Jilleke82 Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Hallo allemaal, Wij zijn Jill en Jurgen, en vorig jaar zijn wij een volkstuin begonnen (die huren we hier in Drachten)Vorig jaar hadden we 2 are, maar dit jaar zijn wij overgestapt naar 4,5 are (ook vanwege onze kindjes, dan kunnen we daar een schommel en trampoline neerzetten)We zijn nog ontdekkers in het moestuin gebeuren, en kunnen dus alle tips en hulp gebruiken Er zullen dus gegarandeerd veel vragen komen Hebben jullie nog vragen? stel ze gerust Groetjes Jill en Jurgen Quote
geedee Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Welkom Een schommel en trampoline op de volkstuin gezellig daar Quote
Jorieke123 Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jilleke82 Geplaatst: 24 januari 2012 Auteur Geplaatst: 24 januari 2012 Welkom Een schommel en trampoline op de volkstuin gezellig daar Ja zeker een gezellige boel hier.de meeste mensen met kleine kinderen op de volkstuin hier hebben een klein speelgedeelte voor hun kinderen.anders is het niks aan voor de kleintjes, en worden ze vervelend door verveling (logisch)en aangezien we nu toch genoeg grond hebben, geven we de jongens ook een stuk om zich uit te leven. We hebben dit stuk van een bejaarde man overgenomen die ermee is gestopt.grote kas, hok, grote kweekbak, fruitbomen, gereedschap alles erop en dr aan voor 350,-...koopje dus (+ de huur natuurlijk. 95,- per jaar voor 4,5 are. dat is niet duur), en het is uitstekend onderhouden. ben helemaal happy! nu nog vol zien te krijgen hahaha, maar dat gaat zeker lukken Quote
Simone Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Welkom, als je een tijdje mee leest krijg je genoeg ideeën om je moestuin vol te krijgen. Quote Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Jilleke82 Geplaatst: 24 januari 2012 Auteur Geplaatst: 24 januari 2012 bedankt voor het verwelkomen is het hier actief? en niet zo hatelijke bedoeling als op vele andere forums? (als je een "domme vraag" steld dat je belachelijk gemaakt word etc) Quote
Jorieke123 Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Je krijgt nog moeite met bij-lezen, zo actief zijn we hier en domme vragen worden nooit hatelijk belachelijk gemaakt. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jeanne-heijmans Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Ik ben hier ook nog niet zolang, maar is een super forum, altijd wel iemand die goede raad geeft. Quote
Rantje Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Welkom!! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
geedee Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 bedankt voor het verwelkomen is het hier actief? en niet zo hatelijke bedoeling als op vele andere forums? (als je een "domme vraag" steld dat je belachelijk gemaakt word etc) Domme vragen bestaan hier gelukkig niet (anders was ik wel kampioen leer hier elke dag weer iets bij....vandaag: dat je de dieven van tomaten gewoon op water kunt laten wortelen voor nieuwe plantjes...altijd weggegooid die dingen ) Quote
appelvrouw Geplaatst: 25 januari 2012 Geplaatst: 25 januari 2012 Hoi J en J welkom!Geedee..je bent niet de enige voor wie dat nieuw is..ik had er nog nooit van gehoord, en eigenlijk denk ik dat een "echte"tomatenkweker dat niet doet..ik vind het wel de moeite waard het eens te proberen! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 25 januari 2012 Geplaatst: 25 januari 2012 In zand gaat stukken beter, en ook erg snel. Met een weekje kan de plant alweer naar buiten. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Kruidje Geplaatst: 26 januari 2012 Geplaatst: 26 januari 2012 Er zijn wel eens mensen die wat raar reageren hier (die heb je overall). Gewoon overheen lezen. Het is of niet zo bedoeld of wordt door de moderators weer ingedamd. Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
geedee Geplaatst: 26 januari 2012 Geplaatst: 26 januari 2012 O die heb ik nog niet gezien hier...zeker overheen gelezen Quote
Kruidje Geplaatst: 26 januari 2012 Geplaatst: 26 januari 2012 (aangepast) 26 januari 2012 aangepast door Gast Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Tjitske Geplaatst: 26 januari 2012 Geplaatst: 26 januari 2012 welkom hier ben hier ook net pas beland. Quote
Helly Geplaatst: 30 januari 2012 Geplaatst: 30 januari 2012 Hallo Jill & Jurgen en welkom! Quote Good things come in small packages
Marinus Ros Geplaatst: 30 januari 2012 Geplaatst: 30 januari 2012 Welkom vanwege een ander groentje. Quote
Harry's moestuin Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 OOk welkom hier Quote Mijn "vriend" de roodborst, tuiniert altijd met me mee.Dat doet me glimlachen en genieten.
Lisa Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Welkom! Quote http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
nick86 Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 Ik zie dat jullie ook in Drachten zijn begonnen. Welke plaats zitten jullie? Ik ben namelijk sinds 1.5 week begonnen bij de Zandige wijk (wroeterploech) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.