appelvrouw Geplaatst: 4 mei 2015 Geplaatst: 4 mei 2015 Of diegene heeft geen kat...maar inderdaad iedereen moet gewoon even tussen zijn planten gaan kijken en niet aarzelen het te zeggen als hij/zij ter goeder trouw ( vanwege het briefje "gratis"wat er naast lag) die plant in zijn kratje heeft getsopt. Het kan gebeuren! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Goldfish Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Geplaatst: 4 mei 2015 Transport naar Loes hoeft in elk geval geen groot probleem te zijn. In augustus bivakkeer ik een week lang 50 meter van de Prov Groningen vandaan. Ik kan de plant daarvoor oppikken in t ZW of Midden vh Land. Quote
loes Geplaatst: 4 mei 2015 Geplaatst: 4 mei 2015 voor vervoer komt wel een oplossing. er zijn meerdere leden die door het land reizen. de NMM komt er ook nog, desnoods met goede verzorging tot de volgende MTFD. Of diegene heeft geen kat...maar inderdaad iedereen moet gewoon even tussen zijn planten gaan kijken en niet aarzelen het te zeggen als hij/zij ter goeder trouw ( vanwege het briefje "gratis"wat er naast lag) die plant in zijn kratje heeft getsopt. Het kan gebeuren! of degene is nog niet weer op het forum geweest. kan gebeuren inderdaad. Er zal ook niemand boos worden, ik zal juist super blij zijn dat het plantje boven water is. Als ik op iemand boos moet worden dan is het op mezelf. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 mei 2015 Geplaatst: 4 mei 2015 Misschien moet je de foto van je krat ook even bij het eerste bericht zetten?Niet iedereen leest 3 pagina's door en die foto van de poes heeft misschien als eerste indruk niet echt met de MTFD te maken. Quote
Salamandertje Geplaatst: 6 mei 2015 Geplaatst: 6 mei 2015 Heb dit plantje niet gezien helaas en ook niet gepakt.. succes met de zoektocht! Hoop dat je 'm vindt. Quote Bzzzz...
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 mei 2015 Geplaatst: 6 mei 2015 Je zou ook nog de mensen die nog niet hebben gereageerd even een pb kunnen sturen? Hier nog een keer de deelnemers: moestuinforumdag-2015-wie-brengt-wat-mee-t16056-140.html Quote
loes Geplaatst: 6 mei 2015 Geplaatst: 6 mei 2015 (aangepast) PM is al verstuurd naar iedereen die zich had aangemeld voor de MTFD en nog niet in dit topic heeft gereageerd (met max 5 mensen per keer zijn dat heel wat berichtjes geworden ) Inbox stroomt nu ook langzaam vol met mensen die de plant niet hebben gezien 6 mei 2015 aangepast door Gast Quote
Gemma Geplaatst: 6 mei 2015 Geplaatst: 6 mei 2015 Ik heb hem niet.Niet gezien ook.Succes met de zoektocht. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
weknow Geplaatst: 6 mei 2015 Geplaatst: 6 mei 2015 Moest ik reageren dat ik ze zeker niet heb? Ik was er toch nog bij op de MTFD dat ie kwijt was....en had daar al lang gekeken en wist dus al 100% zeker dat ze niet per ongeluk tussen mijn spullen was. (Ben trouwens bovendien de hele dag niet in de buurt van de plek geweest waar Loes stond met haar spullen). Tuurlijk hoop ik dat ze terechtkomt....maar maak er alsjeblieft geen emotionele kruistocht van Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
loes Geplaatst: 6 mei 2015 Geplaatst: 6 mei 2015 Weknow, ik heb gewoon eenmalig een PM rond gestuurd. ook reacties gehad van mensen die het topic nog helemaal niet hadden gelezen dus in zoverre heeft dat zeker zin. heb die dag zoveel nieuwe mensen gezien dat ik geen flauw idee meer heb wie er nu wel en niet meer rond liep. Quote
jasmin Geplaatst: 6 mei 2015 Geplaatst: 6 mei 2015 Waar stond jij eigenlijk, Loes? Toch niet naast mij zonder dat ik me dat herinner. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Estemy Geplaatst: 6 mei 2015 Geplaatst: 6 mei 2015 Heb hem ook niet gezien en weet er niks van Succes met het zoektocht. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Nasuada Geplaatst: 6 mei 2015 Geplaatst: 6 mei 2015 Hi, nee ik heb hem ook niet sorry...succes met de zoektocht. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
SuusP Geplaatst: 6 mei 2015 Geplaatst: 6 mei 2015 Helaas, Loes. Geen Odna hier Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Nasuada Geplaatst: 11 mei 2015 Geplaatst: 11 mei 2015 Is het verdwenen plantje inmiddels al bovenwater? Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Goldfish Geplaatst: 11 mei 2015 Auteur Geplaatst: 11 mei 2015 Helaas niet. Ik werk voorzichtig aan een alternatief, maar waar zaden redelijk goed verkrijgbaar zijn (maar verrot lastig om te laten ontkiemen, meerdere koude periodes zijn nodig) is dat met plantjes bepaald niet het geval. Zeker niet wanneer ik weer een eenhuizige variant zou willen geven aan Loes, omdat bijna alle rassen van de " Silvervine" tweehuizig zijn. Quote
loes Geplaatst: 11 mei 2015 Geplaatst: 11 mei 2015 vruchten zijn voor mijn doel niet perse nodig. maar goldfish zou graag de vruchten willen proberen en aangezien ik de plant hier toch al helemaal moet beschermen is dat een mooi extra doel. beide gaat alleen lastig zonder plantje. de meeste bezoekers van de MTFD hebben inmiddels al geregeerd het plantje niet in het bezit te hebben... nog een aantal waarvan geen reactie is gekomen. of misschien nog iemand die zo is komen aanwaaien en niet op de deelnemerslijst staat? Quote
Anna3 Geplaatst: 12 mei 2015 Geplaatst: 12 mei 2015 Ik heb geen pb gehad, maar was er wel nog toen je de plant al kwijt was. Heb toen al geconstateerd dat je plantje niet bij mij terecht was gekomen. Quote
sugarlevi Geplaatst: 12 mei 2015 Geplaatst: 12 mei 2015 Hier is het plantje ook niet terecht gekomen. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Melissa1611 Geplaatst: 12 mei 2015 Geplaatst: 12 mei 2015 hier ook niet... heb nog alle kaartjes na gekeken en geen gele met tekst. ook niet gezien op de dag zelf. hoop dat je hem alsnog vind! liefs Quote
aussiekarin Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 sorry, ik heb maar 1 plantje meegenomen en dat was een peperplantje. Quote
loes Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 tussen de MTFD foto's een foto van het plantje gevonden. Het potje was niet zwart maar groen wie weet dat er nu iemand is die het herkent? Quote
Goldfish Geplaatst: 13 mei 2015 Auteur Geplaatst: 13 mei 2015 Wow...GROEN dat zegt wel iets ernstigs over mijn geheugen...ga morgen naar huisarts.. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.