juudje Geplaatst: 15 juni 2014 Geplaatst: 15 juni 2014 eerste oogst tweede oogst van sugar snaps binnen een week en mijn echte eerste oogst cherry tomaatjes na een paar snoep testen worteltjes die niet groeien en kleine biet Quote
sugar Geplaatst: 15 juni 2014 Geplaatst: 15 juni 2014 Een eerste keer wat kleinfruit geplukt om gelei te maken (een kan van 6 liter).In de tuin zie je geeneens dat er fruit is geplukt Quote Blog over mijn (Fruit)tuin : NIEUW ADRES http://Fruitberg.wordpress.com Kijk ook eens op mijn fotosite : http://supermasj.zenfolio.com
Dutchess Geplaatst: 15 juni 2014 Geplaatst: 15 juni 2014 Jeetje, Sugar! Dat ziet er geweldig uit. Bij mij zat de rode bes vol met besjes en ik klaag zeker niet want ik heb nu al een halve kilo geoogst maar bij mij komen ze niet in trosjes... Meestal blijven er per trosje max 3 bessen over. Geen idee wie de schuldige is. Hoe doe jij dat? Zie bijgaand een zoveelste lichting van mijn oogst Quote
Bit Geplaatst: 15 juni 2014 Geplaatst: 15 juni 2014 Zijn die bij jou al rijp ?? Bij mij nog láng niet ( 4 soortjes ) Al een deel weggegeven net. Vanavond tuinbonen ! Quote
aalterse-willy Geplaatst: 15 juni 2014 Geplaatst: 15 juni 2014 De derde emmer erwtjes en wat worteltjes voor deze middag.De erwten worden geweckt wegens te weinig plaats in de vriezers, er komen ook nog eens 37 kippen en drie ganzen bij dit jaar. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
dennislp Geplaatst: 15 juni 2014 Geplaatst: 15 juni 2014 300 gram aardbeien Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Erny Geplaatst: 15 juni 2014 Geplaatst: 15 juni 2014 Gisteren aardbeien en peultjes. Vandaag aardbeien en peultjes, sjalotjes, Mizuna rood en groen, veldsla en koriander. Quote
tds Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Jezus die courgettes gaan snel, extreem snel!Schapenmest en oude kompost, heb die planten nog nooit zo snel zien groeien. Quote
Nasuada Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Mini worteltjes, vervrummelde paprika, mijn paarse octopus,krom preitje en wat peultjes en doperwten. Helemaal trots op mijn oogst. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Jorieke123 Geplaatst: 17 juni 2014 Auteur Geplaatst: 17 juni 2014 Een bloemkool van bijna 1 kilo! Met ook ongeveer 2 kilo aan blad De andere kolen staan nog, dit was nu 1 van de grootsten. Groot zat voor 2 personen, we eten er 2 keer van Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jootje Geplaatst: 17 juni 2014 Geplaatst: 17 juni 2014 Wat een megaplant, Jorieke. Het hondje lijkt wel een puppy nu! Hier ook geoogst, en hard gewerkt! Lekker! Quote
Maarten Geplaatst: 17 juni 2014 Geplaatst: 17 juni 2014 Een bak vol frambozen; met de eerste geel/oranje en paars/zwarte frambozen Witte bessen En de eerste kapucijners. Quote
Mari Geplaatst: 17 juni 2014 Geplaatst: 17 juni 2014 Vandaag de laatste erwten geoogst. Een portie voor bij de worteltjes en de rest de vriezer in de worteltjes en m'n portie fruit voor vandaag Quote
appelvrouw Geplaatst: 18 juni 2014 Geplaatst: 18 juni 2014 Bakkie fruit voor in de vriezer..wordt later bosvruchtenijs Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
kroongj Geplaatst: 18 juni 2014 Geplaatst: 18 juni 2014 Mooie jonge wortels van het uitdunnen. De eerste sugarsnaps. Witte uien. Late aardappel Michelle, geoogst vanwege phytophthora. Mijn twee rijen Dore's heb ik ook geoogst vanwege phytophthora.. De planten waren klein, de oogst was mooi. Quote Groet, Geert-Jan
Erny Geplaatst: 18 juni 2014 Geplaatst: 18 juni 2014 (aangepast) Wegens woelmuizenjacht, van het één of ander zeer fanatiek dier, aantal opgegraven aardappels (Tiamo)...En weer aardbeien, slalotjes, peultjes voor mn ouders. 19 juni 2014 aangepast door Gast Quote
Jenneke Geplaatst: 19 juni 2014 Geplaatst: 19 juni 2014 Gisteren de kropsla uitgedunt voor een lekkere salade met radijsjes, mosterdblad, kervel. lavas, bieslook en venkelgroen. De twee nieuwsgierige aagjes hoopten dat er een radijsje zou vallen Vandaag 4 heerlijke mini-paksoy geoogst, maar vergeten een foto te maken Quote
meekje Geplaatst: 19 juni 2014 Geplaatst: 19 juni 2014 Heb inmiddels al 23 kilo aardbeien geoogst.. Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
prettig gestoord Geplaatst: 20 juni 2014 Geplaatst: 20 juni 2014 Aardbeien zoals bijna elke dagEn tot mijn grote verbazing al de eerste twee marconi sweet peppers! Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
methikal Geplaatst: 21 juni 2014 Geplaatst: 21 juni 2014 Vandaag mijn eerste aardappelen ooit geoogst. Dat is wel het leukste aan je eerste jaar moestuinieren, dat alle oogsten ook de eerste keer zijn. In totaal zo'n 4 kilo van 3 planten geoogst. Hier onder een gedeelte van die oogst. Quote
jootje Geplaatst: 21 juni 2014 Geplaatst: 21 juni 2014 Gisteren de piepers geoogst. Behalve dan dat het hun tijd was, had ik ook het idee dat de planten slechter werden, met de " angst" dat dot phyto zou kunnen zijn, alles geoogst. En ben niet ontevreden. Ik had ook een paar andere soortjes, die zouden wat langer gemogen hebben, maar voor de zekerheid er ook uitgehaald. Op een ander stuk van mijn tuin staan late piepers, hoop dat die geen phyto krijgen. Ook wat knoflookjes eruit gehaald, omdat ook bij mij nu wat roest lijkt te zitten. Sommige waren nog wat klein, maar al groter dan ik ze ooit gehad heb! Dus ik ben happy! De rest laat ik zo lang mogelijk zitten. Quote
jasmin Geplaatst: 21 juni 2014 Geplaatst: 21 juni 2014 Hele mooie oogst, Jo! Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.