Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Voor Goldfish

Featured Replies

Geplaatst:

Vincent wens jou en jouw familie alle sterkte en kracht toe voor de behandeling en operatie.

Ik heb Prettig gestoord ook persoonlijk mogen leren kennen en ik heb ervaren dat je aan haar goede steun zal hebben.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hoe gaat het met je Vincent?

Geplaatst:

@ Jane Doe.

Ik voel mij uitstekend nu ik geniet van in totaal vier weken chemo vakantie tot aan de operatie van 16 december. Het zal zeker 6-9mmd duren voor dat ik weer de oude ben in t meest gunstige scenario. Cruciaal is dat ik dankzij de operatie (die doorgaat nu lever en longen schoon zijn, de rest is in 2mnd tijd wat verslechterd) ongeveer 5-10% kans blijf maken op genezing. Nu is t hopen dat ik niet sterf aan complicaties, niet voor niks opengemaakt wordt (5% kans dat men na t maken van een jaap van 50cm, besluit de procedure niet uit te voeren) en hopelijk niet opgescheept wordt met een tijdelijk of definitief stoma (kans 60%l).

Na wat mindere weken qua tuinieren ben ik nu weer druk aan de slag met de volkstuin. O.a recent honingbes rode bes kruisbes bijgekocht, gevolgd door nectarine perzik en twee volwassen PawPaws. Nu nog plek zien te vinden...

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hoewel mijn bloedplaatjes eerst niet wilde meewerken is de operatie nu definitief vastgesteld op 16 december. Ik denk dat Prettig Gestoord jullie wel zal informeren mocht er iets bijzonder (slechts) gebeuren. Verder zal mijn vrouw via mijn blog de achterban op de hoogte houden zolang ik zelf te brak ben om te posten. (https://www.kanker.nl/vincent1972/blog)

Geplaatst:

Sterkte Vincent, zet hem op, ik zal voor je duimen.duimen75221449950150.jpg

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Respect Vincent, wat een zware behandeling en op.

Heel veel sterkte Vincent, we zullen aan je denken en waxinelichtjes voor je branden. Natuurlijk ook voor je gezin!

Geplaatst:

goforit Vincent

getwell1.gif

Geplaatst:

Sterkte met alles!

Geplaatst:

Nog gefeliciteerd Vincent!

Ik moet nog vaak terugdenken aan ons gesprek over mijn studie op de terugweg van de MTFD in mei. Hoe bizar het is dat het juist op jouw pad is gekomen. Hoe de verschillende scanners je inmiddels slecht en goed nieuws brachten.. Goed om te lezen dat de operatie doorgaat en ook nog op de geplande datum. Houd de virussen maar op flinke afstand! Ik wens jou en je gezin heel veel kracht en sterkte toe! De kaarsjes zullen aangestoken blijven worden, hier tijdens een Night of Light in Utrecht:

foto-6.jpg

Geplaatst:

Sterkte Vincent!

Geplaatst:

ook van mijn kant

heel heel veel kracht, vertrouwen en sterkte de komende tijd voor jou en voor jouw familie

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

We denken aan je!

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Hartelijk dank voor alle mooie wensen en gedachten!

Deze neem ik vandaag mee op weg naar t Antoni van Leeuwenhoek waar ik morgen geopereerd wordt. In mijn bagage zit verder o.a de zadenlijst van Diana's mooie moestuin, Fruitlent, Garantzaden en Van der Wal!

Geplaatst:

Hartelijk dank voor alle mooie wensen en gedachten!

Deze neem ik vandaag mee op weg naar t Antoni van Leeuwenhoek waar ik morgen geopereerd wordt. In mijn bagage zit verder o.a de zadenlijst van Diana's mooie moestuin, Fruitlent, Garantzaden en Van der Wal!

Geplaatst:

Heel veel sterkte, Vincent!

Geplaatst:

Sterkte en beterschap toegewenst. Hopelijk kun je komend jaar weer in de moestuin genieten van alles wat groeit en bloeit.

Met vriendelijke groet,

Wim.

Geplaatst:

Heel veel sterkte en beterschap voor jouw en je familie.

Geplaatst:

sterkte morgen en beterschap gewenst.

(ook hier een online kaarsje aangestoken maar krijg de bevestigingslink niet binnen. er wordt in ieder geval aan je gedacht )

Geplaatst:

Heel veel sterkte voor straks! Goed dat je met de zadenlijsten e.d. een oog op de toekomst houdt.

Geplaatst:
  • Auteur

D-Day voor Vincent vandaag. Hier heeft hij naar toe geleefd, hoge verwachtingen, doorspekt met de nodige angst en zorgen. De eerste 48 uur na de operatie zijn kritiek. Ook hier branden de kaarsjes op een goede afloop

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.