Geplaatst: 11 augustus 20232 j Tijdens onze vakantie hebben de "ontsnap kippen" de moestuin ontdekt en zich tegoed gedaan aan al het nog jonge grut. Was ik eindelijk een keer ook eind juli nog goed op planning met zaaien en uitplanten, dat was dus voor niks! Wel lief.. De huis/tuinoppas hebben hun best gedaan de boel te beschermen door er de rasters die ik voor de doperwten e.d. Gebruik overheen te leggen, dus misschien overleefd er nog iets.
Geplaatst: 19 augustus 20232 j Even mijn hart luchten over zelfscankassa’s. Vanmorgen, ik, kruidvat. Als ik wil beginnen, staat er nog een artikel op de kassa. Dus de kassamevrouw moet komen om dat te annuleren. Ik scan mijn 4 spulletjes, wil betalen: even wachten steekproef! Waar het aan ligt weet ik niet, maar als ik 10 keer gebruik maak van zo’n kassa, heb ik 9 keer een steekproef. Dus, kassamevrouw moet weer komen. Uitpakken, checken, inpakken. Intussen is die kassa me aan het vertellen dat ik kan pinnen, maar ik luister niet, dus transactie afgebroken. Dit kan ik gelukkig zelf oplossen. Bij het weggaan heb ik tegen de kassamevrouw maar gezegd, dat ik de volgende keer bij haar kom. DAT GAAT SNELLER. Verder gaat het goed met mij.
Geplaatst: 19 augustus 20232 j @Amrutten Heel herkenbaar 😄 Wel fijn dat t goed gaat met je 19 augustus 20232 j aangepast door Lia56
Geplaatst: 19 augustus 20232 j Zelfscan bij Kruidvat? Nooit gezien, alleen bij supermarkten. Ik pak de spullen pas in na het betalen. Maar zo vaak word ik niet gecontroleerd, denk ergens tussen 1 op 5 tot 1 op 10 keer. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 19 augustus 20232 j Eenmaal gehad dat ik twee weken lang dagelijks een steekproef had bij AH. De dag daarop was het weer raak. Ik heb mijn boodschappen laten liggen en ben vertrokken. Later heb ik betreffende medewerker nog gesproken, ze hadden de steekproef op 'vaak' staan, omdat er zoveel gestolen werd... Daarna geen problemen meer meegemaakt. Behalve als medewerker na afloop zegt: "alstublieft". Dan zou ik "dank u wel" moeten antwoorden zeker, alsof mw mij een dienst heeft bewezen om mij te controleren. Ik zeg dan heel overdreven "als 't ú blieft".
Geplaatst: 19 augustus 20232 j Paar keer gedaan die zelfscan kassas….bij de Action worden we/ ik er altijd uitgepikt, zo hinderlijk! Komt vast door mijn ongure uiterlijk. ik doe het dus niet meer, die zelfscan kassa’s!
Geplaatst: 19 augustus 20232 j Auteur Zolang ik geen korting krijg, als ik zelf het werk van de kassamedewerker/ster moet doen, zie je mij niet bij de zelfscankassa's.
Geplaatst: 19 augustus 20232 j Wij hadden dit probleem een tijdje bij de Lidl. Ik denk wel 80% van de tijd kreeg ik controle. En in tegenstelling tot de AH moet je dan soms echt heel lang wachten voor er een medewerker tijd heeft. Ik kreeg het idee dat ik vaker werd gecontroleerd omdat we vrij veel boodschappen hebben. Voor grote boodschappen ga ik sindsdien altijd maar naar de gewone kassa.
Geplaatst: 19 augustus 20232 j Ik kreeg onlangs controle toen ik 1 product had 😆 19 augustus 20232 j aangepast door Arja
Geplaatst: 19 augustus 20232 j Heel herkenbaar, gebruik daardoor de zelfscan kassa ook niet. Ook de reden al maak je zelfscan fouten, ben je verantwoordelijk of een 'dief'. Maakt de cassiere een fout, dan ben je als klant niet verantwoordelijk. Hier hebben we b.v. 4 zelfscan kassa's en maar 1 gewone kassa bij de AH. 1 persoon bij zelfscan, en ongeveer 5+ mensen in de rij bij de gewone kassa. Sta je daar in de rij, vraagt personeel aan de rij of ze bij zelf scan willen afrekenen. Maar zelden dat iemand dan uit de rij stapt om naar de zelfscan kassa te gaan.
Geplaatst: 19 augustus 20232 j Ik vind het juist ideaal! Als ik veel boodschappen heb, ga ik naar de gewone kassa, maar bij maar een paar dingetjes ga ik graag naar de zelfscankassa. Geen wachtrij, niemand met zegeltjesgedoe. De Hema heeft het inmiddels. Kruidvat ook, maar bij de Action hier heb ik het nog niet gezien. En ja, ik word ook wel eens gecontroleerd. Kan niet zeggen dat ik dat erg vind. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 19 augustus 20232 j 1 hour ago, Arja said: Ik kreeg onlangs controle toen ik 1 product had 😆 Haha... heb ik ook gehad bij de Jumbo...maar dat was snel opgelost
Geplaatst: 20 augustus 20232 j Bij de jumbo krijg je een controle als je lang boodschappen doet. Dus je raakt bv aan de praat met die en die en voor je het weet, ben je te lang in de winkel -doe ik vaak- of je scant en verwijderd te veel items of hebt 1 artikel wat je met de scanner hebt gescand en niet bij de zelfscan bliep zonder scanner want mensen met 1 product is onlogisch om een scanner te pakken of het is gewoon compleet willekeurig. Aldus de jumbo medewerkers nadat ik dagen achter elkaar werd gecontroleerd. Werd er knettergek van! Ik kom nu ook wel eens bij de Dirk en als je daar wordt gecontroleerd, nemen ze altijd de bodem van je tas. Dan moeten er dus 3475 andere items uit. Zoooooo irritant! Zo’n grappig stukje ooit in vk over zelfscankassas gelezen met de hulpsatan uit 5 vwo [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/voor-wie-zijn-zelfscankassa-s-eigenlijk-een-verbetering~b8afac0c/
Geplaatst: 20 augustus 20232 j Op 19-8-2023 om 15:59, woldistel zei: Ik vind het juist ideaal! Als ik veel boodschappen heb, ga ik naar de gewone kassa, maar bij maar een paar dingetjes ga ik graag naar de zelfscankassa. Geen wachtrij, niemand met zegeltjesgedoe. De Hema heeft het inmiddels. Kruidvat ook, maar bij de Action hier heb ik het nog niet gezien. En ja, ik word ook wel eens gecontroleerd. Kan niet zeggen dat ik dat erg vind. Hier wel bij Action. Dus enkel de service balie open. Vomar hier nog niet. AH, Jumbo, Dirk, Hoogvliet in ieder geval wel, dus die laatste heeft zelfs nog maar een kassa. Dirk wilde altijd de tassen zien. Karretjes zijn zo klein, al vol met de tassen en helm, dus de 5 pakjes coke staan er boven op, laatste paar keer niet *afkloppen*. Ik werk al zeker 20 jaar niet meer in kruideniersbedrijf, dus begin er ook niet aan. Dan moeten ze maar zelf werken. https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Geplaatst: 22 augustus 20232 j Vergeleken met Frans en Adrielle (veel sterkte!) een klein klaagje: ik heb mezelf vanmiddag met de snoeischaar in mijn kuit geknipt! Wilde iets achter mijn been afknippen; kleine misrekening. Volgende keer toch maar eerst even omdraaien 😂 "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 22 augustus 20232 j 1 uur terug, speets zei: ik heb mezelf vanmiddag met de snoeischaar in mijn kuit geknipt! Wat vervelend, hoop dat t meeviel?
Geplaatst: 24 augustus 20232 j Niet echt een klaag, meer een lichamelijk ongemak.Ik heb een Ontsteking van de uitwendige gehoorgang.Loop dus de komende 7 dagen met een watje in mijn oor, en 3 keer per dag oordruppels. Vanmiddag moet ik nog naar de opticien met dochter en verloskundige met vrouw, vanavond naar school dochter voor de informatie avond over het schooljaar, en de rest van de week ook de gebruikelijke dingen. Hoor alleen niet meer zo goed in stereo, net als @HuubvG destijds. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 24 augustus 20232 j @acpronk Wat vervelend, zeker als je zoveel te doen cq "luisteren" hebt. Beterschap
Geplaatst: 24 augustus 20232 j @acpronk, wat vervelend, en dan ook nog al die drukte er omheen. Sterkte. Lees ik hier stiekem ook een jubeltje?
Geplaatst: 25 augustus 20232 j @HuubvG nee, geen jubeltje. Het horen gaat iets minder.Maar dochter heeft nu wel reden tot klagen. Op de terugweg van school is ze gisteren ongeveer hooguit 100 meter van ons huis van haar fiets gevallen. Vandaag naar de huisarts en toen naar het ziekenhuis, en blijkt helaas licht gebroken te zijn. Dus de komende weken zit zij in het gips. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 25 augustus 20232 j @acpronk, jammer van het minder horen. Beterschap aan dochter. Ik dacht een jubeltje vanwege vrouw en verloskundige, blijde verwachting of zoiets. Bij Aldi lag een gehoorapparaat voor 9,99. Als het 1 ct duurder was geweest, had ik het laten liggen, maar toch wilde ik het proberen. Versterkt zeker heel goed de geluiden, dus moest de tweede er ook maar komen, om de versterkte geluiden ook 'in stereo' te horen. Terug naar de winkel, waar ik de allerlaatste van de aanbieding wist te bemachtigen. Een paar avonden met tv kijken - en luisteren - beide gehoorapparaatjes gedragen, maar ... de bijgeluiden worden ook versterkt. Ik ben lawaaidoof, hoor het geroezemoes ook harder. Dus liggen ze in het laatje, voorlopig hoor ik nog goed genoeg.
Geplaatst: 25 augustus 20232 j Ik dacht een jubeltje vanwege vrouw en verloskundige, blijde verwachting of zoiets.Oh dat. Ja, had er al eerder over geklaagd. Vrouw had een ernstige vorm van hyperemesis gravidarum (zwangerschapsmisselijkheid), met enkele keren infuus om het vochttekort aan te vullen, en daarna nog 3 weken sondevoeding om de voeding aan te vullen.Inmiddels gaat het heel goed, en is ze al flink aangekomen. Ze zit nu op 25 weken, en alles gaat naar wens. Alleen wat snel moe, maar dat is wel normaal.Oh, en de andere klaag. Met mijn moeder is het met een sisser afgelopen. Alleen bloedvergiftiging en trombose, maar het gaat nu goed, maar ook zij is nu snel moe.Met mijn schoonvader gaat het naar omstandigheden ook wel redelijk, alleen is zijn darmkanker helaas wel uitgezaaid. Hij krijgt nu elke maand een chemokuur, totaal 12 keer, maar hij reageert er goed op.En aan de hand van de trombose van mijn moeder en de hersenbloeding van 2 ooms en opa (van moeders kant) heb ik een bloedonderzoek laten doen. Cholesterol is iets verhoogd, maar niet zorgwekkend. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.