Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
met muziek

lekker rustig eten...

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Geplaatst:

Gniffel grappig idee de Jorieke rookworst. Plaatje zag er watertandend lekker uit zeg. Dan is zo’n kant en klare runderrookworst toch beduidend anders.

Wij zaten gisteren aan de kliekjes met een wit boontje uit het zwarte zee gebied. Klein, rond en heel vlezig. De dochter en ik vonden het wel Mwah. De rest incl zieken vonden het heerlijk.

Geplaatst:

Boerenkool, piepers, knakworst uit Zelhem, wat krokante schouderkarbonaadjes en wat stukkies gerookt spek voor door de stamp.

Foei. Lekker hoor (denk ik. Moet nog stampen. Maar het ruikt goed!!!)

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Kip met ingelegde citroenen. Eigen knof en sambal bij de aardappels met tomatenpuree. Zongedroogde tomaat in de salade en ingemaakte pepers. Heerlijk. Vanavond de restjes met zelfgemaakte pizza’s.

Geplaatst:

Een groot pak rode zuurkool uit de vriezer gehaald en op de kachel gestoofd met dikke ribben, appelsap en twee Franse worsten Montbeliard. Ik mis de rookworst van de veldvarkens!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Grof gesneden piepers en pompoen, husselen met wat salami-stukjes en olijfolie en kruiden erdoor en dan drie kippenpoten erop. 40 min in de oven. Klaarrrrrr.

Veel te veel trouwens, dus morgen overgebleven vlees van de botjes pielen en eea roerbakken ofzo.

Nb alles uet, behalve de olijfolie.

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:
Linzensoep

ik hou er van (gebonden) linzensoep

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Geplaatst:

sperziebonen uit de vriezer, de oogst van afgelopen jaar, laatste zakje

Dit seizoen veel, veel meer zetten, de sperziebonen uit de supermarkt blief ik niet meer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...