Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik was ook weer blij dat ik de advertentie zag! Meestal rond dezebtijd heeft de Lidl ze. Alleen waren ze in mijn herinnering duurder eerdere jaren.

Vorig jaar niet gelukt, hoop dat ik er een aantal kan kopen.

Angela....gewoon doen! Anders heb je bijna niks in je tuintje!

Goldfish...graag gedaan!

Geplaatst:

Is de kwaliteit van de Lidl gewoon goed? Vond het namelijk altijd 'gek' dat ze hem aanbieden als 'tuin- en balkonplant' en niet als 'fruitplant'.

Hier is mijn meloenpeer ook niet de winter doorgekomen, vrees dat hij net een nachtje te lang buiten heeft gestaan of uitgedroogd is. Vrijdag dan maar naar de Lidl.

Geplaatst:

Dennislp , ik heb er niet zoveel verstand van, maar zelfs IK heb er vruchten aangekregen! Dus dan zijn ze wat mij betreft goed!

Net drie planten gekocht bij de Lidl.....

Geplaatst:

Hier ook drie (vd twaalf) Pepino Gold ingeslagen. Wel hadden ze aardig wat vergeeld blad (lichttekort m.i.) en kreeg ik er gratis een paar zwarte spinten of wantsen erbij (moet mijn bril nog opzetten). De kluit was wel goed vochtig.

Gaan na dit weekend naar buiten als ik de lange termijn verwachting vertrouw.

Geplaatst: (aangepast)

Dank voor de tip Jootje

Ze zien er goed uit en mogen alvast even buiten in het zonnetje. Ik zal ze nog even checken op 'lifters'.

@Dennis: er staat inderdaad op de verpakking een verbodsbord met een mes en vork: 'niet opeten'

Bij de Aldi hadden ze alu-folie, voor tegen het glas. Voor de zaailingen binnen, voor het zuidraam.

Dat laat meer licht door dan het plastic dat er nu op zit én is doorzichtig.

Wel jammer dat je het niet makkelijk weg kan halen als de zon een paar dagen niet schijnt.

Maar je kunt er doorheen kijken, dus minder storend.

Edit: bij nader inzien heb ik de folie toch maar weer weggehaald

Als de zon niet schijnt, staan de planten wel érg donker.

Was nog wel flink trekken: er zit plak aan.

aangepast door Gast

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Bij de Aldi hebben ze de tomatenkassen en de lage bakken afgeprijsd.

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:
Dank voor de tip Jootje

Ze zien er goed uit en mogen alvast even buiten in het zonnetje. Ik zal ze nog even checken op 'lifters'.

@Dennis: er staat inderdaad op de verpakking een verbodsbord met een mes en vork: 'niet opeten'

Bij de Aldi hadden ze alu-folie, voor tegen het glas. Voor de zaailingen binnen, voor het zuidraam.

Dat laat meer licht door dan het plastic dat er nu op zit én is doorzichtig.

Wel jammer dat je het niet makkelijk weg kan halen als de zon een paar dagen niet schijnt.

Maar je kunt er doorheen kijken, dus minder storend.

dite heeft te maken met het gebruik van bepaalde gewasbeschermings midelen denk ik.

waneer je iets als eetbaar verkoopt mag je een aantal middelen tot soms wel 6 weken voor verkoop niet gebruiken, door er een stickertje op te doen dat ze oneetbaar zijn mag je ook in de laatste week nog spuiten tegen bijvoorbeeld schimmels.

Geplaatst:

Pokon moestuinbakken mix 45l, biologisch met vermiculiet

Bij Praxis nu met 25% korting voor 7,50.

Vanaf 5 zakken gratis verzenden, anders maar 4,95.

Ik heb hier voor de 2e x zakken besteld. Ben niet in het bezit van een auto en anders kan ik maar 1 zak tegelijk meenemen. Intratuin zit wel vlak in de buurt, daar heb ik ook MM-mix van Jelle gehaald maar terug naar huis lopen met vol geladen winkelwagen verliep niet helemaal vlekkeloos

Groetjes Joycee

----------------

When someone said I live in a fantasyworld I almost fell off my unicorn

Geplaatst:

ik kom net bij de Lidl vandaan

de groentenplanten staan er mooi bij, groot van formaat en lekker stevig

gr Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Geplaatst:

Van de week hebben onze twee jongste kids samen van hun spaargeld een metertjes gekocht. Ze beginnen de smaak ook te krijgen van de moestuin. De bak moest gevuld worden, maar om alles te zaaien is iets te langdurig voor de kids. Dus de kids hebben ook ieder drie plantjes van de lidl gekocht.

Ze hebben de:

Paprika (de verschillende kleuren)

Tomaat (verschillende soorten)

En allemaal de komkommer.

Ze stonden er zeker mooi bij en dat voor 1,20 .

Geplaatst:

Volgende week (25 t/m 31/5) heeft Groenrijk vleesetende planten in de aanbieding voor €3,99.

Er staat 'diverse soorten' in de folder, maar ik zie op de pagina-vullende foto alleen Sarracenia's, bekerplanten.

Ook de moeite waard, daar niet van

Geplaatst:

Bij tuincentrum Overvecht, althans die in Utrecht hebben ze alle bollen, en zakjes met wortelstukspul in de 50% opruiming.

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Geplaatst:

Bj de Aldi, sinds zaterdag, slakkenkorrels!

500 gram voor 3.69

Vanaf woensdag bessenstruiken, voor 2.99.

En volgende week zaterdag een dompelpomp voor 39.99.

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...