redzebra Geplaatst: 9 augustus 2020 Geplaatst: 9 augustus 2020 @HuubvG, ik volg half zeker de meting en mm beweging , maar dat heb ik gemist van een paar vruchten aan een plant, het wordt wel interessant om de uiteindelijke uitslag te zien. Quote
rorror Geplaatst: 9 augustus 2020 Geplaatst: 9 augustus 2020 Met dit weer rijpen ze in iedergeval rap. Van één plant, in de laatste dagen meer dan de helft geplukt, en ik zie weer nieuwe knopjes komen. Dus hopenlijk groeien die wat harder en langer. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Mellie Geplaatst: 10 augustus 2020 Geplaatst: 10 augustus 2020 Ineens een rijpe peper terwijl die 2 dagen geleden nog hartstikke groen was. Gaat hier ook hard met afrijpen ineens. Toch jammer. Had gehoopt op nog wat extra cm.Hierbij mijn eerste officiële inzending. Pompompommmm18,5 cmMag het puntje wel of niet meetellen? Scheelt toch als dat meetelt excl puntje is het slechts 18 cm.Het puntje in kwestie van dichtbij Quote
rorror Geplaatst: 10 augustus 2020 Geplaatst: 10 augustus 2020 @Mellie mooie lengte! Helaas mag je alleen niet met plakband aan de gang. (je mag het niet afdekken, ook al is het doorzichtig) Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
rorror Geplaatst: 10 augustus 2020 Geplaatst: 10 augustus 2020 (aangepast) Ik hoop nog wat mooie lengtes verstopt te hebben. Alles pepers op deze fotos is maar één plant. Takken zijn top zwaar, rusten op de grond. Edit:gesneden wedstrijdpepers in de vriezer. Over paar dagen beginnen met de tweede zak vullen. 10 augustus 2020 aangepast door rorror 3 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Mellie Geplaatst: 10 augustus 2020 Geplaatst: 10 augustus 2020 Ahahaaa ok@Rorrorik ga straks een plakbandloze foto maken. Dacht dat ik dat hier had gezien. Reactie erop dan gemist. Edit: zonder plakband 18,3 cm Detail punt Quote
rorror Geplaatst: 10 augustus 2020 Geplaatst: 10 augustus 2020 Puntje van de peper weet ik niet. @HuubvGkan dat beter vertellen. Is dat puntje niet de stamper van de bloem geweest? Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Mellie Geplaatst: 10 augustus 2020 Geplaatst: 10 augustus 2020 Hij zit wel aan de peper Dus wie weet Quote
HuubvG Geplaatst: 10 augustus 2020 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2020 @Mellie, plakband erover was eerder getoond maar niet toegestaan. Niet afdekken dus ook niet met iets doorzichtig. Puntje eraan? Zo te zien is het echt wel een puntje van de peper. Al een kunst op zichzelf om dat er aan te houden dus hoppa, hij telt mee en wordt bijgeschreven. Dat betekent dat eventueel volgende inzenders met puntje het puntje ook mee mogen tellen. 2 Quote
Mellie Geplaatst: 10 augustus 2020 Geplaatst: 10 augustus 2020 Haha yessss een puntje voor het puntje Scheelt toch die winnende millimeters 1 Quote
Frans Geplaatst: 11 augustus 2020 Geplaatst: 11 augustus 2020 18.2 cm Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
siemen Geplaatst: 12 augustus 2020 Geplaatst: 12 augustus 2020 Even een kleine voorsprong nemen op de andere deelnemers Hierbij een nieuwe inzending. Van de volle 22.1 cm 5 Quote
Saalk86 Geplaatst: 12 augustus 2020 Geplaatst: 12 augustus 2020 Heel knap @siemen Mijn complimenten!! Quote Insta, leuke foto’s! https://www.instagram.com/waldengardening/
rorror Geplaatst: 12 augustus 2020 Geplaatst: 12 augustus 2020 Dat is een mooie @siemen! Heb er vandaag ééntje aan de plant in pot gemeten van 15cm... Heb nog steeds niets gemeten in de grote bakken. Die groeien nog langzaam door. Daar heb ik mijn hoop opgevestigd. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Amrutten Geplaatst: 12 augustus 2020 Geplaatst: 12 augustus 2020 De rekoefeningen zetten bij mijn pepers dus geen zoden aan de dijk. Er zal een streng trainingskamp tegenaan moeten, wil mijn kandidaat enige kans maken. 1 Quote
Mellie Geplaatst: 13 augustus 2020 Geplaatst: 13 augustus 2020 Woooow netjes hoor Siemen! Daar ga je wel mee aan kop Quote
koolrabi Geplaatst: 14 augustus 2020 Geplaatst: 14 augustus 2020 Mooie lange pepers komen voorbij. Die wil ik ook wel, maar ik heb ze nog niet. Het is niet niks 17,8 cm, maar wie weet lukt het nog een paar cm bij te plussen de komende weken. In dat geval laat ik van me horen natuurlijk. Voorlopig doe ik het ermee. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Liekie Geplaatst: 14 augustus 2020 Geplaatst: 14 augustus 2020 Hiep hoi! De eerste rode peper hier vandaag. 15,2 cm om even mijn huidige score wat omhoog bij te stellen. Ik hoop nu wel dat de wedstrijd lang genoeg duurt om de langere pepers (die eraan komen!) ook nog mee te kunnen laten doen... Quote
rorror Geplaatst: 15 augustus 2020 Geplaatst: 15 augustus 2020 15,2cm, het is nog best lastig een juiste foto te nemen. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Roland Geplaatst: 15 augustus 2020 Geplaatst: 15 augustus 2020 Mijn hoop was gevestigd op deze enkeling welke recht groeide. helaas begon hij deze week al te kleuren. Uiteindelijk is hij 17,7cm. Quote
Carina1966 Geplaatst: 16 augustus 2020 Geplaatst: 16 augustus 2020 Hier mijn eerste inzending. Ik doe dus duidelijk niet mee voor de langste peper. De planten doen het ook niet zo goed. 1 Quote Kaatjes Moestuin https://www.youtube.com/channel/UCbxKcMcCIfcYz1rQPoOZLcA
BBtuin Geplaatst: 17 augustus 2020 Geplaatst: 17 augustus 2020 (aangepast) De langste peper die ik tot nu toe geoogst heb is 21,4 cm. Hopelijk groeit de rest nog een beetje door. 17 augustus 2020 aangepast door BBtuin 2 Quote
Flup Geplaatst: 18 augustus 2020 Geplaatst: 18 augustus 2020 Hier is nog wel het een en ander nagegroeid, maar die zijn niet zo lang als mijn eerdere, ingezonden pepers. Quote
leonietjes Geplaatst: 18 augustus 2020 Geplaatst: 18 augustus 2020 Mijn voorlopige inzending voor deze wedstrijd. Ik meet 17,6cm. Maar, er hangen er nog genoeg aan de planten, dus misschien komt er nog een langere! PS: ik weet niet waarom de foto hier op-zijn-kop getoond wordt, in mijn galerij staat-ie wel goed... Quote http://moestuin-leonie.blogspot.nl
Saalk86 Geplaatst: 18 augustus 2020 Geplaatst: 18 augustus 2020 17,5 cm en langer worden ze niet vermoed ik! Quote Insta, leuke foto’s! https://www.instagram.com/waldengardening/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.