Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

HELP Kwijt geraakt op de MTFD!


Goldfish

Aanbevolen berichten

Of diegene heeft geen kat...maar inderdaad iedereen moet gewoon even tussen zijn planten gaan kijken en niet aarzelen het te zeggen als hij/zij ter goeder trouw ( vanwege het briefje "gratis"wat er naast lag) die plant in zijn kratje heeft getsopt. Het kan gebeuren!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor vervoer komt wel een oplossing. er zijn meerdere leden die door het land reizen. de NMM komt er ook nog, desnoods met goede verzorging tot de volgende MTFD.

 

Of diegene heeft geen kat...maar inderdaad iedereen moet gewoon even tussen zijn planten gaan kijken en niet aarzelen het te zeggen als hij/zij ter goeder trouw ( vanwege het briefje "gratis"wat er naast lag) die plant in zijn kratje heeft getsopt. Het kan gebeuren!

 

of degene is nog niet weer op het forum geweest.

 

kan gebeuren inderdaad. Er zal ook niemand boos worden, ik zal juist super blij zijn dat het plantje boven water is. Als ik op iemand boos moet worden dan is het op mezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PM is al verstuurd naar iedereen die zich had aangemeld voor de MTFD en nog niet in dit topic heeft gereageerd

(met max 5 mensen per keer zijn dat heel wat berichtjes geworden )

 

Inbox stroomt nu ook langzaam vol met mensen die de plant niet hebben gezien

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest ik reageren dat ik ze zeker niet heb? Ik was er toch nog bij op de MTFD dat ie kwijt was....en had daar al lang gekeken en wist dus al 100% zeker dat ze niet per ongeluk tussen mijn spullen was. (Ben trouwens bovendien de hele dag niet in de buurt van de plek geweest waar Loes stond met haar spullen). Tuurlijk hoop ik dat ze terechtkomt....maar maak er alsjeblieft geen emotionele kruistocht van

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weknow, ik heb gewoon eenmalig een PM rond gestuurd. ook reacties gehad van mensen die het topic nog helemaal niet hadden gelezen dus in zoverre heeft dat zeker zin.

 

heb die dag zoveel nieuwe mensen gezien dat ik geen flauw idee meer heb wie er nu wel en niet meer rond liep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas niet.

 

Ik werk voorzichtig aan een alternatief, maar waar zaden redelijk goed verkrijgbaar zijn (maar verrot lastig om te laten ontkiemen, meerdere koude periodes zijn nodig) is dat met plantjes bepaald niet het geval. Zeker niet wanneer ik weer een eenhuizige variant zou willen geven aan Loes, omdat bijna alle rassen van de " Silvervine" tweehuizig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vruchten zijn voor mijn doel niet perse nodig. maar goldfish zou graag de vruchten willen proberen en aangezien ik de plant hier toch al helemaal moet beschermen is dat een mooi extra doel. beide gaat alleen lastig zonder plantje.

 

de meeste bezoekers van de MTFD hebben inmiddels al geregeerd het plantje niet in het bezit te hebben... nog een aantal waarvan geen reactie is gekomen. of misschien nog iemand die zo is komen aanwaaien en niet op de deelnemerslijst staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...