Gwen Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 Ha, Vanaf donderdag bij de Lidl: Link naar het tuinboekje: http://flyer.lidl.nl/544a4654-68f5-45ff-9db2-367a807f5d77/html5.html#/24 Gwen Quote
0xygen Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Die boomschors is goedkoper bij de karwei als ik het goed heb, de dwergpruim is misschien wel leuk Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Die rode druif... maar ik kom niet meer bij de Lidl en is nu denk ik toch al te laat. Quote
paddestoelengek Geplaatst: 6 april 2017 Auteur Geplaatst: 6 april 2017 de druiven bij de lidl hier waren hoofdzakelijk druiven die bekend staan als wijndruiven Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 o dan heb ik er toch niets aan drink niet Quote
Rustavi Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Alles op hier helaas... Op 2 elstar, 2 jonagold, en 1 perenboom na... Ik wilde graag een pruimenboompje. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
tuinLB Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Boompjes stonden hier wel nog genoeg. Jameer genoeg waren de klimplanoen waar ik voor ging wel al bijna helemaal uitverkocht. Maar toch nog 2 klimmers voor in de volière kurnen scoren. Quote
Gwen Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Ha, Bij de GAMMA ook veel tuinspul waarvan veel met 25% korting als het om meststoffen gaat. Heb flink mijn slag kunnen slaan. En ze hebben gele bes en van die enorme bramen zoals je in de USA hebt. En nog wat fruitsoorten en redelijk grote fruitboompjes zoals Elstar en Cox Orange staan. Wel de moeite om even langs te gaan. Het autotje waarmee ik meereed was helemaal doorgezakt op de terugweg Gwen Quote
Lavandula Geplaatst: 13 april 2017 Geplaatst: 13 april 2017 Bij de Praxis in Leek (en wellicht ook de andere filialen) alle Buzzy seeds voor 50 cent. THT is 2018 voor de meeste soorten. Quote
Erny Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 Hier bij de Marokkaanse supermarkt Nazar aan het Boterdiep in Groningen een hele zak met prachtige pootuien. 10 kilo voor 9,99 (ook kleinere hoeveelheden af te wegen).Deze uitjes zien er veel en veel beter uit dan wat ik van Van Der Wal heb ontvangen dit jaar.Volgend jaar ga ik voor de Nazar uien. Heb spijt dat ik vorige week die andere erin heb gezet. Quote
speets Geplaatst: 20 mei 2017 Geplaatst: 20 mei 2017 Potgrond en tuinaarde bij Karwei. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
tuinLB Geplaatst: 21 mei 2017 Geplaatst: 21 mei 2017 Bij de gamma is de fleurella potgrond nog steeds 1+1 gratis. Quote
JohnnyQ1 Geplaatst: 22 mei 2017 Geplaatst: 22 mei 2017 En bij de Lidl vanaf woensdag ook groenteplanten. Niet helemaal duidelijk welke soorten. Wel in ieder geval tomaat en paprika. 1,19 per stuk. Mogelijk ook komkommer en courgette? (wel in voorgaande jaren). Quote
japie101 Geplaatst: 29 mei 2017 Geplaatst: 29 mei 2017 Vanaf woensdag div fruit bij de ALDI oa druiven blauwe bes en kiwi. Quote als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan
Indy Geplaatst: 30 mei 2017 Geplaatst: 30 mei 2017 Voor wie nog tomatenspiralen zoekt, die komen woensdag bij de Aldi. Quote
Mellie Geplaatst: 30 mei 2017 Geplaatst: 30 mei 2017 Bij de Deen:Potgrond 20 liter €1,25 Tuinaarde 25 liter €1,25 Geen grote zakken. Fijn om te dragen en heel prettig geprijsd. Quote
Mellie Geplaatst: 15 juni 2017 Geplaatst: 15 juni 2017 Wederom bij de Deen:Mooie grote komkommerplanten voor slechts €4,75! Bij mij zijn er maar 2 opgekomen, dus ben er zelf erg blij mee. Bij de Lidl rozenbogen voor maar €7,99! Rn heel veel ander tuinspul voor de liefhebber maar dan kun je beter even de gids bekijken. Quote
speets Geplaatst: 15 juni 2017 Geplaatst: 15 juni 2017 Ik zal wel iets verkeerd doen, want ik vind bij Lidl welgeteld 3 bloemen: margrieten, anjers en zonnebloemen.Rozenboog zie ik niet en "heel veel ander tuinspul" kan ik ook niet vinden Wat bedoel je met gids? Ik zie het niet in de folder staan. Waar moet ik dat zoeken? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Mellie Geplaatst: 15 juni 2017 Geplaatst: 15 juni 2017 Met 'gids' bedoelde ik de reclamefolder. Zelf heb ik een nee/nee sticker en gebruik de app, maar zag het eergisteren nog liggen bij de Lidl. Ze hadden deze dingen van de foto's , maar bv ook grasmaaiers. Via hun webshop zijn veel dingen nog steeds verkrijgbaar. De rozenbogen heb ik bv besteld zodat ik ze niet hoefde mee te sjouwen. Quote
Mellie Geplaatst: 15 juni 2017 Geplaatst: 15 juni 2017 Geldig vanaf 12-06 en tot op heden merendeel nog beschikbaar via de webshop. Quote
loes Geplaatst: 15 juni 2017 Geplaatst: 15 juni 2017 klopt. maar de non-food aanbiedingen van maandag staan in de folder van de week ervoor die folder staat niet meer op de site. op de site zelf staan op dit moment de aanbiedingen vanaf donderdag 15/6, de aanbiedingen van maandag zijn niet meer zichtbaar. Het is inderdaad nog wel te vinden via de webshop maar dit bovenstaande verklaart waarom speets het niet kon vinden. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 15 juni 2017 Geplaatst: 15 juni 2017 Hier bij de Aldi heel veel tuindingen al in de opruiming.Ik heb nog een extra vierkante meterbak gekocht voor 6.50 maar staan ook tunnels en kweekkastjes mest vogelhuisjes enz. Quote
speets Geplaatst: 16 juni 2017 Geplaatst: 16 juni 2017 Dank Mellie en Loes, ik moet dus beter opletten. Of de NEE-NEE-sticker van de brievenbus halen Aldi had hier een wildcam voor €50 (is €90 geweest!). Die staat nu hier, om te kijken welke katten hier rondlopen.En hij kan ook naar de moestuin om daar de boel in de gaten te houden Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.