een flinke bui. Nu weer in t zonnetje. Gelukkig is t niet zo koud dat de kachel aan moet en als de regen weg is, is t ook wel een lekker tempje. Maar ik word wel ff flauw van al die buien Good things come in small packages
Geplaatst: 19 juni 201213 j Temperatuur gaat de goede kant op maar nu nog wat minder regen en zal het mooi wezen
Geplaatst: 19 juni 201213 j Gisterenochtend was het hier ff ellende hoor! Om 7 uur strakblauwe lucht, fluitende vogels... Om kwart voor 8 donder en bliksem, straten blank... Pfff... Hier is nu ook genoeg gevallen hoor, de aardappelvelden staan echt té nat... water blijft al dagen tussen de ruggen liggen! (nu wonen wij wij wel vrij laag ) Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 19 juni 201213 j Nou ik zit hier hoog ( 240 meter) maar ook hier veel water in de tuin We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 21 juni 201213 j Ben benieuwd wat er vanavond kunnen verwachten ... Ziet er niet zo positief uit dacht ik. http://www.buienradar.be/radar-verwachting > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 21 juni 201213 j Hm...als ik het zo bekijk moet ik de laatste kleine potjes richting de muur gaan verhuizen....heb namelijk niet over al gaatjes ingeprikt en zwemles hebben ze nog niet gehad Ook de pluksla maar even verhuizen....ook daarbij zitten geen gaten onderin de bak ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 21 juni 201213 j Bij ons komt het eerst (nu net begonnen) het is zo`n constant onweer, de ene donder gaat over in de andere.Het is ook goed donker buiten. Er wordt voor onze regio vooral gewaarschuwd voor harde windstoten van 100 km per uur. Wat ik altijd heel erg heb met onweer is dat je vlak ervoor de luchtdruk zo voelt wegzakken. Niet prettig. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 21 juni 201213 j Hier is het donker aan het worden, ik hoop dat die wind mee gaat vallen, straks nog een boom om .. Ik vind de temperatuur op het moment erg onaangenaam.
Geplaatst: 21 juni 201213 j Het gaat op en af..wel een flinke storing..af en toe ligt de walnoot hier in de achtertuin bijna plat van de wind, de regendruppels zijn erg groot, en de deuren en ramen trillen bij de donder... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 21 juni 201213 j Hmm, ga zo maar eens de aardbeien afdekken met plastic.. Heb liever geen risico's > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 21 juni 201213 j Als ik buienradar mag geloven zal het hier in het midden van het land wel meevallen.Voor nu geen regen en storm. Wel pissig warm. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 21 juni 201213 j Sterkte Jet, volgens de buien radar kunnen we hier een en ander rond 21.00 uur verwachten.Momenteel stilte voor de storm, 23 graden buiten bewolkt met een klein briesje, binnen benauwd.Gelukkig vandaag de laatste tomaten vastgezet dus enigszins wind bestendig.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.