Erny Geplaatst: 26 februari 2020 Geplaatst: 26 februari 2020 (aangepast) Test foto plaatsen: Hoezeeeeee.... ik doe weer meeee....🎉📸 (had het laatste jaar problemen met Adobe Flashplayer sinds Linux overstap dus heb geen foto's kunnen delen). Deze Bereklauw is bedoeld als bloemetje voor @LucV en @Jorg voor hun harde werk. Opmerking: Geplaatste foto hier is duidelijk minder scherp als dat hij in werkelijkheid is. Vraagje: Qua emoji... Als ik er 1 selecteer verdwijnt gelijk het hele menu met emoji's. Als ik er dus meerdere wil plaatsen moet ik steeds terug het menu aanklikken. Is dit om het overdadig gebruik van emoji's tegen te gaan of standaardinstelling? @loes Ik kan je reputatiepunten etc wel vinden op je profielpagina, daar kun je ze aanklikken en zijn de twee categoriën gescheiden. @appelvrouw pssst.... kijk eens onder het kopje Overig op de Erelijst... 27 februari 2020 aangepast door Erny Quote
loes Geplaatst: 26 februari 2020 Geplaatst: 26 februari 2020 (aangepast) 1 hour ago, simonvb said: Overwegend vind ik het wel goed, is nog wat wennen. Wat ik wel mis van vroeger is om direct bij de unread messages te kunnen verderlezen waar je gebleven was. Nu moet je kiezen tussen het laatste bericht (op klokje of naam klikken) of eerste bericht van het topic. Ps: meestal met gsm op het forum. Die optie is er gelukkig nog steeds Het groene tekstwolkje of bolletje voor de topictitel. En bij ongelezen berichten kan je bij filters > gelezen status > de optie aanvinken "Ongelezen items links brengen me naar de eerste ongelezen reactie" 1 hour ago, Mellie said: Ik krijg van elk bericht waar ik op heb gereageerd, nu een e-mail. Heel vervelend! Als ik mijn voorkeursinstellingen wil wijzigen via het betreffende mailtje, dan krijg ik dat de pagina onbekend is. In Tapatalk kan ik überhaupt niet meer bij het forum. al met al vind ik de verhuizing steeds irritanter... Is geen kritiek op de verhuizers. iedereen werkt hard om het lopend te krijgen en dat er kinderziektes zijn, maar andersom snappen de harde werkers hopelijk ook dat er irritaties zijn. Oei, heb je in de post boven je gelezen dat Jorg dit weekend met Tapatalk bezig gaat? De mailtjes heb ik niet ontvangen maar heb je via het forum zelf al geprobeerd om de voorkeursinstellingen te wijzigen? Bij je profiel zijn er nog instellingen voor notificaties: https://www.moestuinforum.nl/notifications/options/. En hier zijn de berichten die je volgt mocht je ze niet meer willen volgen: https://www.moestuinforum.nl/followed/ Helpt dit? 26 februari 2020 aangepast door loes 1 Quote
Erny Geplaatst: 26 februari 2020 Geplaatst: 26 februari 2020 Inbox is vol.... Volgens mij ben ik erachter waarom? Want heb nu bijna 1000 berichten verwijderd... en nog blijven ze komen. Nog niet aan het eind. En dat terwijl de max van het vorige forum 500 was? Dus het lijkt erop dat alle ooit ontvangen en verwijderde berichten terug in de inbox zitten misschien??? @Jorg Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 26 februari 2020 Geplaatst: 26 februari 2020 Ik persoonlijk vindt het helemaal niks.zal het nog een paar dagen proberen, anders schrijf ik me uit Quote
roeier Geplaatst: 26 februari 2020 Geplaatst: 26 februari 2020 2 hours ago, Erny said: Hoezeeeeee.... ik doe weer meeee....🎉📸 Je bedoelt dat we weer foto's uit Groningen kunnen tegemoet zien? Err... 📯 🎶 🎹 👌 !!! Daar blijken emoticons voor te zijn. Voor mij is het 'nieuwe' forum helemaal prima. Ik raak niet overstuur als een knopje even iets anders werkt, en ik zie eigenlijk alleen maar vooruitgang. Op het eerste gezicht dan, want ik zit niet dingen na te lopen om te kijken wat er nu wel of niet is veranderd. Het zal mij wel best wezen, maar het is misschien wel handig dat ik dat zeg, zodat je ook de mensen hoort die niks te klagen hebben. Quote
appelvrouw Geplaatst: 26 februari 2020 Geplaatst: 26 februari 2020 (aangepast) 3 hours ago, Erny said: @appelvrouw pssst.... kijk eens onder het kopje Overig op de Erelijst... Hahaha @Erny Jet for president🧛♀️ 26 februari 2020 aangepast door appelvrouw Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 26 februari 2020 Geplaatst: 26 februari 2020 (aangepast) Ik vind de zwarte quote balkjes niet erg mooi, kan dat geen minder agressief kleurtje worden? Het is wel duidelijk, dat wel. Verder moet ik weer regelmatig inloggen als ik bv een bericht heb getypt. En ook, zonet nog, als ik te lang op een pagina ben, en wil dan doorklikken log ik opnieuw in. Derde vraag, kan je als je beneden aan een pagina bent weer in één klap omhoog? Ik sta bekend om mijn bewaarzucht maar mijn inbox bevat 360% 26 februari 2020 aangepast door appelvrouw Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 27 februari 2020 Geplaatst: 27 februari 2020 (aangepast) Van dat opnieuw inloggen heb ik hier geen last van... Page UP 🔼 knopje zou inderdaad fijn zijn. Quote balk inderdaad nogal opdringerig overkomend. En ik merk dat als ik iets opzoek via Zoekfunctie de resultaten in een wel erg groot font worden getoond. Groter dan de rest van het forum weergegeven wordt. (en nu ga ik nog maar weer een paar honderd berichten uit mn postvak verwijderen... ) Edit: na nog eens tijdenlang (was alsof ik een slechte game speelde) berichten uit de Inbox te hebben verwijderd werd ik behoorlijk gefrustreerd. Het leek of dezelfde berichten die ik eerder verwijderd had nu weer terug waren geplaatst oid. Maar de aanhouder wint en ik zit nu op 10%. En heb net een testbericht aan @loes gestuurd en die kon ik dus verzenden. Hoezee. Nu maar hopen dat al die verwijderde berichten er morgen niet wéér bijstaan. 27 februari 2020 aangepast door Erny 1 Quote
Mellie Geplaatst: 27 februari 2020 Geplaatst: 27 februari 2020 9 hours ago, loes said: Die optie is er gelukkig nog steeds Het groene tekstwolkje of bolletje voor de topictitel. En bij ongelezen berichten kan je bij filters > gelezen status > de optie aanvinken "Ongelezen items links brengen me naar de eerste ongelezen reactie" Oei, heb je in de post boven je gelezen dat Jorg dit weekend met Tapatalk bezig gaat? De mailtjes heb ik niet ontvangen maar heb je via het forum zelf al geprobeerd om de voorkeursinstellingen te wijzigen? Bij je profiel zijn er nog instellingen voor notificaties: https://www.moestuinforum.nl/notifications/options/. En hier zijn de berichten die je volgt mocht je ze niet meer willen volgen: https://www.moestuinforum.nl/followed/ Helpt dit? Zojuist kon ik inloggen en bij accountgegevens dingen wijzigen. Het is erg wisselend of inloggen wel of niet werkt en of ik na het inloggen bepaalde pagina’s kan opvragen. Heb om de haverklap dat de gevraagde pagina zoek is. Maar net dus én kunnen inloggen én me voor alle mails kunnen uitschrijven. Ben benieuwd! Quote
loes Geplaatst: 27 februari 2020 Geplaatst: 27 februari 2020 (aangepast) Inlogprobleem heb ik geen last van. Cookies verwijderen en het vinkje bij onthouden aanvinken?@Erny ontvangen (Zal straks even reageren ) Maar die priveberichten dat is wel een dingetje. Ik vermoed dat bij veel mensen de inbox vol zit en daar geen waarschuwing van krijgen. Ik heb maar de hele inbox rigoureus leeg gegooid (Het tandwieltje naast "inbox" geeft de optie "Legen"). Dan ben je wel echt alles kwijt dus niet doen als er berichten zijn die je wil bewaren! De hele pagina priveberichten voelt onlogisch, ik weet alleen niet goed waardoor dat zo aanvoelt... Ik denk dat het komt doordat er geen pagina's zijn maar je naar beneden moet scrollen voor de volgende 25 berichten. Met honderden berichten wordt dat heel onoverzichtelijk. Nu ik mijn inbox leeg heb werkt het wel maar bij meer dan 25 berichten zal het weer onoverzichtelijk worden ben ik bang. 27 februari 2020 aangepast door loes Quote
Flup Geplaatst: 27 februari 2020 Geplaatst: 27 februari 2020 11 hours ago, Jeanne heijmans said: Ik persoonlijk vindt het helemaal niks.zal het nog een paar dagen proberen, anders schrijf ik me uit Dat zou ik jammer vinden. Zelf vind ik de veranderingen ook te druk en daar hou ik niet zo van, maar goed, ik geef het nog wel even tijd. Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 februari 2020 Geplaatst: 27 februari 2020 Dank voor de tip @loes ik heb enkele berichten naar bewaren verplaatst en 3500 berichten in een klap verwijderd. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 februari 2020 Geplaatst: 27 februari 2020 Ik krijg net een popup appelvrouw has replied met linkje show reply Die is nieuw Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 februari 2020 Geplaatst: 27 februari 2020 He? Maar ik niet van jouw reaktie @angela. Heb ik misschien iets uit of aan staan. Cookies verwijderen, dat die ik toch bij Chrome en niet hier? Ook een cleaner laten lopen hopelijk kan ik nu op t forum blijven zolang ik wil. @loes jij hebt het ergens over groene bolletjes of tekstwolkjes voor de te lezen topics, maar die zijn bij mij zwart. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
prettig gestoord Geplaatst: 27 februari 2020 Geplaatst: 27 februari 2020 Ik vind de layout ook erg druk niet fijn aan de ogen, de zijbalk is hinderlijk Ben er nog niet over uit of ik dit wel leuk vind Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
loes Geplaatst: 27 februari 2020 Geplaatst: 27 februari 2020 Als er een nieuw bericht in het topic is zijn ze bij mij groen. Bij ongelezen berichten bedoel ik dit groene bolletje: En bij de gewone topiclijst dit groene tekstwolkje nu ook het invoegen van foto's getest. Dat gaat echt super simpel. Knipsel gemaakt, kopiëren en in het tekstvak plakken. Ik hoef het knipsel niet eens eerst op te slaan. Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 februari 2020 Geplaatst: 27 februari 2020 Thanks @loes. Enne @prettig gestoord en @Jeanne heijmans natuurlijk is het niet leuk. Het is behoorlijk wennen. Maar mijn advies is even de tijd nemen en lekker veel posten en uitproberen, zoals toen je net op het forum was, toen moest je ook nog alles uitvinden. Het is nu iets lastiger want je hebt een beeld zoals je het forum hebt gekend dat moet je nu even loslaten. En verder wordt het denk ik ook beter als het allemaal OK loopt. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorg Geplaatst: 27 februari 2020 Auteur Geplaatst: 27 februari 2020 @Erny: geen idee of daar een gedachte achter zit van de makers Kan geen aanpassingen in vinden. Voor de inbox: ik dacht ook 500, daar heb ik het weer terug op gezet, maar misschien was het 500 per mailbox en mocht je meerdere mailboxen hebben op het oude forum. Ik heb de lijst met vragen/antwoorden en uitzoek dingen aangevuld met: - Page up knopje mogelijk? - zwarte / grijze balk quote te aanwezig - Zijbalk hoofdpagina evalueren: wel of niet nuttig - Fontsize zoekresultaten Zie volledige QA hier: @appelvrouw @mellie Inlogproblemen zouden er niet meer moeten zijn, maar zijn er dus wel lees ik in jullie reacties. Hebben jullie het vinkje aangezet bij inlog onthouden? 2 Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 februari 2020 Geplaatst: 27 februari 2020 nu kreeg ik weer een popup @appelvrouw en een melding rechts bovenin. Ik krijg ze alleen van jou tot nu toe maar de eerste keer heb je mij toch niet getagd?? Quote
loes Geplaatst: 27 februari 2020 Geplaatst: 27 februari 2020 Angela ik krijg ook een melding wanneer er tijden het lezen/schrijven nieuwe reacties zijn geplaatst. Heel fijn want zo kan je daar ook direct op reageren. Bij het vorige forum zag je pas nadat je op verzenden klikte dat er nieuwe reacties waren. 49 minutes ago, Jorg said: Voor de inbox: ik dacht ook 500, daar heb ik het weer terug op gezet, maar misschien was het 500 per mailbox en mocht je meerdere mailboxen hebben op het oude forum. Ik had inderdaad 3 mappen (inbox, bewaren en abonnementsmeldingen) dus het zou best kunnen zijn dat het 500 per map was. In dat geval zullen de meeste mensen denk ik geen last hebben van een overvolle inbox, dat scheelt alweer een probleem. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 februari 2020 Geplaatst: 27 februari 2020 Ik heb net mijn MTFD topic aangepast en eerst kon ik de tekst omhoog of omlaag verplaatsen dit gaat niet meer, is een beetje lastig als je iets uit de balk erboven moet hebben en hebt een hele lap tekst. Tevens vind ik het wijzig knopje helemaal onderin ook niet echt handig kan die weer naar boven? Het taggen is wel handig ga iedereen taggen @Jorg 😈 Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 februari 2020 Geplaatst: 27 februari 2020 Hier niet @loes alleen van appel Quote
Erny Geplaatst: 27 februari 2020 Geplaatst: 27 februari 2020 (aangepast) Quote Ik had inderdaad 3 mappen (inbox, bewaren en abonnementsmeldingen) dus het zou best kunnen zijn dat het 500 per map was. In dat geval zullen de meeste mensen denk ik geen last hebben van een overvolle inbox, dat scheelt alweer een probleem. Nou... ik had alleen de standaard Postvak In, Postvak Uit en Verzonden Berichten en toch had ik oneindig lijkend aantal berichten... 1000'den. 27 februari 2020 aangepast door Erny Quote
Jorieke123 Geplaatst: 27 februari 2020 Geplaatst: 27 februari 2020 Ik had dik 6000 berichten volgens mijn inbox. Zat op 606% Heb alles verwijderd. Hoppa. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 27 februari 2020 Geplaatst: 27 februari 2020 Ik ben trouwens nog steeds het enige lid online..zijn jullie allemaal anoniem ingelogd? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.