Patrijs Geplaatst: 18 juli 2021 Geplaatst: 18 juli 2021 Risotto met courgette en ui ui de tui. Er naast een flinke berg spitskool en als toespijs klapbestaart. Quote De moestuin van Patrijs
Jorieke123 Geplaatst: 18 juli 2021 Auteur Geplaatst: 18 juli 2021 Ja die Blot ja 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 19 juli 2021 Geplaatst: 19 juli 2021 Hier spitskool en ui en knoflook uet en paprika uit de winkel, geroerbakt in mijn eigen Thaise currypasta uit de tijdmachine met kokosmelk en limoen. Het is goddelijk. Quote
Patrijs Geplaatst: 19 juli 2021 Geplaatst: 19 juli 2021 Sla met primeur aardappeltjes, radijzen en walnoot. Quote De moestuin van Patrijs
Amrutten Geplaatst: 20 juli 2021 Geplaatst: 20 juli 2021 Rösti van wortel,ui,courgette en aardappel, alles uet. Met lamskoteletjes, unz. Was op voordat ik aan een foto dacht. 1 Quote
Patrijs Geplaatst: 20 juli 2021 Geplaatst: 20 juli 2021 Tuinboontjes, aardappel, courgette en ui. Met bessentoetje Quote De moestuin van Patrijs
appelvrouw Geplaatst: 20 juli 2021 Geplaatst: 20 juli 2021 Pizza met gekochte zuurdesembodems en verse uitjes en kleine tomaatjes. Salade van komkommer, rood paprikaatje, geraspte wortel en een dressing van Hüttenkäse met veel superfijn gehakte peterselie ( ik was bij de apotheek voor medicijnen en had ook vitamine c voorgeschreven gekregen. Dat moest ik zelf betalen dus wilde ik het niet, elders goedkoper. De apotheker zei me gewoon iedere dag een klein bosje peterselie te eten daar zit veel goede vitamine c in.) 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Patrijs Geplaatst: 20 juli 2021 Geplaatst: 20 juli 2021 (aangepast) @appelvrouw Ja, die Fransen weten wel wat ze moeten doen met peterselie: 20 juli 2021 aangepast door Patrijs 2 Quote De moestuin van Patrijs
appelvrouw Geplaatst: 20 juli 2021 Geplaatst: 20 juli 2021 Haha Patrijs goed voor je oren dus👂 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
RobO Geplaatst: 21 juli 2021 Geplaatst: 21 juli 2021 bonensalade de luxe bruine, witte, sperzie, snij, komkommer, courgette, augurk, tomaat, ui, bosui, knof, ei, olie, wijnazijn, chilisaus Quote
Amrutten Geplaatst: 21 juli 2021 Geplaatst: 21 juli 2021 (aangepast) Wortel-prei soep. Deel gegeten en deel voor de diepvries. Straks gestoofde baby-leeks =(restauranttaal voor vroeg geoogste prei!!) 21 juli 2021 aangepast door Amrutten Type fout ! 4 Quote
RobO Geplaatst: 21 juli 2021 Geplaatst: 21 juli 2021 🤣 restauranttaal, love it, "op een bedje van..." jongens doe eens gewoon lekker koken in die r keukens Quote
Patrijs Geplaatst: 21 juli 2021 Geplaatst: 21 juli 2021 Double dunes healthy organic creamy yellow and green zucchini soup. 🥣 3 Quote De moestuin van Patrijs
RobO Geplaatst: 22 juli 2021 Geplaatst: 22 juli 2021 blauwe bessen , kruisbessiroop, yoghurt en kliekjes die bessen zijn top dit jaar, rood, roze, blauw, kruis... contributie is weer terugverdiend 😁 Quote
Patrijs Geplaatst: 22 juli 2021 Geplaatst: 22 juli 2021 tuinboontjes, aardappeltjes en wederom courgettesoep. En ook hier elke dag bessen. Quote De moestuin van Patrijs
fre3ke Geplaatst: 22 juli 2021 Geplaatst: 22 juli 2021 Hier Japanse wijnbessen. Vandaag een groot aantal gegeten en niet één had een vies smaakje, gelukkig. Wel veel met waterschade/witte vlekken door de regen vorige week. En weer een handjevol padron paprika's geoogst en gebakken. Of misschien moet ik zeggen: pepers 🥵 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 23 juli 2021 Auteur Geplaatst: 23 juli 2021 Komkommer uit het vuistje, 1e snackpaprika tijdens het watergeven, 1e tomaatjes tijdens het dieven/snoeien. En de allerlaatste sugarsnaps Volgend jaar zet ik er meer! Of iig beter verspreid qua zaai/oogsttijd. Ik heb er heel wat rauw op staan knagen in de tuin Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
mdubbelm Geplaatst: 23 juli 2021 Geplaatst: 23 juli 2021 Courgette in een kliekje / prutje met couscous en de eerste naaldboontjes. Ook koriander uet. En uiteraard sla. Quote
Swa Geplaatst: 23 juli 2021 Geplaatst: 23 juli 2021 Aubergines gegrild op olijfolie met een tikkeltje paprika poeder en daarnaast mini-pattatjes met rosemarijn, look en ui. Gestoofde begeleiding van merguez worstjes uit de winkel. Morgen de eerste broccoli van het jaar. Quote
jootje Geplaatst: 23 juli 2021 Geplaatst: 23 juli 2021 Vond nog venkel heulemaal onderin de vriezer! Was weer erg lekker met tomaatjes uit de winkel en eigen gebakken piepertjes! 😋 Quote
Goudsbloempje2 Geplaatst: 23 juli 2021 Geplaatst: 23 juli 2021 Boontjes met paneer. Met de boontjes, (cherry)tomaat, ui en koriander uit de tuin. Allen de melk en kruiden komen van buiten. Voor de ui gelijk een van de laatste keren, want die oogst is door mineervlieg en slakken bijna helemaal mislukt. Quote
jootje Geplaatst: 25 juli 2021 Geplaatst: 25 juli 2021 Pattison met gehakt uit de oven! Lekker…mag volgende keer iets pittiger, en de pattison kan nóg kleiner geoogst worden denk ik, want dit was nog een hele hap! 2 Quote
RobO Geplaatst: 28 juli 2021 Geplaatst: 28 juli 2021 burger met komkommer, sla, rosevalletje uit de oven Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.