speets Posted January 20, 2018 Share Posted January 20, 2018 Hoe kan ik dit het beste opruimen? Ja ellendig Ik heb destijds (al 2 x ) zoveel mogelijk met de hand(schoen) de scherven opgeraapt en daarna maar niet meer met mijn (blote) handen in de grond geprutst. Het was al met al toch wel snel 'verdwenen'. Nog een geluk dat jij veiligheidsglas had. "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
prettig gestoord Posted January 21, 2018 Share Posted January 21, 2018 Met groot ontzag de verwoestende storm aangekeken deze week. Heel veel schade in de tuin, kas helemaal kapot, gaten in de dierenverblijven, paden door ontwortelde bomen omhoog gekomen. Bomen zien omvallen, heg vergeblazen, ik ben niet blij.We mogen pas echt wat doen nadat de verzekering het heeft goedgekeurd. Nu dus maar weer de perken fatsoeneren, antiworteldoek op zijn plaats binden en plannen hoe we 35m aan hoge bomen moeten vervangen Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CherryCharlie Posted January 21, 2018 Share Posted January 21, 2018 Holy shit... echt leip om te lezen wat jullie allemaal voor schade hebben 24 jan edit: vandaag de emmertuin een beetje aan kant gemaakt voor het nieuwe seizoen! Munt en salie still going strong, en de purple sprouting broccoli heeft nieuwe scheuten gemaakt tot mijn verrassing! Eens kijken wat die gaat doen dit jaar. Net links buiten de foto staat een toren van emmers en potten klaar voor gebruik Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woelakker Posted January 26, 2018 Share Posted January 26, 2018 Even mn paadje opnieuw gestraat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeanne heijmans Posted January 27, 2018 Share Posted January 27, 2018 Het was lekker zonnig vandaag,haast geen wind,tegel pad aangelegd in het midden van de moestuin.iets beter als vorig jaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted January 28, 2018 Share Posted January 28, 2018 1 gesneuveld kasraam opgeruimd vergeten bloembollen geplantvan alles gesnoeid en geknipt tot de grondvaste planten beginnen uit te lopen dus maar uitgestoken en verplant Link to comment Share on other sites More sharing options...
CherryCharlie Posted January 28, 2018 Share Posted January 28, 2018 Niet in mijn eigen tuin, maar bij mijn ouders: 3 amaryllisbollen in potten gestopt. Mama had ze voor de kerst al gekocht, maar ergens weggelegd en straal vergeten. Papa kwam ze vandaag toevallig tegen in de kast dus ik ben even lekker in de garage bezig geweest en nu staan ze in de vensterbank te pronken Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted January 28, 2018 Share Posted January 28, 2018 Begin gemaakt met de kippenren, de compostbakken volggeschept en restanten oude pallets onder het genot van een biertje weggebrand. https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted January 30, 2018 Share Posted January 30, 2018 de wilg geknipt en de takken weggegeven aan een vlechtende kunst-kennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobN Posted January 31, 2018 Share Posted January 31, 2018 Gisteren glas gestofzuigd, jawel geen pretje maar 99% is weg Onkruidmanager 1.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marielle73 Posted February 1, 2018 Share Posted February 1, 2018 Gisteren prei gezaaid. En paprika's, pepers en aubergine binnen voorgezaaid.nog wat tuinbonen gezaaid.Oh ja en toen ik de bak prei wilde verplaatsen, door mijn rug gegaan. Dat was niet zo handigDus vandaag proberen rustig aan. Maar het is mijn vrije dag en het is droog, dus ik zou nog zoveel kunnen doen inde tuin.... Toch maar proberen in te houden.. Keep calm and garden on. Link to comment Share on other sites More sharing options...
harms1 Posted February 1, 2018 Share Posted February 1, 2018 Vandaag mijn druivenranken gesnoeid, en de rozen Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted February 1, 2018 Share Posted February 1, 2018 De regenmeter geleegd en gekeken hoe hij zich weer begon te vullen. We hadden twee x 5 minuten zon dus ik twee x snel naar buiten en na tien minuten weer binnen..een echte grapjas die Franse weergod We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
harms1 Posted February 1, 2018 Share Posted February 1, 2018 Oh ja en toen ik de bak prei wilde verplaatsen, door mijn rug gegaan. Dat was niet zo handig. Beterschap marielle! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted February 2, 2018 Share Posted February 2, 2018 ja, idem, pilates doen hèoja, de rozen moesten ook nog dank je harms Link to comment Share on other sites More sharing options...
harms1 Posted February 2, 2018 Share Posted February 2, 2018 @RobO: Lol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna pansje kevertje Posted February 2, 2018 Share Posted February 2, 2018 (edited) Niet alleen vandaag, maar ik ben bezig om een soort mini potager te maken in mijn moeshoekje Edited February 2, 2018 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna pansje kevertje Posted February 2, 2018 Share Posted February 2, 2018 Uhm staan mijn foto's erbij in mijn vorig bericht? Ik zie ze niet, wel geüpload.Hmm foto's opgelost nu nog draaien kan iemand dat aan mij uitleggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luig81 Posted February 3, 2018 Share Posted February 3, 2018 Vlak voor de regen uit, vloertje van ons nieuwe dakterras gelegdVolgende week wat inrichten Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted February 4, 2018 Share Posted February 4, 2018 Uhm staan mijn foto's erbij in mijn vorig bericht? Ik zie ze niet, wel geüpload.Hmm foto's opgelost nu nog draaien kan iemand dat aan mij uitleggen? is al gbeurd: search/gsearch_body.html?q=foto%3Bs%20draaien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted February 4, 2018 Share Posted February 4, 2018 Koriander overgezet en wat dieper de grond in gedaan. https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted February 4, 2018 Share Posted February 4, 2018 Vandaag wat rode en rijnsburger uien gepland.(Vorige rode was niet gekiemd en ik was wel heeeeel gierig met mijn ui zaadje (haha ik had 3 zaadjes per bekertje gedaan niet gerealiseerd dat een plantje een uit is )Daarnaast wat stampdoppers, peultjes en stam en spekbonen gepland.Heb de boel aardig vol staan. https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobN Posted February 4, 2018 Share Posted February 4, 2018 Best vroeg, kan dat wel naar buiten straks allemaal?Ikzelf heb even gewacht met de rode ui omdat die altijd wat moeilijker doet dan gewone Onkruidmanager 1.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted February 4, 2018 Share Posted February 4, 2018 Voor zo ver ik van anderen hoor.(zelf geen ervaring mee het is mijn eerste jaar dat ik voor het echie ga, hiervoor alleen wat tomaten en peper et in kas.). Na het kiemen gaat het richting de kas.Ben van plan om nog 2 rondes te zaaien, midden en laat zodat ik heel lang kan genieten van de bonen en de doperwten.De kruiden blijven voorlopig binnen. https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr bean Posted February 5, 2018 Share Posted February 5, 2018 Vandaag nog de herfstframbozen gesnoeid. En alvast wat prei uit de grond gehaald die we morgen willen eten. Ben bang dat het morgen niet gaat lukken zonder grof geweld ivm de vorst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts