Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Ik ben er ook +1, tegen die tijd vast weer zonder krukken

Geplaatst:

Indy en man komen ook even langs.

Geplaatst:

OVB, ik ben van plan ook aanwezig zijn....

Geplaatst:

Ik kan er helaas niet bij zijn. Misschien heb ik nog wel wat te ruilen. Dan laat ik van me horen.

met groene groet,

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik meld me bij deze aan, ga nog bedenken wat ik te ruilen heb .

Ik ga veel soorten tomaten zaaien, dus daar kan ik extra zaaiingen mee nemen

Groetjes Claudia

Geplaatst:

Komt er ook iemand naar de mtfd die uit Oudenbosch komt of daar langs rijd? (Brabant)

Ik kan daar poulle de bresse kuikens kopen a 2,50 -, per stuk.

Geplaatst:

Hennie in Heeswijk-Dinther verkoopt ze ook Nas (zie Mp) misschien is dat voor mensen meer op de route?

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:
:ugeek: kan hem/haar niet zo goed vinden.

Link in de app

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Mocht iemand langs Heeswijk-dinther of Oudenbosch rijden en wat kuikens kunnen oppikken dan hoor ik dat graag.

(Sorry voor vervuiling topic, )

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik heb t in mijn agenda gezet en ik ga proberen er eindelijk weer eens een keer bij te zijn.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik kom ook weer, als alles goed gaat. Ik heb een slechte periode achter de rug maar begin daar wel weer uit te krabbelen. Als het goed is kan ik meerijden dus dan moet het lukken

Geplaatst:

Ik weet nog niet zeker of ik kom deze editie... Ga volgende week verhuizen, dus ik heb denk ik niet echt dingen om te ruilen. Kan wel zelfgemaakte cold process zeep meenemen! Ook ff kijken hoe ik zit met klussen en uitpakken en hoe snel dat gaat. Is er een deadline voor opgeven? Anders doe ik dat misch nog last minute.

EDIT: Ik wou het alvast in mijn agenda zetten maar zie dat ik die dag concert heb in Friesland... Ben er dus definitief niet bij.

aangepast door Gast

Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)

Geplaatst:
  • Auteur

Mag de dag ervoor nog, en gewoon binnen komen vallen is ook prima.

Ik zet je dan nog niet op de lijst ok?

Geplaatst:

.

aangepast door irenevb

Geplaatst:
  • Auteur

Hoi Irene leuk dat je komt, ik zie dat dit je eerste bericht is misschien kun je jezelf even voorstellen in het voorstel topic?

Geplaatst:

ik ben er ook bij 15 april (99%zeker maar door mijn werk kan het gebeuren dat ik last minute nog word weggestuurd naar het buitenland ofzo dus 100% zeker ben ik nooit )

wat ik meeneem qua eten/drinken laat ik binnenkort nog wel even weten.

en of ik nog dingen heb voor een ruillijstje moet ik nog even bekijken

heb net een huis gekocht en daar heb ik nog geen tuin dus dit jaar niet echt een moestuintje helaas

maar die ga ik uiteraard wel aanleggen deze lente/zomer

Geplaatst:

Bij deze melden wij ons (weer) aan:

MarkRuim (dé Broer van Jorieke)

Reimink (Rebecca, dé aanhang van Mark)

Tot dan!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic