Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Gevonden: Graseter die van struiken afblijft: Manengans


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Ik zoek een grasetend beest, dat tussen struikjes door kan lopen (dus liefst konijn/formaat) en alleen het gras en de paardebloemen eet. Niet de malse blaadjes van de fruitstruikjes die nog heel klein zijn.

En GEEEEEN eenden

Je bent op zoek naar roze olifantjes.....

Dan heb ik maar 1 tip: heel veel jenever drinken.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zoek een grasetend beest, dat tussen struikjes door kan lopen (dus liefst konijn/formaat) en alleen het gras en de paardebloemen eet. Niet de malse blaadjes van de fruitstruikjes die nog heel klein zijn.

En GEEEEEN eenden

Verplaatsbare ren met kip of konijn of cavia ... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer zeg... eten cavia's ook van struikjes? Vast wel he?

 

 

cavia's zou ik doen een hoesje van gaas is voldoende om ze van de struik af te houden, ze graven niet is voordeel tegenover konijn

vast wel een opvang van bij je in de buurt waar je paar van kan overnemen, volgens mij het meest gekochte en weer afgedankte dieren voor

de kids.

cavia's heb je ook nog in een slag groter ben even naam daarvan kwijt.

ik zou wel flinke kudde nemen anders schiet het niet op met hun gegraas.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

cavia's heb je ook nog in een slag groter ben even naam daarvan kwijt.

Capibara's?

Die willen ook graag zwemmen, dan moet je weer een vijver aanleggen,veel te veel werk, ik zou toch echt voor de witte neushoorn gaan!

Weet ook niet of Hans die bedoeld, hij is in de verte wel verwant aan de cavia maar het is niet een caviaras, ben wel nieuwsgierig zover ik weet is er maar 1 maat cavia's (wilde cavia's uit zuid-amerika etc. uitgezonderd).

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

cavia's heb je ook nog in een slag groter ben even naam daarvan kwijt.

Capibara's?

 

Nee ze hete Cuy cavia's of Cuyes het is een flinke cavia volwassen zo groot als een speenvarken maximaal 4 kilo ?, ze worden dan ook veel gegeten.

de verzorging is anders dan de gewone cavia ze mogen amper brokken ze moeten onkruiden/gras eten als hoofdvoesel.

Zijn geen knuffeldieren zien er wel zo uit, en hun vlees is erg gezond daar is iets mee magervlees ofzo.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn idee is ook gewoon wat hekwerk/gaasachtig iets om de stammen en dan wat kleins te laten rondlopen. Probeer t s met die cavia's. Wel een huisje tegen de felle zon neerzetten.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Automatische grasmaaier alias de robot maaimachine

 

Ziet u er ook zo tegenop om elke week die logge grasmaaier uit het tuinhuisje te sleuren? Heeft u genoeg van al die rugpijn omdat u telkens de volle zak met gras moet verslepen? Dan is een automatische grasmaaier of robot maaimachine de oplossing die u zoekt.

Met een simpele druk op de knop maait de automatische grasmaaier uw gazon tot de gewenste lengte. Bovendien is hij eenvoudig te installeren en maakt de robot maaimachine geen lawaai.

Dankzij de automatische grasmaaier heeft u meer tijd om leukere dingen te doen. Hij doet al het werk helemaal in z’n eentje. Het enige wat u hoeft te doen is de bijgeleverde sensorendraad in de tuin installeren en de robot maaimachine instellen. Simpel toch?

En alsof dat nog niet genoeg is, schakelt deze grasmaaier zichzelf automatisch uit nadat hij klaar is. U hoeft zelfs het gemaaide gras niet op te ruimen. Want dankzij de grote messen wordt het gras in zodanig fijne stukjes gehakt dat ze kunnen blijven liggen op het gazon en meteen dienste doen als natuurlijke meststof.

 

Automatische grasmaaier met bumpers

 

Als u dacht dat het ding zichzelf stuk rijdt tegen de tuintafel, heeft u het mis. Dankzij de bumpers blijven zowel de automatische grasmaaier als uw tuinmeubilair in één stuk. Wanneer hij ergens tegenaan rijdt, draait de slimme robot maaimachine zich automatisch om en rijdt hij de andere kant uit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neushoorn? Moet je wel de witte nemen, de zwarte met z'n smalle bek eet ook boomstammetjes kaal!

Dat is toch geen konijnen formaat?

Jorieke zei het liefst konijnenformaat, belangrijkste was dat die gras at en niet stammetjes en struikjes kaal zou eten, de witte met z'n brede bek eet eigenlijk alleen maar gras, vind maar eens een ander dier die dat doet!

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo'n elektrische grasmaaier is ook wel wat. Kan je ook nog t gras gebruiken voor de composthoop.

Laatst zoiets zien 'rijden', wel even een kijkje waard. Leuk om te zien hoe dat gewoon uit zichzelf draait en maait.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...