angela († maart 2025) Geplaatst: 25 april 2016 Geplaatst: 25 april 2016 Ik wil ze eigenlijk ook wel weer ik heb ze vergeten op tijd te zaaien.
jootje Geplaatst: 25 april 2016 Geplaatst: 25 april 2016 Ik was ook weer blij dat ik de advertentie zag! Meestal rond dezebtijd heeft de Lidl ze. Alleen waren ze in mijn herinnering duurder eerdere jaren. Vorig jaar niet gelukt, hoop dat ik er een aantal kan kopen. Angela....gewoon doen! Anders heb je bijna niks in je tuintje! Goldfish...graag gedaan!
angela († maart 2025) Geplaatst: 25 april 2016 Geplaatst: 25 april 2016 Grapjas kom nu al plaats te kort
Goldfish Geplaatst: 25 april 2016 Geplaatst: 25 april 2016 @ Angela, Herkenbaar. In mijn gedachten komen ze te staan op de plek waar ik ook al pompoen + meloen dubbel geboekt heb......
dennislp Geplaatst: 27 april 2016 Geplaatst: 27 april 2016 Is de kwaliteit van de Lidl gewoon goed? Vond het namelijk altijd 'gek' dat ze hem aanbieden als 'tuin- en balkonplant' en niet als 'fruitplant'. Hier is mijn meloenpeer ook niet de winter doorgekomen, vrees dat hij net een nachtje te lang buiten heeft gestaan of uitgedroogd is. Vrijdag dan maar naar de Lidl. > Planten kopen? Doe het bewust!
jootje Geplaatst: 28 april 2016 Geplaatst: 28 april 2016 Dennislp , ik heb er niet zoveel verstand van, maar zelfs IK heb er vruchten aangekregen! Dus dan zijn ze wat mij betreft goed! Net drie planten gekocht bij de Lidl.....
Goldfish Geplaatst: 28 april 2016 Geplaatst: 28 april 2016 Hier ook drie (vd twaalf) Pepino Gold ingeslagen. Wel hadden ze aardig wat vergeeld blad (lichttekort m.i.) en kreeg ik er gratis een paar zwarte spinten of wantsen erbij (moet mijn bril nog opzetten). De kluit was wel goed vochtig. Gaan na dit weekend naar buiten als ik de lange termijn verwachting vertrouw.
speets Geplaatst: 28 april 2016 Geplaatst: 28 april 2016 (aangepast) Dank voor de tip Jootje Ze zien er goed uit en mogen alvast even buiten in het zonnetje. Ik zal ze nog even checken op 'lifters'. @Dennis: er staat inderdaad op de verpakking een verbodsbord met een mes en vork: 'niet opeten' Bij de Aldi hadden ze alu-folie, voor tegen het glas. Voor de zaailingen binnen, voor het zuidraam. Dat laat meer licht door dan het plastic dat er nu op zit én is doorzichtig. Wel jammer dat je het niet makkelijk weg kan halen als de zon een paar dagen niet schijnt. Maar je kunt er doorheen kijken, dus minder storend. Edit: bij nader inzien heb ik de folie toch maar weer weggehaald Als de zon niet schijnt, staan de planten wel érg donker. Was nog wel flink trekken: er zit plak aan. 28 april 2016 aangepast door Gast "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
speets Geplaatst: 28 april 2016 Geplaatst: 28 april 2016 Bij de Aldi hebben ze de tomatenkassen en de lage bakken afgeprijsd. "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
zoniet Geplaatst: 28 april 2016 Geplaatst: 28 april 2016 Dank voor de tip Jootje Ze zien er goed uit en mogen alvast even buiten in het zonnetje. Ik zal ze nog even checken op 'lifters'. @Dennis: er staat inderdaad op de verpakking een verbodsbord met een mes en vork: 'niet opeten' Bij de Aldi hadden ze alu-folie, voor tegen het glas. Voor de zaailingen binnen, voor het zuidraam. Dat laat meer licht door dan het plastic dat er nu op zit én is doorzichtig. Wel jammer dat je het niet makkelijk weg kan halen als de zon een paar dagen niet schijnt. Maar je kunt er doorheen kijken, dus minder storend. dite heeft te maken met het gebruik van bepaalde gewasbeschermings midelen denk ik.waneer je iets als eetbaar verkoopt mag je een aantal middelen tot soms wel 6 weken voor verkoop niet gebruiken, door er een stickertje op te doen dat ze oneetbaar zijn mag je ook in de laatste week nog spuiten tegen bijvoorbeeld schimmels.
prettig gestoord Geplaatst: 2 mei 2016 Geplaatst: 2 mei 2016 Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
diesel4666 Geplaatst: 2 mei 2016 Geplaatst: 2 mei 2016 Die meloenperen zijn enkel in Lidl Nederland zeker? Of ook België?
Joycee Moes Geplaatst: 10 mei 2016 Geplaatst: 10 mei 2016 Pokon moestuinbakken mix 45l, biologisch met vermiculiet Bij Praxis nu met 25% korting voor 7,50.Vanaf 5 zakken gratis verzenden, anders maar 4,95. Ik heb hier voor de 2e x zakken besteld. Ben niet in het bezit van een auto en anders kan ik maar 1 zak tegelijk meenemen. Intratuin zit wel vlak in de buurt, daar heb ik ook MM-mix van Jelle gehaald maar terug naar huis lopen met vol geladen winkelwagen verliep niet helemaal vlekkeloos Groetjes Joycee ----------------When someone said I live in a fantasyworld I almost fell off my unicorn
loes Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 vanaf woensdag weer groenteplantjes bij de lidl: http://www.lidl.nl/nl/10353.htm?action=showDetail&id=23352cherrytomaat, courgette, tomaat, paprika, pompoen of komkommer ik moest wel lachen toen ik de folder zagmooie courgetteplant op de site is de fout al herstelt.
paddestoelengek Geplaatst: 18 mei 2016 Geplaatst: 18 mei 2016 ik kom net bij de Lidl vandaande groentenplanten staan er mooi bij, groot van formaat en lekker stevig gr Adriaan moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Wuppie_84 Geplaatst: 21 mei 2016 Geplaatst: 21 mei 2016 Van de week hebben onze twee jongste kids samen van hun spaargeld een metertjes gekocht. Ze beginnen de smaak ook te krijgen van de moestuin. De bak moest gevuld worden, maar om alles te zaaien is iets te langdurig voor de kids. Dus de kids hebben ook ieder drie plantjes van de lidl gekocht. Ze hebben de:Paprika (de verschillende kleuren)Tomaat (verschillende soorten)En allemaal de komkommer. Ze stonden er zeker mooi bij en dat voor 1,20 .
speets Geplaatst: 21 mei 2016 Geplaatst: 21 mei 2016 Volgende week (25 t/m 31/5) heeft Groenrijk vleesetende planten in de aanbieding voor €3,99. Er staat 'diverse soorten' in de folder, maar ik zie op de pagina-vullende foto alleen Sarracenia's, bekerplanten.Ook de moeite waard, daar niet van "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
sugarlevi Geplaatst: 22 mei 2016 Geplaatst: 22 mei 2016 Bij tuincentrum Overvecht, althans die in Utrecht hebben ze alle bollen, en zakjes met wortelstukspul in de 50% opruiming. "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
prettig gestoord Geplaatst: 23 mei 2016 Geplaatst: 23 mei 2016 Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Gwen Geplaatst: 30 mei 2016 Geplaatst: 30 mei 2016 IKEA biedt een indoor gardening systeem aan: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/departments/indoor_gardening/35170/?cid=a1:em%7Ca2:nl%7Ca3:hydroponics_wk22_fy16%7Ca4:quote%7Ca5:button%7Ca6:20160530%7Ca7:lcl%7Ccc:915&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=2016-05-30&utm_content=quote
Erny Geplaatst: 30 mei 2016 Geplaatst: 30 mei 2016 Daar was al een topic over gemaakt: wie-heeft-er-ervaring-met-de-krydda-ikea-t20364.html ,
sugarlevi Geplaatst: 30 mei 2016 Geplaatst: 30 mei 2016 Bj de Aldi, sinds zaterdag, slakkenkorrels!500 gram voor 3.69 Vanaf woensdag bessenstruiken, voor 2.99. En volgende week zaterdag een dompelpomp voor 39.99. "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Bosbrandje Geplaatst: 30 mei 2016 Geplaatst: 30 mei 2016 Dit kwam ik tegen op FB, etiketten maken en gratis toegestuurd krijgen.http://www.tiensesuiker.com/sweetlittlemoments/nl/ “To plant a garden is to believe in tomorrow.”― Audrey Hepburn
Patrijs Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 Zal die aanbieding van etiketten niet allen voor België zijn?Hij pakt de Nl postcode niet.Evengoed een setje aangemaakt. De moestuin van Patrijs
loes Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 Klopt, het is alleen voor België. Dat staat niet vermeld bij de actie maar wel elders op de site: http://www.tiensesuiker.com/static/nl/useragreementDeze site is alleen bestemd voor personen die zich in België bevinden, en informatie over producten, diensten en acties gelden alleen binnen dit land.
Aanbevolen berichten