Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Aanbiedingen voor de moestuin 2017


Aanbevolen berichten

Er lagen vele soorten, heb me redelijk ingehouden en alleen komkommer ( Konsa), augurk ( restina) , prei ( de carentan 2 ) gekocht ( en oke...nog wat bloemenzaden).

 

Zo even uit mn hoofd heb ik gezien;

augurk vert de paris, aubergine long purple en een F1 mix, heel wat soorten tomaten (o.a. cherry mix, marmande, harzfeuer, hildares, money maker, chicco de rossa), bonen ( neckarkoningin, sugar snap oregon , beste von allen, kelvedon wonder, kleine rheinlanderin), paprika california wonder, worteljes in vele soorten oa.rote riesen en nantaise, biet kogel 2, sla veel soorten( meikoningin, ijsberg great lakes, australische gele, plukslamix etc.), broccoli premium crop f1, pompoen big max, winterradijsje, gewone radijs ( saxa, 28 days etc.) en allerlei soorten kruiden en bloemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het aanbod per winkel toch wel verschillende ( of ik heb slechtoch gekeken).

Ik zag bij ons maar 2 soorten tomaten liggen. Ook zag ik in de folder wortelpeterselie staan die heb ik ook niet gezien. Ga zaterdag bij het boodschappen doen wel even bij een andere lidl kijken of het assortiment daar anders is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik dat folietunneltje ook. HeBij het nu 2 jaar gebruikt en is opzichte wel handig om sla en dergelijke net een klein beetje eerder te kunnen planten en oogsten.

 

Na 2 jaar zit de folie wel aan elkaar met ducktape en de ritsen die erin zitten gebruik ik niet want dan scheurt de folie nogal snel

Link naar reactie
Delen op andere sites

weerstations zijn met enige regelmaat in de aanbieding bij de lidl en de aldi

de mijne heb ik alweer zo 'n 10 jaar en doet het nog altijd naar behoren

met windsnelheidsmeter en luchtvochtigheidsmeter binnen en buiten

 

is voor mij een hebbedingetje en eigenlijk kijk ik er niet zo vaak meer op

 

gr Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd in de aanbieding bij v.d. Spek te Zevenhuizen (http://www.spektuin.nl, ligt direct naast de A20 tussen Den Haag en Gouda) zakken potgrond, turf of tuinaarde voor zeer schappelijke prijzen. Bijvoorbeeld potgrond: 20 zakken a 30 liter voor 27,50 euro (losse zakken 1,50 eur). Mijn aardbeien, tomaten en fruitbomen hebben nog niet geklaagd over de kwaliteit van de grond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je rechtsboven in het zoekvenster het woord 'aspergeklauwen' intypt, krijg je een aantal topics die dat behandelen. Succes. ( en als je vragen daarover hebt, kun je daar aansluiten )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...