jootje Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Even wat aardperen opgehaald.....ik ben geen fan...maar morgen komt er iemand die dat wel is! Quote
Stan Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Duinvoet net geen 400 gram. de rest mag nog even door gaan met groeien. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
aalterse-willy Geplaatst: 21 februari 2014 Geplaatst: 21 februari 2014 Vandaag al de spruiten getrokken en de stronken zijn voor de kippen en daarna op de vuilhoop.Toen ik de foto wilde maken was de schoonzuster er al met een ganse emmer vandoor. Maar dit zijn er voor dit seizoen nog meer dan genoeg. zijn toch nog twee emmers. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Kibas Geplaatst: 22 februari 2014 Geplaatst: 22 februari 2014 Mijn oogst vandaag, met dank aan Roosmarij voor het mee helpen plukken: Paarse dovenetel Quote
Jaap Geplaatst: 23 februari 2014 Geplaatst: 23 februari 2014 De eerste, nog kleine witlofjes van het jaar. Leuk om in deze rustige oogsttijd toch nog iets uit de grond te kunnen halen! Quote
greetje Geplaatst: 24 februari 2014 Geplaatst: 24 februari 2014 tadaaaaaah.........een overwinteraar een pracht wortel al zeg ik het zelf Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Stan Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 Totaal 644 gram Grijze oesterzwam. Normaal in de winkel is deze langer aan het blok geweest(groter tot veel groter) maar, zelf heb ik het idee dat ze bij deze maat nog iets beter smaken. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
T0M Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Met het klaarmaken van de tuin kwam ik nog wat witloofstammetjes tegen waarvan ik dacht dat het niks meer werd. Toch weer goed voor 1.5 kg witloof. Quote http://www.miemuis.be Voor vrolijke, handgemaakte kinderkledij uit biologische stofjes.
Erny Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 En bij het schoonmaken van het bakje kwam er nog van alles uit de grond.Nog steeds die Rettich Blaue Hilde... En zowaar 2 worteltjes en lente-uitjes... Quote
Jorieke123 Geplaatst: 28 maart 2014 Auteur Geplaatst: 28 maart 2014 Mijn 1e echte bos rabarber De gebleekte stengels tel ik dan niet mee, die kon ik 10 dagen geleden plukken. Niet echt een winst op de 'gewone' stengels dus. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Bit Geplaatst: 4 april 2014 Geplaatst: 4 april 2014 Gisteren de eerste radijs van de tuin. Vandaag een bezoekje van een mede-forummer op de tuin. Die kreeg de 2e. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Gisteren bloemkool gegeten en vandaag eentje weggeschonken. (aan een schoon madammeke) Ze was er echt content mee, zo vers uit de hof. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
appelvrouw Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Verse spinazie uit de kas... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jane Doe Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Gisteren bloemkool gegeten en vandaag eentje weggeschonken. (aan een schoon madammeke)Ze was er echt content mee, zo vers uit de hof. Leuk is dat anderen blij te maken, door te delen.Voor de 2e keer snijbiet kunnen oogsten, van de 3 jarige rainbow mix.Een heerlijke aardappel en snijbiebiet schotel gekookt, wat was dat smullen. Quote
Noompi Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Bij mij zijn het ook de radijsjes!! Quote http://noompisbm.blogspot.nl/
endetjes Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Ja, hier ook: Mijn jongste dochter met onze allereerste oogst. Ik moet eerlijk vermelden dat het de eerste en de laatste keer is dat ze een radijs eet. haha. Het beviel niet. Maar ik ben bekeerd. Ik was in de veronderstelling dat ik het niet lustte, maar viel me alles mee. Het was wel een jonkie. De volgende laat ik groter worden, denk ik. Quote
Bit Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Wat meer radijsjes nu ( volle grond, de 1e 2 weken onder een cloche ). Voor de geef aan een oma. Quote
Jenneke Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 De blaadjes en bloemknoppen van een paar doorgeschoten groene koolplanten van vorig jaar en wat jonge snijbiet voor door de pizzocheri. Quote
Frans Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Winterbloemkool. Tussen zaaien en oogst liggen ongeveer 10 maanden ... maar dan heb je ook wat. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Piroska Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 radijsjes uit de kas En een megapan vol spinazie (uit de tuin, niet de kas) Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
jarno Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Mijn minioogst:Een paar verschillende takjes munt en een stukje lavas/maggikruid. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2014 Auteur Geplaatst: 8 april 2014 Pluksla, 2 stengels Welsh onion, een stengel knoflook, rucola, wat zuring, italiko rosso, en mosterdblad. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Almond Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Klein maar fijn de eerste radijs uit eigen tuin! Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
appelvrouw Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Ze zijn er weer Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.