Ga naar inhoud

Teeltwedstrijd 2020: peper - wedstrijdtopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ineens een rijpe peper terwijl die 2 dagen geleden nog hartstikke groen was. Gaat hier ook hard met afrijpen ineens. Toch jammer. Had gehoopt op nog wat extra cm.

Hierbij mijn eerste officiële inzending.

Pompompommmm
18,5 cm

869c6fba69fac06cac1d9a52b2316781.jpg

Mag het puntje wel of niet meetellen? Scheelt toch als dat meetelt excl puntje is het slechts 18 cm.

Het puntje in kwestie van dichtbij
2ddf664d08a8b09f8b15d69235c3892f.jpg

Geplaatst:

@Mellie, plakband erover was eerder getoond maar niet toegestaan. Niet afdekken dus ook niet met iets doorzichtig.

Puntje eraan? Zo te zien is het echt wel een puntje van de peper. Al een kunst op zichzelf om dat er aan te houden dus hoppa, hij telt mee en wordt bijgeschreven.

Dat betekent dat eventueel volgende inzenders met puntje het puntje ook mee mogen tellen.

• Like 2
Geplaatst:

Mooie lange pepers komen voorbij. Die wil ik ook wel, maar ik heb ze nog niet. Het is niet niks 17,8 cm, maar wie weet lukt het nog een paar cm bij te plussen de komende weken. In dat geval laat ik van me horen natuurlijk. Voorlopig doe ik het ermee.

IMG_0280-500-3.thumb.jpg.8dbd2314cfa1c49d88f04c431dc27db5.jpg

met groene groet,

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Geplaatst:

Hiep hoi! De eerste rode peper hier vandaag. 15,2 cm om even mijn huidige score wat omhoog bij te stellen. Ik hoop nu wel dat de wedstrijd lang genoeg duurt om de langere pepers (die eraan komen!) ook nog mee te kunnen laten doen...

IMG-20200814-WA0001.thumb.jpg.98ece7028df59022dcb4cdce46b26acf.jpg 

Geplaatst: (aangepast)

De langste peper die ik tot nu toe geoogst heb is 21,4 cm. Hopelijk groeit de rest nog een beetje door.

IMG_20200817_222212.jpg

IMG_20200817_222914.jpg

aangepast door BBtuin
  • Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...