Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Leuk, hopelijk kan het doorgaan. Ik zou het voor de zekerheid in de late lente, zomermaanden of het vroege najaar organiseren. Als de datum klopt, ben ik er graag bij.

• Like 2
Geplaatst:

Lijkt mij heel gezellig! Maar denk dat de late lente qua snipperigheid, gekuch en gepruttel handig is. Niet heel handig voor de plantjes die de pan uit groeien, maar ach. Dat mag de pret niet drukken.

• Like 1
Geplaatst:

Ik durf het wel aan. Er zijn hier zoveel besmettingen in Frankrijk dat ik denk dat ik op een mtfd heel veilig ben. Laat het goede leven weer een beetje beginnen!

Inderdaad flink in de lente, misschien jammer van de planten maar leuk voor het samenkomen. 

• Like 1

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Indd wat Angela zegt. Van te voren een snel test doen, is toch de normaalste zaak van de wereld? Vooral als je de menigte opzoekt. 

Voor ons geen probleem. Als je er een beetje tussen in gaat zitten qua datum hebben we van alles wat. En bij klachten gewoon thuis blijven. We zijn nog lang niet van Covid af. En anders is er wel een nieuw virus wat op de loer ligt. Laten we met zijn allen ons gezonde verstand gebruiken. 

• Like 1
Geplaatst: (aangepast)

Ik zou het heel graag willen, maar heb nu eigenlijk nog geen idee of ik het tegen die tijd aandurf. Ivm kwetsbare mensen om mij heen ben ik tot nu toe erg voorzichtig. Tegen die tijd zijn hopelijk de aantallen besmettingen veel lager, en als we buiten kunnen zijn is het denk ik wel veilig. 

Edit: en testen, uiteraard! 

aangepast door Arja
Geplaatst: (aangepast)

Deze oude van dagen (76 inmiddels) vindt dat ouderen ook wel een beetje zelf uit kunnen kijken. Mijn kleinkinderen hebben wellicht zwaarder te lijden gehad dan de oudjes. Gelukkig ben ik geboostered en heb ik het daaroverheen net gehad.  Zelftest is inderdaad de barometer.

aangepast door annaelizabeth
idiote vergissing
  • Like 1
Geplaatst:

@Stan W,dat is om de hoek joh ;) 
Deze moestuinforumdag is zo geliefd dat mensen vanuit heel Nederland en Belgie naar Zelhem komen. Een enkeling zelfs vanuit Duitsland en Frankrijk. 

• Like 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...