Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbaak

Featured Replies

Geplaatst:

HALLO JUMBO! Ik kom heel vaak bij de jumbo..Ligt om de hoek.. Vind het wel een fijne winkel.. Maar je moet wel op de prijzen letten.. Want soms zijn de jumbo eigen merk duurder dan een A merk.. en de Emte is ook een fijne winkel.. Heeft lekker vlees en we halen altijd drinken bij de Lidl..

Geplaatst:

Jumbo vind ik ook veel te duur!

En dat filmpje met die claxon.. als je een link hebt gaan we m bekijken

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ik klaag over JEUK en uitslag...

Gisteren ineens overal uitslag, en jeuken... Pfff ik wordt er GEK van Geen idee waar t vandaan komt??!!

Vandaag bij den dok geweest, krijg een recept voor anti-histamine pilletjes, heeft de apotheek lunchpauze tot half 3

IK...WIL...GEEN...JEUK...MEER!!!!!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

nee, kan me niets bedenken...

Ik zou ook willen dat t alleen mn armen waren! Alleen mijn gezicht, handpalmen en voetzolen zijn nog oké de rest is rood en jeukt...

Geplaatst:

Heb je andere waspoeder?? wasverzachter ? bodylotion?

Geplaatst:

Heel veel van het zelfde voedsel gegeten? Heb ik een keer met aardbeien gehad, normaal nooit rare reacties er op maar op een dag toen ik een paar KG op had.. De dag er na vol met rode bultjes die enorm jeukten, echt over m'n hele lichaam.

Dus misschien dat je ergens alergisch voor kan zijn als je het eet in een grotere hoeveelheid?

Ookal lijken dingen zoals een andere shampoo enz. wel logischer.

Geplaatst:

Ander geurtje van hetzelfde merk wasverzachter, dus alles zit opnieuw in de was, (zonder wasverzachter). Nieuw merk kruidenthee, eergisteren 2 kopjes gehad...

Inmiddels wel bij de apotheek geweest gelukkig. Pilletje ingenomen en alles ingesmeerd met mentholzalf... Heerlijk! (voor even)

Inmiddels ook mij wangen en oren rood van de uitslag

Dit is echt wel rottig, maar ja... ik zit het maar uit, hopelijk is het inderdaad een allergische reactie, en trekt het niet verder!

Geplaatst:

Geen garnalen gegeten? (dat had een vriendinnetje..kreeg hetzelfde na het eten van een portie gamba`s)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Nee... Niets anders als anders, op de thee na dan!

Geplaatst:

Was je met Witte Reus? Daar krijg ik gelijk jeuk van, mijn moeder ook en die wees mij daar een paar jaar geleden op. Sinds ik dat weg heb gedaan nooit geen last meer van jeuk. Sommige middeltjes hebben schijnbaar iets wat dat veroorzaakt.

Geplaatst:

Ik ben allergisch voor van alles en nog wat maar niet dramatisch. 1 keer in de zoveel jaar heb ik zoiets als jij beschrijft. Gek word je van de jeuk. Ik heb huilend onder de koude douche gestaan. Compleet wanhopig. Gelukkig weet ik dat het over gaat. Ik ben er nooit achter gekomen waar die idiote reacties nu vandaan komen.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Jasmin, haal je mij en Eva door elkaar?

Of heeft de jeuk ook mn hersenen aangetast???

Geplaatst:

Brrr, krijg er spontaan de kriebels van. Sterkte met de jeuk!

Geplaatst:
Jasmin, haal je mij en Eva door elkaar?

Of heeft de jeuk ook mn hersenen aangetast???

ik geloof dat ze deze opmerking bedoelt..

Ik was weer aangereden... Met boom en al!
Geplaatst:
Nee... Niets anders als anders, op de thee na dan!

Uhhh had je niet ook paardenbloemensmurrie gemaakt

Mijn moeder heeft het ook weleens, neemt dan eenblauw pilletje in en hoe snel het er is is het dan ook weer verdwenen.

(Aerius heet dat)

Ik heb ook wat te klagen

Paardenhoeven zijn toch best hard. Vooral als je geraakt wordt bij je oog.

En dan bij het kinderziekenhuis geweldig geholpen wordt en het dan niet erg is dat het wat langer duurt. Je toch naar een oogarts moet, een afspraak krijgt en daar dan tot half 's nachts moeten wachten.

En die vrouw hartstikke onaardig was en ze mijn oogboldruk ofzoiets wilde meten en steeds met dat ding tegen mijn oog aan kwam en tegen mij ging mopperen dat ik mijn oog dicht deed. Ze zei dat ze mijn oog niet raakte maar echt iedere keer stootte ze met dat ding in mijn oog

En toen ging ze druppelen en toen prikte ze ook nog in mijn andere oog met haar vinger. Toen moest ik een kwartier wachten, dat duurde dus 5 kwartier en toen bleek dat de druppels alweer aan het uitwerken waren.

En toen werd mijn moeder erg boos en toen kon het ineens allemaal wel snel. Waren pas na 1 uur vanacht thuis.

En ik mag niet te lang computeren, niet te veel tv kijken niet in de volle zon...Máár ze zei niet dat ik niet naar m'n plantjes mag staren

Geplaatst:

Terecht geklaagd!!(sterkte...)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Sterkte Rantje.

Ik klaag even over wilders: "rug rechthouden" en bedankt namens NL...

Geplaatst:
  • Auteur
Sterkte Rantje.

Ik klaag even over wilders: "rug rechthouden" en bedankt namens NL...

Can't agree more.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Ik heb ook wat te klagen

Paardenhoeven zijn toch best hard. Vooral als je geraakt wordt bij je oog.

En dan bij het kinderziekenhuis geweldig geholpen wordt en het dan niet erg is dat het wat langer duurt. Je toch naar een oogarts moet, een afspraak krijgt en daar dan tot half 's nachts moeten wachten.

En die vrouw hartstikke onaardig was en ze mijn oogboldruk ofzoiets wilde meten en steeds met dat ding tegen mijn oog aan kwam en tegen mij ging mopperen dat ik mijn oog dicht deed. Ze zei dat ze mijn oog niet raakte maar echt iedere keer stootte ze met dat ding in mijn oog

En toen ging ze druppelen en toen prikte ze ook nog in mijn andere oog met haar vinger. Toen moest ik een kwartier wachten, dat duurde dus 5 kwartier en toen bleek dat de druppels alweer aan het uitwerken waren.

En toen werd mijn moeder erg boos en toen kon het ineens allemaal wel snel. Waren pas na 1 uur vanacht thuis.

En ik mag niet te lang computeren, niet te veel tv kijken niet in de volle zon...Máár ze zei niet dat ik niet naar m'n plantjes mag staren

haha, staar jij maar lekker naar je plantjes hoor meiske!

ik had vroeger (ik was negen)eens beide armen tegelijk gebroken...

ze wilden me niet geloven toen ik zei dat ze alletwee even zeer deden en al helemaal niet meer toen ik ze alletwee ook nog eens kon bewegen...

we hebben vanaf 's middags tot 's avonds laat in het ziekenhuis gezeten.

ze hebben me daar toen echt gemolesteerd!! trekken, duwen, draaien.....

het deed pijn! de tranen sprongen me in de ogen maar ik gaf geen kik. (stoere meiden huilen niet was vroeger mijn motto)

maar pas toen mijn vader ging tieren werden er rontgenfoto's gemaakt. van mijn linkerarm weliswaar....er moest echt ruzie komen voordat ook de breuk in mijn rechterarm werd geconstateerd!

naderhand geen excuses, niets. wát een stelletje incompetente kloothommels zeg!

datzelfde gevoel heb ik nu dus als ik jouw verhaal lees...

tjesus...had dat mens d'r bril niet op of zo? grrr...

doe lekker rustig aan, pas op jezelf en wordt snel weer beter.

denk maar niet te veel aan dat mens, ze wist vast niet beter

Geplaatst:

Beterschap Rantje!

Geplaatst:

Geloof het of niet, dat soort 'medische missers' komen vaker voor dan je denkt.. dagelijkse basis. Maar je verontschuldigen... daar hebben ze t waarschijnlijk niet over gehad op de opleiding tot dokter/verpleger

Beterschap Miranda!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.