LucV Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 In samenwerking met beteretuin.nl kon je de afgelopen maand één van de twee cadeaubonnen ter waarde van 25 euro elk winnen. Uit de goede inzendingen zijn met het programma SPSS willekeurig twee winnaars getrokken. Beteretuin.nl[links][/links]Betere tuin is een online winkel voor al uw tuinproducten. Mogen wij ons even aan u voorstellen? Betere tuin, reeds jaren actief op het gebied van aanleg en onderhoud van tuinen. Sinds kort hebben wij ook een online winkel voor al uw tuinproducten: zaden, tuingereedschap, vijverproducten en meer. Wij blijven steeds bezig om ons aanbod tuinproducten uit te breiden. Betere tuin zal hierin blijven kiezen voor kwaliteit. Kwaliteit in product en kwaliteit in service en daarbij zullen wij de juiste prijs niet uit het oog verliezen. De naam “Betere tuin” is daarom niet per ongeluk maar zeer bewust gekozen. De Betere tuinproducten worden met aandacht voor deze kwaliteit gekozen, verpakt en verzonden. Namens Betere Tuin, Peter Gelens en de winnaars zijn....- Tine- Helly De winnaars zullen binnenkort de cadeaubon ontvangen op het opgegeven emailadres. We willen, mede namens beteretuin, alle leden van het forum veel tuinplezier toewensen.De puzzel zelf zal niet meer toegankelijk zijn, de antwoorden zullen hieronder weergegeven worden. Alle berichten gebruikt in deze prijsvraag zullen weer hersteld worden in hun oorspronkelijke vorm. De leden waarvan we hun bericht mochten gebruikt in deze puzzeltocht: bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucV Posted December 6, 2011 Author Share Posted December 6, 2011 De antwoorden zijn als volgt:1.Welke groente is afgebeeld op deze foto en is tevens geregistreerd op het forum?Antwoord: Knolvenkel (achteraf had er als achtervang ook een venkel acount aangemaakt kunnen worden). 2.Account Knolvenkel gevonden: member953.htmlGefeliciteerd, je hebt de eerste letter gevonden: KIn het topic waar deze vraag beantwoord wordt vind je nieuwe aanwijzingen:Wat doet forumlid appelvrouw aan het einde van het seizoen met de grond in de kas? 3.Topic + letters gevonden: kas-t3190.html#p53511Afbeelding met vraag: 4.Topic + letters gevonden: 340-kilo-pure-lelijkheid-t2823-50.html#p52721Afbeelding met vraag: 5.Topic + letters gevonden: kweeperengelei-t745.htmlAfbeelding met vraag:Vraag: Het profiel van de gebruiker met de laatste 3 letters van deze groente bevat de laatste (!) aanwijzing: Om welke groente gaat het bij deze cryptische vraag: Lof aan een mengsel van alle kleuren? 6. Einde Antwoord en laatste letters gevonden: member91.html gevondenGefeliciteerd, je hebt het einde van de puzzeltocht bereikt.De laatste letters zijn:F - OVorm nu van de in totaal 8 letters een woord (groente)U kunt uw antwoord sturen naar [email protected] (inclusief gebruikersnaam) AntwoordNa combineren van de letters is het antwoord: Knoflook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tine Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Joepie!!!!!!!Ik ga heerlijk zaden uitzoekenBedankt voor deze prijsgroetjesTine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koert Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Ik heb mijn winkelmandje maar weer leeg gemaakt . Jullie mogen hem nu lekker vullen Tine en Helly, veel plezier er mee! Quote Even a broken clock is right twice a day Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Gefeliciteerd! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Joepie ik had het goed Tine en Helly gefeliciteerd met jullie prijs!Het was leuk, de puzzel bedankt! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olive Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Ik vond de puzzel ook heel erg leuk! Gefeliciteerd Tine en Helly! Quote If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Proficiat prijswinnaars! Benieuwd wat jullie ervan gaan aanschaffen,Ik vond de puzzel ook erg leuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freggel Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Gefeliciteerd! Laten jullie weten wat jullie ermee gekocht hebben? Quote blog/freggel/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Gefeliciteerd, dames! Leuk, lekker zaadjes enzo uitzoeken. Veel plezier daarbij. Puzzel was erg leuk....op naar de volgende? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Van Harte gefeliciteerd met jullie prijs,zoek iets moois uit, ben benieuwd jeanne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Gefeliciteerd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rantje Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Gefeliciteerd!!!! Het was idd. een leuke prijsvraag!!!Verdikkie, toch maar een ander cadeau voor opa gaan uitzoeken Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guus D Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Gefelicteerd! Ben benieuwd wat jullie ervan gaatn kopen Quote Omdat het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Betere tuin Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Bij deze wil ik de beide winnaars (-ressen) nogmaals van harte feliciteren met de Cadeaubon. Ik vond het een erg leuke prijsvraag en leuk om er aan mee te mogen werken. Ben zeer benieuwd hoe de cadeaubonnen zullen worden besteed. Ik bedank de beheerders van dit forum voor hun geweldige inzet! En verder is natuurlijk iedereen van harte welkom bij Betere tuin. Ook zij die niet hebben gewonnen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Heel heel heel erg bedankt!Ik was al ff niet meer (door de drukte) op het forum geweest en kreeg net mail van Peter himself dat ik zo'n bon had gewonnen!Echt niet verwacht dat ik zou winnen, en dan toch Joepieeeeeeeeee En nu iets uitzoeken... Hoe lang mag ik daar eigenlijk over doen? En Tine, ook gefeliciteerd! Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
tine Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Helly ook voor jou felicitaties!Ik heb vanavond meteen de bestelling gedaan!Het volgende heb ik uitgezocht: 1 Bieten Egyptische Platronde 1 Bieten Kogel 2 1 Courgette Black Beauty - Verte De Milan 1 Chinese Kool Granaat, Zelfsluitend 1 Pompoen Uchiki Kuri (Oranjezon) 1 Radijs Cherry Belle 1 Romeinse Mini Sla Little Gem 1 Rucola Selvatica 1 Tuinkers Gewone 1 Wittekool Express, Vroege Spitse 1 Goudsbloem (Calendula Officinalis) 1 Broccoli Groene Calabrese 1 Snijbiet Gele Witribbige 2 1 Kropsla Neckarreuzen Sel. Zomerdiamant 1 Winterpostelein Leuk winkelen op deze manier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted December 8, 2011 Share Posted December 8, 2011 Winnaars gefeliciteerd. Ook ik had het antwoord goed.Nou kom maar op met een nieuwe puzzel Luc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidje Posted December 8, 2011 Share Posted December 8, 2011 Gefeliciteerd! Veel plezier met winkelen. Enne, bedankt voor de leuke puzzel! Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lisa Posted December 8, 2011 Share Posted December 8, 2011 Gefeliciteerd! Quote http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted December 8, 2011 Share Posted December 8, 2011 Leuk is jullie gegund gefeliciteerd ermee ,( zet hem op met kiezen Helly ) Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sanne Posted December 8, 2011 Share Posted December 8, 2011 Van harte gefeliciteerd!! veel plezier met de prijs! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 Thanx iedereen. Ja Hans, dat wordt nog wat met kiezen. Gelukkig hebben ze ook bio-zaden Ik laat het jullie weten wat ik heb gekozen. Heb t de laatste tijd erg druk dus weinig tijd hier wat neer te kalken. Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
tine Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 Vandaag de zaden al ontvangen! Ik had de bon niet helemaal afgerond besteed het resterende geld was bijgevoegd, netjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts