Kruidenvrouwtje Geplaatst: 9 september 2018 Geplaatst: 9 september 2018 Ui heeft ook nog dik het record verbroken het-grote-moestuin-forum-record-topic-t10995-360.html Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Lisandrina Geplaatst: 13 september 2018 Geplaatst: 13 september 2018 Nog GEFELICITEERD voor de winnaars en zeker voor iedereen die mee deed aan deze geldige wedstrijd. Ik kijk er naar uit wat het gaat volgende jaar worden . Ik ben een beetje laat maar toch nog wat foto's van mijn Exhibitions. Ik had geen tijd om ze te vertroetelen, ze gewoon in onze nieuwe moestuin gezaaid en klaar. Volle zon de hele dag door, zand grond en een keer per maand voor de hele moestuin wat biologische vloeibaar voedsel. Ik ben toch blij met het resultaat. We gaan dit weekend, zoals denk ik iedereen , een Franse uiensoep maken. Quote
Bit Geplaatst: 14 september 2018 Geplaatst: 14 september 2018 Superleuk allemaal. Bedankt voor de handleidingen van de winnaars en hun moeite. Volgend jaar nog zo iets leuks Dank aan Henk voor het regelneef spelen dit jaar. Quote
mearn Geplaatst: 14 september 2018 Geplaatst: 14 september 2018 De zwaarste Ui op de Harrogate Flowershow was dit jaar 7,755 kg.Als iemand nog na deze wedstrijd een uitdaging zoekt. Quote
Roland Geplaatst: 14 september 2018 Geplaatst: 14 september 2018 Is dat hetzelfde ras als dat wij geteeld hebben? Quote
mearn Geplaatst: 14 september 2018 Geplaatst: 14 september 2018 Nee dit is een ander ras, Vermoedelijk de Ailsae giant onion. En dan ook nog een keer geselecteerd op grote, veel kwekers kweken hun eigen zaden.Je hebt verschillende grote rassen uien, zoals de Ailse, Kelsae, mammoth improved enz, De competitie was met het ras Ui Exhibition. GroetjesJos Quote
Waaslander Geplaatst: 20 september 2018 Geplaatst: 20 september 2018 Dinsdag in brievenbus gevonden . Had toch niks besteld ?Maar open gedaan en de inhoud .En label op de schaar .Groepsfoto , uien die vandaag verwerkt gaan worden en het blijvend aandenken Bedankt aan de organisatie voor de organisatie van de fijne wedstrijd en het fijne aandenken. Waaslander Quote
Ktrijn Geplaatst: 20 september 2018 Geplaatst: 20 september 2018 Wat een prachtige prijs! Ik zal volgend jaar maar extra mijn best doen! Veel plezier ermee, Waaslander! Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 20 september 2018 Geplaatst: 20 september 2018 Leuke verrassing! Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 20 september 2018 Geplaatst: 20 september 2018 Dat is wel een heel mooi aandenken/cadeau Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
appelvrouw Geplaatst: 20 september 2018 Geplaatst: 20 september 2018 Super! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
petersmit Geplaatst: 23 september 2018 Geplaatst: 23 september 2018 Gefeliciteerd met de prijs! En de rest natuurlijk voor de deelname. Komend jaar zullen we weer iets leuks er van maken! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
kenbeimer Geplaatst: 25 oktober 2018 Geplaatst: 25 oktober 2018 Excuus voor het nog niet reageren. Ik heb sjalotjes gekweekt, ze zitten nog in de grond. Niet echt een succes voor mij helaas. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Jenneke Geplaatst: 4 november 2018 Geplaatst: 4 november 2018 Ik moet hier even diep door het stof dat ik niet het fatsoen heb gehad me af te melden, ben dat totaal vergeten. En ik vond het andere jaren dus echt vreselijk als mensen zich inschreven voor de teeltwedstrijd en vervolgens niets meer lieten horen en nu heb ik dat dus zelf ook gedaan. Mijn oprechte excuses hiervoor.Alles is hier van de zomer in de soep gelopen. Ik had al een late start en met die droogte ging het extra moeizaam, zeker omdat ik alles in potten en bakken heb staan. Toen ging ook de aansluiting van de tuinslang nog stuk en even geen tijd om een nieuwe te halen. Met 37 graden was alles snel naar de haaien, zeker toen ik ook nog een paar dagen weg moest. Afijn had er toen zo de balen van dat ik de handdoek in de ring gegooid heb en het moestuinforum verdrongen. Maar volgend voorjaar begin ik weer met frisse moed en nieuwe tuinslang.En natuurlijk nog een hartelijk gefeliciteerd aan de winnaars, petje af Quote
Nasuada Geplaatst: 4 november 2018 Geplaatst: 4 november 2018 Wow leuke prijsssss, ik wil oooook kadoootjuh winnen:-) Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Krikke83 Geplaatst: 10 november 2018 Geplaatst: 10 november 2018 Wauww leuk zeg een gepersonaliseerde prijs. Dubbel en DIK verdient Waaslander. Quote Wat je zelf kweekt, smaakt steeds beter!Met onze moestuinvereniging verdelen we zakjes zaad voor 1 euro-> http://www.detuinschuur.be/zadenWij verdelen nu ook de zaaiagenda van Diana.
Patrijs Geplaatst: 10 november 2018 Geplaatst: 10 november 2018 Gefeliciteerd Waaslander. Quote De moestuin van Patrijs
Roland Geplaatst: 27 april 2019 Geplaatst: 27 april 2019 100 gram kwijt geraakt. We zien nu groen dus ze zijn best lang houtbaar. Quote
kenbeimer Geplaatst: 27 april 2019 Geplaatst: 27 april 2019 Een van mijn uitjes heeft mijn waardeloze moestuinjaar overleefd blijkt nu achteraf. Geen reizenui, maar wel een ui dus. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.